| | |
18.04.2013 12:55 -
Ruční brzda - oprava uchycení bowdenu / C5 III
|
2568613
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
čék se nepřestává divit, jakých rozporů jsou frantíci schopni... to jen tak na úvod...
Začaly mi občas přibrďovat zadní kola a při jarní vměně destiček a kotoučů jsem se na to zaměřil. Kdo ví, jak v Citroenu vyřeili zakončení bowdenu servo ručky v brzdiči - netřeba studovat první sadu obrázků. Pro - počítám tu druhou větinu jsem to nafotil - tedy samozřejmě a ve stavu "zdevastování" samo sebou. Fakticky se jedná o jakýsi plastový hrníček, který vymezuje polohu konce bowdenu v těle brzdiče a krom jeho optimální pozice vymezuje i relativní délku bowdenu a tím i nastavení servobrzdy. a copa se časem nestalo?... Plast v patkové části hrnečku popraskal a nebyla ji moná fixace do otvoru vedení v bloku brzdiče a v praxi to znamenalo, e se občas zachytávala spodní rozlámaná hrana hrnečku za okraj osazení a ručka se zcela neodstavila. Dle zjiování se samostatně ony plastové kyblíky koupit nedají - jen jako komplet servomechansmus, bowden a jeho zakončení - cena - tuim kolem 26K... děkuji - fuckjů... Celý sem to v rámci moností oměřil, co oměřit nelo odhadl, zkreslil a nechal vytočit z duralu. Kupodivu sem se trefil na poprvé a sedí to jak prdel na hrnci a mam jistotu, e z od toho bude jednou pro vdy klid. A budete měnit kola, nebo nebo se na to jen tak jukněte (stačí zvednout auto a je to báječně vidět). A se tohle uplně rozsype, tak to bude schopný docela určitě znemonit fci servoručky a das is nicht gutte ja!... přikládám i veekres toho nesmyslu pro soustruníka...
čék se nepřestává divit, jakých rozporů jsou frantíci schopni... to jen tak na úvod...
Začaly mi občas přibrďovat zadní kola a při jarní vměně destiček a kotoučů jsem se na to zaměřil. Kdo ví, jak v Citroenu vyřeili zakončení bowdenu servo ručky v brzdiči - netřeba studovat první sadu obrázků. Pro - počítám tu druhou větinu jsem to nafotil - tedy samozřejmě a ve stavu "zdevastování" samo sebou. Fakticky se jedná o jakýsi plastový hrníček, který vymezuje polohu konce bowdenu v těle brzdiče a krom jeho optimální pozice vymezuje i relativní délku bowdenu a tím i nastavení servobrzdy. a copa se časem nestalo?... Plast v patkové části hrnečku popraskal a nebyla ji moná fixace do otvoru vedení v bloku brzdiče a v praxi to znamenalo, e se občas zachytávala spodní rozlámaná hrana hrnečku za okraj osazení a ručka se zcela neodstavila. Dle zjiování se samostatně ony plastové kyblíky koupit nedají - jen jako komplet servomechansmus, bowden a jeho zakončení - cena - tuim kolem 26K... děkuji - fuckjů... Celý sem to v rámci moností oměřil, co oměřit nelo odhadl, zkreslil a nechal vytočit z duralu. Kupodivu sem se trefil na poprvé a sedí to jak prdel na hrnci a mam jistotu, e z od toho bude jednou pro vdy klid. A budete měnit kola, nebo nebo se na to jen tak jukněte (stačí zvednout auto a je to báječně vidět). A se tohle uplně rozsype, tak to bude schopný docela určitě znemonit fci servoručky a das is nicht gutte ja!... přikládám i veekres toho nesmyslu pro soustruníka...
