
|
macman napsal(a): Chápu, jak to myslíš.. Protože stav byl pravděpodobně odbržděno, ale lana byly jakoby zatáhnuté.. Jedině, že by po vyháknutí v servise tu brzdu někdo použil, a tím by se dostala do tohoto stavu.. Ale pak zase nechápu, že pokud byl evidentně prasklý ten plast, proč ho servis prostě jen nevyměnil.. Kvůli dílu za 60Kč odepsat celou ručku.. Navíc pokud chápu princip, tak samotná destrukce toho dílu by způsobila nezabrždění, ale jemu se auto neodbrzdilo... Zítra zkusím ty dorazy sehnat a uvidí se, zda je zbytek OK...
Snímač síly zabrždění (není dostatečná síla zatažení= mechanizmus se snaží dosáhnout hodnoty aby to brzdilo) - když projede bovden = není dostatečná síla a mechanizmus zatahuje až dojede na doraz a až tak rozlomí většinou tu převodovku - tam se to zasekne a zůstane zabržděné , nouzové odbrždění by to ale mělo odbrzdit (je ale otázka kdo a co s tím dělal dál) - stav z obrázku je ale podle mne po odbrzdění diagnostikou.Jestli bude ručka chodit je spíš o zázraku a obrovské klice.(jednu tu mám u které se stalo že prolezl doraz - ručka chodí jak má ale hlásí závadu síly zatažení a ktomu samozřejmě na budíkách závadu a kontrolky - obávám se že to bude i tvůj případ. (jinak nejde to nijak zrušit-opravit ani dálkovím kódováním ve zn.servisu= jak mně tak zn.servisu to napíše že vše proběhlo OK ale chyba je stále |