PATaMAT
|
26.09.2018 17:36 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
|

|
no je to tak, nemá tam tyčku a ani závlačku ten poslední montáník ti to zapřičinil co to rozdělával ... jestli to přeil píst aspoň ta pracovní délka tak ti stačí tyčka z jiné pístnice pokud nebude pístnice celá na silnou trubku na hydractiv. Ten kloubek musí být ale zajitětej v rameni závlačkou z drýtu 2,5 mm aby se nepootočil ten kloubek, ten se toti láme-hýbe pouze jen v jedné ose, ve druhé ose ze rozlomí kdy to není zajitěné a pootočí se to ...
tím koncem co vidí je to v rameni zajitěné
Pokud neseene pístnici pro hydractiv s tlustou trubkou a bude jen s tenkou, tak pokud bude stejný průměr pístu, můe se to přeházet navzájem a pouít plá z té tvojí pístnice .. ty tenké budou na vrakái asi častějí |
| |
| |