Plachim
|
08.11.2019 16:09 -
Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW
|
|

|
Díky, u té patice je to jasný 3 ke havičům jsou opálené. Na tom relé je hlavní jen +12, ale na patici je i kostra, ktrá ale do relé nejde, není v relé na to pin. Tak jsem se ptal, zda to relé je v pořádku pro tuto patici. Evidentně ho někdo měnil, není opálené. Proměřoval jsem ovládačku v klidu jen po otočení klíčkem 9,1V (baterie 12V), po nastartování pořád běí jetě ovládačka s 10,4V (dobíjení 14,3V) V klidové poloze po otočení klíčku na studeném motoru běí ovladačka cca 10 sekund, pokud připojím relé, zapnu klíček a hned se přesunu k relé, necítím cvaknutí jak odpadne, mám na něm ruku a ani není slyet. A tak tápu zda to relé má být v této patici. Teoreticky by mu měl +12V stačit, haviče jsou na kostře, ale opravdu nevím. Je mi i divné to napájení ovládačky, po vypnutí klíčku změní polaritu s hodnotou cca -2,6V jak kdyby to bylo na sběrnici Can
Tak si odpovím sám ne toto relé není určeno pro moje vozidlo. Začalo se pouívat a od roku 2009 a je to spí nějaká řídící jednotka vzhledem ke slaboučkým drátkům k jednotlivým pinům. Pokud by se připojil havič na přímo ty drátky musí okamitě shořet. Lespoň v porovnání s vodiči od patice. No podívejte je na foto |
| |
| |