| | |
15.06.2018 12:38 -
Vysoká spotřeba po výměně turba, rozvodů...
|
3164668
|
|
otula
|
Město: Adamov, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Zdravím, chtěl bych se zeptat zkuenějích na názor, jak velkého blbce se ze mne snaí udělat můj servisák. Na mé C5 Break z roku 2005 mi nedávno měnil spojku, setrvačník, turbo, startér, rozvody a nějaké drobnosti (hadičky, trubičky...)
Před opravou mi z auta kapala troka motorového oleje, dálniční spotřebu jsem měl kolem 6 litrů, v naich kopcích s hromadou zatáček jsem při ivé jízdě měl dlouhodobě spotřebu 7,2 litru. Do prudího kopce, kdy jsem na to pořádně lápnul, mi okamitá spotřeba nabíhala kolem 15 litrů.
Po zmiňované opravě se dálniční spotřeba zvedla na 7 litrů, v naich kopcích, a to kdy se snaím jezdit s lehkou nohou, mám spotřebu k 8 litrům, okamitá spotřeba do kopce jde přes 20 litrů a auto hůř táhne, dokonce jsem 2x málem skončil po rozjezdu uprostřed křiovatky v cestě jinému autu, kdy jsem chtěl rychle projet a neměl jsem přednost, protoe kdy jsem povolil spojku, tak auto najednou ztratilo výkon a přestalo táhnout...
A mimochodem mi pár dní po opravě začal íleně téct odněkud motorový olej (který u neměl po výměně turba téct vůbec).
Kdy jsem to volal mému servisákovi, tak mi oznámil, e za spotřebu můe FAP filtr, e u ho mám za..aný, a za olej můe nekvalitní materiál, e ty dnení hadičky a trubičky jsou strané mejdy, e klidně po týdnu odejdou...
Věřím tomu, e FAP filtr u je po letech ve patné kondici a e jsem kvůli tomu neměl spotřebu pod 6 litrů, ale nevěřím tomu, e se kvůli němu zvedla spotřeba ze dne na den o litr, čirou náhodou zrovna v době, kdy mi na autě dělal opravu. A také nevím, co si mám myslet o tom, e dnes odcházejí hadičky po týdnu - to by musely automobilky zkrachovat, protoe by nedělaly nic jiného ne jednu opravu za druhou...
Je reálné, co mi můj servisák říkal?
Zdravím, chtěl bych se zeptat zkuenějích na názor, jak velkého blbce se ze mne snaí udělat můj servisák. Na mé C5 Break z roku 2005 mi nedávno měnil spojku, setrvačník, turbo, startér, rozvody a nějaké drobnosti (hadičky, trubičky...)
Před opravou mi z auta kapala troka motorového oleje, dálniční spotřebu jsem měl kolem 6 litrů, v naich kopcích s hromadou zatáček jsem při ivé jízdě měl dlouhodobě spotřebu 7,2 litru. Do prudího kopce, kdy jsem na to pořádně lápnul, mi okamitá spotřeba nabíhala kolem 15 litrů.
Po zmiňované opravě se dálniční spotřeba zvedla na 7 litrů, v naich kopcích, a to kdy se snaím jezdit s lehkou nohou, mám spotřebu k 8 litrům, okamitá spotřeba do kopce jde přes 20 litrů a auto hůř táhne, dokonce jsem 2x málem skončil po rozjezdu uprostřed křiovatky v cestě jinému autu, kdy jsem chtěl rychle projet a neměl jsem přednost, protoe kdy jsem povolil spojku, tak auto najednou ztratilo výkon a přestalo táhnout...
A mimochodem mi pár dní po opravě začal íleně téct odněkud motorový olej (který u neměl po výměně turba téct vůbec).
Kdy jsem to volal mému servisákovi, tak mi oznámil, e za spotřebu můe FAP filtr, e u ho mám za..aný, a za olej můe nekvalitní materiál, e ty dnení hadičky a trubičky jsou strané mejdy, e klidně po týdnu odejdou...
Věřím tomu, e FAP filtr u je po letech ve patné kondici a e jsem kvůli tomu neměl spotřebu pod 6 litrů, ale nevěřím tomu, e se kvůli němu zvedla spotřeba ze dne na den o litr, čirou náhodou zrovna v době, kdy mi na autě dělal opravu. A také nevím, co si mám myslet o tom, e dnes odcházejí hadičky po týdnu - to by musely automobilky zkrachovat, protoe by nedělaly nic jiného ne jednu opravu za druhou...
Je reálné, co mi můj servisák říkal?
|
|
15.06.2018 16:41 -
Re: Vysoká spotřeba po výměně turba, rozvodů...
|
3164701
|
|
Aresmlok
|
|
|
Trubičky by mu věřit ly, ale určo existují fungující. Moje osobní zkuenost s FAP filtrem je, e i z 83% zaneený filtr spotřebu o 1 litr nezvedne, těká noha ano. Těkou nohou myslím 50 km/hod na čtyřku po rovině oproti tempomatu na shodném úseku. Já dneska volal svému dvornímu servisákovi co mi to jako udělal s autem (měnil rozvody, trubky a lanka ručky, který jsem měl zaseklý a vyháklý), protoe mi Lemonek do stejnýho kopce nyní po servise jede o 20 km/hod rychleji. Kroutil nad tím hlavou, tvrdil mi e s motorem nic nedělal a z vejfuku prý ádnou zabydlenou my taky nevyklepal. Při předání auta mi naopak říkal, e má pocit, jakoby to jelo na 3,5 válce. Dneska jsem mu řekl, e se tedy těím, a to pojede na celý 4 válce...