Přílohy: 20130411_143253.JPG ( 214957b ) - ukázka poničeného plast. hrnku 1 20130411_143308.JPG ( 207680b ) - ukázka poničeného plast. hrnku 2 20130411_143320.JPG ( 158368b ) - ukázka poničeného plast. hrnku 3 20130411_145647.JPG ( 245105b ) - zakončení bowdenu uvnitř hrnku - dá se to bez problému dostat ven 20130411_143416.JPG ( 236157b ) - díra v bloku brzdiče pro hrníček - dle stavu osazení na hrnku je jasný, jak \"dobře\" to tam asi drelo... :-) |
|
18.04.2013 12:57 -
Re: Ruční brzda - oprava uchycení bowdenu / C5 III
|
2568620
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
dalí sada fotek...
dalí sada fotek...
Přílohy: dwg.JPG ( 57546b ) - weekres IMG_0785.JPG ( 371824b ) - hotové vysoustruené \"náhrady\" IMG_0787.JPG ( 354128b ) - aplikace v praxi. Sedí to jak prdel na hrcovi a od brzd je pokoj... |
|
11.08.2014 21:15 -
Re: Ruční brzda - oprava uchycení bowdenu / C5 III
|
2723823
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
Dakujem za weekres. Nic som si nepremeriaval len som pouzil miery z tvojeho weekresu a vsetko sadlo ako rit na serbel
Ale dovolil som si vysledny produkt trosku modifikovat Ako material som pouzil silon a namiesto drazky a okruzku som dal na konci urobit zubky ktore drzia adapter v strmeni.
.link.
.link.
Dakujem za weekres.:palec Nic som si nepremeriaval len som pouzil miery z tvojeho weekresu a vsetko sadlo ako rit na serbel :-p
Ale dovolil som si vysledny produkt trosku modifikovat ;-) Ako material som pouzil silon a namiesto drazky a okruzku som dal na konci urobit zubky ktore drzia adapter v strmeni.
http://www.c5club.cz/graphics/dynamic/19197068_132507585653e9103b1be55.jpg
http://www.c5club.cz/graphics/dynamic/19197068_180157285253e910593dfd3.jpg
|
|
12.08.2014 00:29 -
Re: Ruční brzda - oprava uchycení bowdenu / C5 III
|
2724002
|
|
jruze
|
|
|
Dobrá práce,ale nevím na co to přilo? Já jsem toto u měnil dvakrát a koupil jsem to za tuím asi 50,- -70,- kaček v Citroenu.Sice na mne skladník koukal jak na .... e to nikdy nemněnili ale normál druhý den to bylo na skladě k vyzvednutí.
Dobrá práce,ale nevím na co to přilo? Já jsem toto u měnil dvakrát a koupil jsem to za tuím asi 50,- -70,- kaček v Citroenu.Sice na mne skladník koukal jak na .... e to nikdy nemněnili ale normál druhý den to bylo na skladě k vyzvednutí.
Přílohy: rozpěra ručky.xps ( 216786b ) - |
|
12.08.2014 09:29 -
Re: Ruční brzda - oprava uchycení bowdenu / C5 III
|
2724090
|
|
jruze
|
|
|
A ty plastové vodící dráky bovdenů co jsou na rameni tam máte - to je jeden z aktérů proč odejdou ty rozpěry.
A ty plastové vodící dráky bovdenů co jsou na rameni tam máte - to je jeden z aktérů proč odejdou ty rozpěry.:-o
|
|
12.08.2014 19:25 -
Re: Ruční brzda - oprava uchycení bowdenu / C5 III
|
2724266
|
|
jumep
|
|
|
elektricka rucna sa kalibruje myslim prave diagnostikou
elektricka rucna sa kalibruje myslim prave diagnostikou
|
|
12.08.2014 21:01 -
Re: Ruční brzda - oprava uchycení bowdenu / C5 III
|
2724306
|
|
jumep
|
|
|
kalibracia by sa mala robit dokonca pri vymene platniciek
kalibracia by sa mala robit dokonca pri vymene platniciek
|
|
13.08.2014 00:15 -
Re: Ruční brzda - oprava uchycení bowdenu / C5 III
|
2724352
|
|
jruze
|
|
|
Já to dělám tak e si vylapu prasátka ne jí aktivuji a nic nekalibruji a pokud funguje jak má.
Já to dělám tak e si vylapu prasátka ne jí aktivuji a nic nekalibruji a pokud funguje jak má.
