| | |
24.03.2011 13:13 -
Únik LDS na zadní pístnici
|
2380137
|
|
Krtek
|
Město: Seč Blovice, Auto: Citroen GSA 1984, Citroen C6 2008, SAAB 9-3 Cabrio 2.0t 2005 | Počet příspěvků: 125 |
|
|
Ahoj prosím o radu co by mohlo být patně. Kapaliná stéká po přepadové hadičce která je zasunutá do zadní nápravy. Přítí výkend jedu do Maďarska a nevím jeslti je to akutní nebo jestli jetě nějakou chvíli vydrí.
Ahoj prosím o radu co by mohlo být patně. Kapaliná stéká po přepadové hadičce která je zasunutá do zadní nápravy. Přítí výkend jedu do Maďarska a nevím jeslti je to akutní nebo jestli jetě nějakou chvíli vydrí.
|
|
24.03.2011 15:02 -
Re: Únik LDS na zadní pístnici
|
2380159
|
|
jumep
|
|
|
to je docela jednoduche a uz som to tu pisal
vymen manzety
ldska moze tiect okolo manzety von (spoza) alebo do manzety a potom cez odvzdusnenie ju vytlaca do napravy, odkial vyteka ....
mazneta bude stvrdnuta a preto to vlastne netesni ...
do madarska kludne chod .. cez prepad toho zasa tolko nevyteka aby bol problem ...
to je docela jednoduche a uz som to tu pisal
vymen manzety
ldska moze tiect okolo manzety von (spoza) alebo do manzety a potom cez odvzdusnenie ju vytlaca do napravy, odkial vyteka ....
mazneta bude stvrdnuta a preto to vlastne netesni ...
do madarska kludne chod .. cez prepad toho zasa tolko nevyteka aby bol problem ...
|
|
24.05.2013 22:04 -
Re: Únik LDS na zadní pístnici
|
2582419
|
|
jruze
|
|
|
Tak dnes první pokus - krok k odstranění klesání zadní části.L.Z. pístnice jak nová , P.Z. pístnice - na pístu výstupek (hliník přilepený) musel jsem ho skalpelem strhnout a zaletit - v těsnění dráka,v pístnici také(tam by to tolik vadit nemělo). Nové těsnění,manety jak nové (nechal jsem původní).Tak uvidím jak to dopadne jinak holt jiná pístnice.
Dlouho to stálo a nějaký dobrák do toho nalil LHM - nevím co to způsobilo jestli LHM nebo to stání - podle mne se v pístnici přilepil píst a kdy se odtrhl tak sebou vzal kousek pístnice a ten vydřel dráku jak v těsnění tak v pístnici.Po výměně těsnění OK . Jinak pokud bude mít někdo stejný případ záměny tak doporučuji při výměně a proplachu demontovat i motor řízení(pokud je- (C5 II krom 1.6) a vyprázdnit obsah - samotné vyputění z nádobky nepomůe - zůstává v něm asi 1/2 litru(v mém případě čisté LHM)
Posilovač řízení je v podstatě samostatný okruh(i kdy je propojený s BHI okruhem) a LDS se neprohání přes nádobku - propojení slouí jen k doplnění v případě nějakého úniku LDS z tohoto okruhu.
Tak dnes první pokus - krok k odstranění klesání zadní části.L.Z. pístnice jak nová , P.Z. pístnice - na pístu výstupek (hliník přilepený) musel jsem ho skalpelem strhnout a zaletit - v těsnění dráka,v pístnici také(tam by to tolik vadit nemělo). Nové těsnění,manety jak nové (nechal jsem původní).Tak uvidím jak to dopadne jinak holt jiná pístnice. :-o
Dlouho to stálo a nějaký dobrák do toho nalil LHM - nevím co to způsobilo jestli LHM nebo to stání - podle mne se v pístnici přilepil píst a kdy se odtrhl tak sebou vzal kousek pístnice a ten vydřel dráku jak v těsnění tak v pístnici.Po výměně těsnění OK . Jinak pokud bude mít někdo stejný případ záměny tak doporučuji při výměně a proplachu demontovat i motor řízení(pokud je- (C5 II krom 1.6) a vyprázdnit obsah - samotné vyputění z nádobky nepomůe - zůstává v něm asi 1/2 litru(v mém případě čisté LHM)
Posilovač řízení je v podstatě samostatný okruh(i kdy je propojený s BHI okruhem) a LDS se neprohání přes nádobku - propojení slouí jen k doplnění v případě nějakého úniku LDS z tohoto okruhu.
|
|
09.11.2013 13:04 -
Re: Únik LDS na zadní pístnici
|
2635610
|
|
rocesko
|
Město: Zvolen, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 30 |
|
|
Caute.
