Carlík
|
22.11.2019 18:12 -
Zaseknutá teplota paliva
|
|

|
Ahoj, řeím teď jednu anomálii v ECU motoru (DCM 3.5) na HDi 120kw RHH. Náhodou jsem si viml při prolézání měření parametrů, e mám zaseklou hodnotu teploty paliva na 205°C. Vůbec se tato hodnota na rozdíl od jiných, např teplota chladící kapaliny, teplota nasávaného vzduchu, nemění. Ani při studeném motoru, ani při teplém, viz. příloha z diagnostiky.
V jednotce nejsou ádné chyby. Podle schématu jsem proměřil dráty co vedou do ECU i čidlo teploty paliva, to je podle hodnot v pořádku a i při výměně za nové se to chová naprosto stejně a i vodiče jsou v pořádku. Čidlo je jedním vodičem spojeno krom ECU jetě s váhou vzduchu a čidlem diferenčního tlaku pro FAP filtr, ani jedna z věcí nevykazuje abnormální hodnoty.
Na PINech J3 a A4 na edém konektoru ECU jsou cca 2,4kohmů při 20°C, tak jako na samotném čidle, čili hodnota odporu čidla a k ECU dojde.
Jediné co mě napadá je, e je nějaký zaseklý stav pro palivo v jednotce, odpojením baterky se nic nezměnilo.
Bodlo by mi, kdyby někdo koukl co má 120KW a diagnostiku, jakou tam má hodnotu a zda se mu mění.
Dá se nějak restartovat ECU jednotka krom odpojení baterky?
Nebo nějaké jiné nápady ne nechám přehrát soft v jednotce?
Řeím to proto, e mi připadá při studeném motoru, e auto při rozjezdu troku pocukává a tohle by na to mohlo mít vliv a moná i na zanáení FAP filtru. |
| |
| |