Přílohy: C5 (X7) - B3FG012WP0 - Demontá - Montá Parkovací brzda s elektrickým ovládáním.mht ( 587872b ) - |
|
13.08.2014 22:23 -
Re: Ruční brzda - oprava uchycení bowdenu / C5 III
|
2724505
|
|
DOUFAK
|
|
|
KLUMP !!! NEUVĚŘITELNÁ vete ta trojková řada...
KLUMP !!! :nevim NEUVĚŘITELNÁ vete ta trojková řada...
|
|
10.02.2017 08:44 -
Re: Ruční brzda - oprava uchycení bowdenu / C5 III
|
3038074
|
|
Lajči
|
Město: Michalovce, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 58 |
|
|
Roozena napsal(a): čék se nepřestává divit, jakých rozporů jsou frantíci schopni... to jen tak na úvod...
Začaly mi občas přibrďovat zadní kola a při jarní vměně destiček a kotoučů jsem se na to zaměřil. Kdo ví, jak v Citroenu vyřeili zakončení bowdenu servo ručky v brzdiči - netřeba studovat první sadu obrázků. Pro - počítám tu druhou větinu jsem to nafotil - tedy samozřejmě a ve stavu "zdevastování" samo sebou. Fakticky se jedná o jakýsi plastový hrníček, který vymezuje polohu konce bowdenu v těle brzdiče a krom jeho optimální pozice vymezuje i relativní délku bowdenu a tím i nastavení servobrzdy. a copa se časem nestalo?... Plast v patkové části hrnečku popraskal a nebyla ji moná fixace do otvoru vedení v bloku brzdiče a v praxi to znamenalo, e se občas zachytávala spodní rozlámaná hrana hrnečku za okraj osazení a ručka se zcela neodstavila. Dle zjiování se samostatně ony plastové kyblíky koupit nedají - jen jako komplet servomechansmus, bowden a jeho zakončení - cena - tuim kolem 26K... děkuji - fuckjů... Celý sem to v rámci moností oměřil, co oměřit nelo odhadl, zkreslil a nechal vytočit z duralu. Kupodivu sem se trefil na poprvé a sedí to jak prdel na hrnci a mam jistotu, e z od toho bude jednou pro vdy klid. A budete měnit kola, nebo nebo se na to jen tak jukněte (stačí zvednout auto a je to báječně vidět). A se tohle uplně rozsype, tak to bude schopný docela určitě znemonit fci servoručky a das is nicht gutte ja!... přikládám i veekres toho nesmyslu pro soustruníka...
A demontaz toho poskodeneho plastu je tak jednoducha?
A demontaz toho poskodeneho plastu je tak jednoducha?
|
|
10.02.2017 08:51 -
Re: Ruční brzda - oprava uchycení bowdenu / C5 III
|
3038077
|
|
Lajči
|
Město: Michalovce, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 58 |
|
|
jruze napsal(a): Dobrá práce,ale nevím na co to přilo? Já jsem toto u měnil dvakrát a koupil jsem to za tuím asi 50,- -70,- kaček v Citroenu.Sice na mne skladník koukal jak na .... e to nikdy nemněnili ale normál druhý den to bylo na skladě k vyzvednutí.
Takze sa to nakoniec kupit da? Tie plastove hluposti čo praskaju? Mam uz tiez jednu nacatu tak sa na to treba pozriet Radsej by som kupil origo nez to daval vyrabat
Takze sa to nakoniec kupit da? Tie plastove hluposti čo praskaju? Mam uz tiez jednu nacatu tak sa na to treba pozriet Radsej by som kupil origo nez to daval vyrabat
|
|
10.02.2017 09:02 -
Re: Ruční brzda - oprava uchycení bowdenu / C5 III
|
3038083
|
|
Dawe
|
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDi | Počet příspěvků: 151 |
|
|
jo v pohodě to koupí v C, oe číslo 471911 cena 54,-Kč
jo v pohodě to koupí v C, oe číslo 471911 cena 54,-Kč ;-)
|
|
| |
|
|