Dnes som menil kolesa a vsimol som si ze na lavej zadnej guli kde je ta manzeta asi tecie olej lebo je to cele zasvinene a mokre. Tak som len tak vopchal srobovakom trosku podvihnut tu sponu co drzi tu gumovu manzetu a zacal kvapkat olej. Evidentne je nieco pokazene lebo prava str ana je such a nikdy som s tym nemal problem.
Dakujem za kazdu radu co by to mohlo byt a co mam dat vymenit. Btw auto ma teraz 319tik km.
Caute.
Dnes som menil kolesa a vsimol som si ze na lavej zadnej guli kde je ta manzeta asi tecie olej lebo je to cele zasvinene a mokre. Tak som len tak vopchal srobovakom trosku podvihnut tu sponu co drzi tu gumovu manzetu a zacal kvapkat olej. Evidentne je nieco pokazene lebo prava str ana je such a nikdy som s tym nemal problem.
Dakujem za kazdu radu co by to mohlo byt a co mam dat vymenit. Btw auto ma teraz 319tik km.
|
|
10.12.2013 22:57 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
2645235
|
|
denyhladky
|
|
|
caute vsichni.mam stejny problem a to vytekani kapaliny y pod prachovky zadni pistnice,ale v takovem mnozstvi,ze se stim neda jezdit.poradte kde objednam nejakou opravnou sadu
caute vsichni.mam stejny problem a to vytekani kapaliny y pod prachovky zadni pistnice,ale v takovem mnozstvi,ze se stim neda jezdit.poradte kde objednam nejakou opravnou sadu
|
|
18.06.2014 20:59 -
Únik LDS na zadní pístnici
|
2706673
|
|
vlkr
|
Město: Dub nad Moravou, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 204 |
|
|
Dobrý večer,
minulý měsíc jsem si nechával u ofic. servisu CarCiton Olomouc přetěsnit zadní pístnice, protoe auto lo po pár dnech na zadek dolů. Teď jsem začal jezdit do práce do Brna a dnes jsem náhodně zjistil lehký únik LDS na jedné ze zadních pístnic. Zastavil jsem toti na velkém mokrém fleku přesně vedle zadního kola a po 10 minutách běhání a lezení pod auto jsem zjistil vodu kapající ze stropu . Ne tak pístnici, na ní jsem zjistil e je zamatěná. Druhá je v pohodě. Otřel jsem ji hadrou a po příjezdu domů do Olomouce jsem auto zvedl a el udělat fotky. Visí tam 3 kapky. Dle příspěvků výe by mělo stačit vyměnit gumové manety. Ty mi podle faktury neměnily - ve viz foto. Myslíte e je to i můj případ nebo se mám hrozit něčeho horího?
Díky za odpovědi
vlkr
Dobrý večer,
minulý měsíc jsem si nechával u ofic. servisu CarCiton Olomouc přetěsnit zadní pístnice, protoe auto lo po pár dnech na zadek dolů. Teď jsem začal jezdit do práce do Brna a dnes jsem náhodně zjistil lehký únik LDS na jedné ze zadních pístnic. Zastavil jsem toti na velkém mokrém fleku přesně vedle zadního kola a po 10 minutách běhání a lezení pod auto jsem zjistil vodu kapající ze stropu :-d. Ne tak pístnici, na ní jsem zjistil e je zamatěná. Druhá je v pohodě. Otřel jsem ji hadrou a po příjezdu domů do Olomouce jsem auto zvedl a el udělat fotky. Visí tam 3 kapky. Dle příspěvků výe by mělo stačit vyměnit gumové manety. Ty mi podle faktury neměnily - ve viz foto. Myslíte e je to i můj případ nebo se mám hrozit něčeho horího?
Díky za odpovědi
vlkr
Přílohy: ZPistnice01.JPG ( 118420b ) - ZPistnice02.JPG ( 122104b ) - Faktura.JPG ( 103815b ) - |
|
18.06.2014 21:07 -
Re: Únik LDS na zadní pístnici
|
2706700
|
|
jruze
|
|
|
vlkr napsal(a): Dobrý večer,
minulý měsíc jsem si nechával u ofic. servisu CarCiton Olomouc přetěsnit zadní pístnice, protoe auto lo po pár dnech na zadek dolů. Teď jsem začal jezdit do práce do Brna a dnes jsem náhodně zjistil lehký únik LDS na jedné ze zadních pístnic. Zastavil jsem toti na velkém mokrém fleku přesně vedle zadního kola a po 10 minutách běhání a lezení pod auto jsem zjistil vodu kapající ze stropu . Ne tak pístnici, na ní jsem zjistil e je zamatěná. Druhá je v pohodě. Otřel jsem ji hadrou a po příjezdu domů do Olomouce jsem auto zvedl a el udělat fotky. Visí tam 3 kapky. Dle příspěvků výe by mělo stačit vyměnit gumové manety. Ty mi podle faktury neměnily - ve viz foto. Myslíte e je to i můj případ nebo se mám hrozit něčeho horího?
