ZONECZ
|
23.04.2019 19:29 -
Re: Poničení při odtahu
|
|

|
Jarduk: Zdravím, pokud s postupem servisu nesouhlasíte, tak bych se do toho vloil sám jako majitel. Docela to pomůe "někdy". Zavolal bych do servisu a vyádal si číslo pojistné události a pojiovnu u které se to řeí. Následně bych zavolal na tu pojiovnu, postačí infolinka a zeptal se na aktuální stav pojistné události. Majitelem vozu jste Vy, take na to máte nárok. Zeptal bych jestli je likvidátorem stanoven limit opravy a v jaké hodnotě. Pokud stanoven je a limit se Vám nelíbí. tak ho můete zkusit rozporovat. Infolinka dá podnět na likvidaci a měl by se Vám někdo do 24h ozvat. Ozve se buď technik nebo likvidátor(dle poj.) a pak je to na tom co si uhádáte v rozhovoru s ním. Občas se to podaří, já jsem uhádal za klientku nárazník. |
| |
| |