Spotřeba la dokonce mírně dolů. Mám vak najeto na nějaký smysluplnějí závěr, co se spotřeby týče, příli málo.
Trubičky by mu věřit ly, ale určo existují fungující. Moje osobní zkuenost s FAP filtrem je, e i z 83% zaneený filtr spotřebu o 1 litr nezvedne, těká noha ano. Těkou nohou myslím 50 km/hod na čtyřku po rovině oproti tempomatu na shodném úseku. Já dneska volal svému dvornímu servisákovi co mi to jako udělal s autem (měnil rozvody, trubky a lanka ručky, který jsem měl zaseklý a vyháklý), protoe mi Lemonek do stejnýho kopce nyní po servise jede o 20 km/hod rychleji. Kroutil nad tím hlavou, tvrdil mi e s motorem nic nedělal a z vejfuku prý ádnou zabydlenou my taky nevyklepal. Při předání auta mi naopak říkal, e má pocit, jakoby to jelo na 3,5 válce. Dneska jsem mu řekl, e se tedy těím, a to pojede na celý 4 válce...
Spotřeba la dokonce mírně dolů. Mám vak najeto na nějaký smysluplnějí závěr, co se spotřeby týče, příli málo.
|
|
15.06.2018 18:03 -
Re: Vysoká spotřeba po výměně turba, rozvodů...
|
3164717
|
|
otula
|
Město: Adamov, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Díky za názor!
Díky za názor!
|
|
16.06.2018 11:38 -
Re: Vysoká spotřeba po výměně turba, rozvodů...
|
3164893
|
|
otula
|
Město: Adamov, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 14 |
|
|
jruze napsal(a): Olej ? kde to teče ? a spotřeba ? řekl bych e se asi netrefi s rozvodama ( od PC to nejde )
Děkuji. Je to motorový olej, za 14 dní mi vytekl celý litr, ale nepoznám, odkud to přesně teče. Nejvíc to valí kousek za přední nápravou, ale kapat to na ty plastové dekly můe odkudkoliv...
Děkuji. Je to motorový olej, za 14 dní mi vytekl celý litr, ale nepoznám, odkud to přesně teče. Nejvíc to valí kousek za přední nápravou, ale kapat to na ty plastové dekly můe odkudkoliv...
|
|
21.06.2018 22:50 -
Re: Vysoká spotřeba po výměně turba, rozvodů...
|
3166179
|
|
jruze
|
|
|
Co se týká oleje, můe to být simering pod setrvákem. S opravou to sice úplně nesouvisí, respektive kdy dělal spojku je jednou z moností e tekl ale málo a neudělal ho, druhá monost je, e ho udělal a moc se mu to nepovedlo. Pak je tam monost, e teče vysokotlaká trubka mazání turba.
No a spotřeba? faktorů je tam povíc, výměna turba můe mít vliv, ale pokud to ted nejede a ze dne na den tak se asi přikláním k názoru otce na patně nastavené rozvody.
Nicméně dělat z nekoho troubu a radit tady od stolu...to můu udělat troubu i ze sebe...v kadém případě je to potřeba vidět, pořádně projít a potom dělat nějaké závěry, ono taky informace ,,za 14 dní mi vytekl celý litr,, mi vypoví jen o tom, e jsi to po 14 dnech kontroloval. Vypovídající informace by byla teče to i kdy auto stojí nebo e to teče jen za jízdy, vytekl jeden litr za 2000km nebo za 100km. Klidně to můe být pitomost, jen patně utaený vypoutěcí roub. Horí je ta spotřeba a patný výkon, to bych řeil na prvním místě. Zkontroluj si zátku aby nevytekl vechen olej - netěsnost opraví, olej doleje a motor umeje, ale ten výkon - pokud je to na rozvodech můe zničit motor, třeba vyrobily vadný kus ponováku a volný řemen můe klidně skočit a způsobit fatální destrukci.
PS: synátor
Co se týká oleje, můe to být simering pod setrvákem. S opravou to sice úplně nesouvisí, respektive kdy dělal spojku je jednou z moností e tekl ale málo a neudělal ho, druhá monost je, e ho udělal a moc se mu to nepovedlo. Pak je tam monost, e teče vysokotlaká trubka mazání turba.
No a spotřeba? faktorů je tam povíc, výměna turba můe mít vliv, ale pokud to ted nejede a ze dne na den tak se asi přikláním k názoru otce na patně nastavené rozvody.
Nicméně dělat z nekoho troubu a radit tady od stolu...to můu udělat troubu i ze sebe...v kadém případě je to potřeba vidět, pořádně projít a potom dělat nějaké závěry, ono taky informace ,,za 14 dní mi vytekl celý litr,, mi vypoví jen o tom, e jsi to po 14 dnech kontroloval. Vypovídající informace by byla teče to i kdy auto stojí nebo e to teče jen za jízdy, vytekl jeden litr za 2000km nebo za 100km. Klidně to můe být pitomost, jen patně utaený vypoutěcí roub. Horí je ta spotřeba a patný výkon, to bych řeil na prvním místě. Zkontroluj si zátku aby nevytekl vechen olej - netěsnost opraví, olej doleje a motor umeje, ale ten výkon - pokud je to na rozvodech můe zničit motor, třeba vyrobily vadný kus ponováku a volný řemen můe klidně skočit a způsobit fatální destrukci.
PS: synátor :palec
|
|
| |
|
|