Díky za odpovědi
vlkr
Dej nnovou manetu - tahle je ztvrdlá a to péro jí u nezmačkne.
Dej nnovou manetu - tahle je ztvrdlá a to péro jí u nezmačkne.;-)
|
|
19.06.2014 05:52 -
Re: Únik LDS na zadní pístnici
|
2706789
|
|
combík
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Já bych určitě kontaktoval ten servis, nebo pokud byla pístnice bez pokození a maneta nová, není moné tak brzo aby to teklo. Něco je patně. Navíc z faktury není jasné co dělali. Pokud to odflákli, můe začít i ta druhá. Moná je to na reklamaci a kadopádně ten díl po vyndání musí ukázat.
Já bych určitě kontaktoval ten servis, nebo pokud byla pístnice bez pokození a maneta nová, není moné tak brzo aby to teklo. Něco je patně. Navíc z faktury není jasné co dělali. Pokud to odflákli, můe začít i ta druhá. Moná je to na reklamaci a kadopádně ten díl po vyndání musí ukázat.
|
|
19.06.2014 10:49 -
Re: Únik LDS na zadní pístnici
|
2706901
|
|
combík
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Je to pravda, navíc při podrobnějí kontrole faktury je patrná výměna těsnění a dokonce doporučeno při opakovaném úniku výměnit pístnice. S tím evidentně svým podpisem při předání vozu souhlasil. Take jakmile dojede do servisu tak tam mu nabídnou výměnu pístnic a s tím se musí smířit. Servis by měl tyto alternativy se zákazníkem probírat předema vysvětlit rizika kdy....a tak dál. Potom to nemusí absolvovat.
Je to pravda, navíc při podrobnějí kontrole faktury je patrná výměna těsnění a dokonce doporučeno při opakovaném úniku výměnit pístnice. S tím evidentně svým podpisem při předání vozu souhlasil. Take jakmile dojede do servisu tak tam mu nabídnou výměnu pístnic a s tím se musí smířit. Servis by měl tyto alternativy se zákazníkem probírat předema vysvětlit rizika kdy....a tak dál. Potom to nemusí absolvovat.
|
|
19.06.2014 15:11 -
Re: Únik LDS na zadní pístnici
|
2706957
|
|
vlkr
|
Město: Dub nad Moravou, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 204 |
|
|
Dobrý den,
při přetěsnění pístnic mi v servisu řekli e vypadají dobře, dle jejich vyjádření vydřené nebyly. Jen jsem 3 dny čekal ne dojde správné těsnění protoe tam byl jiný rozměr ne čekali dle VIN (lo prý a z Vídně). O manetách jsme se vůbec nebavili, tak na ně prostě nedolo. Zřejmě okometricky vypadaly dobře. Take se chystám je dodatečně nechat vyměnit (obě strany) a pokud to bude OK, tak jsem získal novou zkuenost... Začal jsem od prvního dojídět do zaměstnání do Brna a ta panelovka u Vykova tu hydrauliku dokáe asi pořádně pokádlit.
vlkr
Dobrý den,
při přetěsnění pístnic mi v servisu řekli e vypadají dobře, dle jejich vyjádření vydřené nebyly. Jen jsem 3 dny čekal ne dojde správné těsnění protoe tam byl jiný rozměr ne čekali dle VIN (lo prý a z Vídně). O manetách jsme se vůbec nebavili, tak na ně prostě nedolo. Zřejmě okometricky vypadaly dobře. Take se chystám je dodatečně nechat vyměnit (obě strany) a pokud to bude OK, tak jsem získal novou zkuenost... Začal jsem od prvního dojídět do zaměstnání do Brna a ta panelovka u Vykova tu hydrauliku dokáe asi pořádně pokádlit.
vlkr
|
|
20.06.2014 06:18 -
Re: Únik LDS na zadní pístnici
|
2707143
|
|
vlkr
|
Město: Dub nad Moravou, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 204 |
|
|
Dobrý den,
právě to se stalo, čekali 37mm a bylo 40mm. Kombík nemám.
