jruze
|
21.06.2018 22:50 -
Re: Vysoká spotřeba po výměně turba, rozvodů...
|
|

|
Co se týká oleje, můe to být simering pod setrvákem. S opravou to sice úplně nesouvisí, respektive kdy dělal spojku je jednou z moností e tekl ale málo a neudělal ho, druhá monost je, e ho udělal a moc se mu to nepovedlo. Pak je tam monost, e teče vysokotlaká trubka mazání turba.
No a spotřeba? faktorů je tam povíc, výměna turba můe mít vliv, ale pokud to ted nejede a ze dne na den tak se asi přikláním k názoru otce na patně nastavené rozvody.
Nicméně dělat z nekoho troubu a radit tady od stolu...to můu udělat troubu i ze sebe...v kadém případě je to potřeba vidět, pořádně projít a potom dělat nějaké závěry, ono taky informace ,,za 14 dní mi vytekl celý litr,, mi vypoví jen o tom, e jsi to po 14 dnech kontroloval. Vypovídající informace by byla teče to i kdy auto stojí nebo e to teče jen za jízdy, vytekl jeden litr za 2000km nebo za 100km. Klidně to můe být pitomost, jen patně utaený vypoutěcí roub. Horí je ta spotřeba a patný výkon, to bych řeil na prvním místě. Zkontroluj si zátku aby nevytekl vechen olej - netěsnost opraví, olej doleje a motor umeje, ale ten výkon - pokud je to na rozvodech můe zničit motor, třeba vyrobily vadný kus ponováku a volný řemen můe klidně skočit a způsobit fatální destrukci.
PS: synátor |
| |
| |