vlkr
Dobrý den,
právě to se stalo, čekali 37mm a bylo 40mm. Kombík nemám.
vlkr
|
|
23.06.2014 13:54 -
Re: Únik LDS na zadní pístnici
|
2708696
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1301 |
|
|
vlkr napsal(a): O manetách jsme se vůbec nebavili, tak na ně prostě nedolo. Zřejmě okometricky vypadaly dobře. Take se chystám je dodatečně nechat vyměnit (obě strany) a pokud to bude OK, tak jsem získal novou zkuenost... Začal jsem od prvního dojídět do zaměstnání do Brna a ta panelovka u Vykova tu hydrauliku dokáe asi pořádně pokádlit.
Tak manety jsou vyměněny , ale nedalo mi to a vytáhl sem i písty ven, jen tak ze zvědavosti ... No a výsledek je na foto ...
Oni jen vyměnili těsnění a písty kdy je měli venku tak je vůbec neoetřili, zas je takové narvali z5 ... Tak e - zaletit krábance a odstranit nalepený kousek hliníku co právě dělá ty rýhy do těsnění a pak to padá. To je to vůbec nenapadlo prohlídnout a odstranit příčinu problému ??? ... U jsem to viděl na pístech mnohokrát, asi někde zůstává při výrobě póna a ta se následně někdy přilepí na brouený povrch pístu. Omlátil bych ten píst tomu mehanikovi o hlavu co to dělal ...
Tak manety jsou vyměněny ;-) , ale nedalo mi to a vytáhl sem i písty ven, jen tak ze zvědavosti ... No a výsledek je na foto :-( ...
Oni jen vyměnili těsnění a písty kdy je měli venku tak je vůbec neoetřili, zas je takové narvali z5 ... Tak e - zaletit krábance a odstranit nalepený kousek hliníku co právě dělá ty rýhy do těsnění a pak to padá. To je to vůbec nenapadlo prohlídnout a odstranit příčinu problému ??? ... U jsem to viděl na pístech mnohokrát, asi někde zůstává při výrobě póna a ta se následně někdy přilepí na brouený povrch pístu. Omlátil bych ten píst tomu mehanikovi o hlavu co to dělal ...
Přílohy: hlinik_na_pistu.jpg ( 738853b ) - |
|
23.06.2014 17:59 -
Re: Únik LDS na zadní pístnici
|
2708817
|
|
jruze
|
|
|
Tak tak - já to letím takovou tou brusnou houbičkou nejjemněí a funguje super - jen si s tím musí pohrát dokud to není OK (někdy i třeba 1/2 hoďky.. To co je na fotkách tak dělá za chvilku znovu - zbytečná práce.
Tak tak - já to letím takovou tou brusnou houbičkou nejjemněí a funguje super - jen si s tím musí pohrát dokud to není OK (někdy i třeba 1/2 hoďky.;-). To co je na fotkách tak dělá za chvilku znovu - zbytečná práce.
|
|
23.06.2014 19:32 -
Re: Únik LDS na zadní pístnici
|
2708852
|
|
vlkr
|
Město: Dub nad Moravou, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 204 |
|
|
Dobrý večer,
chtěl bych tímto velmi poděkovat PATaMATovi za výměnu manet a za to e mu nedalo a kouknul na stav pístnic. Dle oficiálního servisu CITROËN byl jejich stav "dobrý, nejsou vydřené" konec citace . O chybě v databázi velikosti těsnění taky neměli povědomí. Pravděpodobně to řeí výměnou celé pístnice, viz má faktura.
Take mám pocit e jsem byl (a nejspí nejen já) připraven oficiálním servisem na dalí dodání náhradního dílu a zakázku práce -> tj. dojná kráva zákazník. koda se rozčilovat. Jetě jednou díky.
vlkr
Dobrý večer,
chtěl bych tímto velmi poděkovat PATaMATovi za výměnu manet a za to e mu nedalo a kouknul na stav pístnic. Dle oficiálního servisu CITROËN byl jejich stav "dobrý, nejsou vydřené" konec citace :-((((. O chybě v databázi velikosti těsnění taky neměli povědomí. Pravděpodobně to řeí výměnou celé pístnice, viz má faktura.
Take mám pocit e jsem byl (a nejspí nejen já) připraven oficiálním servisem na dalí dodání náhradního dílu a zakázku práce -> tj. dojná kráva zákazník. koda se rozčilovat. Jetě jednou díky.
vlkr
|
|
| |
|
|