cjeky
|
25.03.2018 22:09 -
Re: Schéma elekrického zapojení
|
|

|
Take jednotka E85 demontovaná, jedinný co zůstalo je čidlo sloení paliva na přivodu k motoru, jinak ve demontované. Ono toho moc nebylo,jen stálé plus,kostra, čidlo teploty chycené k hadici od topení pouze lepící páskou a kabely ke vstřikům.Take to bylo jednoduché.
Proel jsem konektory ke vstřikům,k cívkám a velký konektor. Jo a hlavně konektroy k ECU. Tam nevím jestli to bylo součástí konektoru nebo ne,ale přilo e tam je na některých pinech něco jako lepidlo,rosol nebo nevím jak to popsat. Očitěno,prostříkáno sprejem na kontakty.
Jetě se mrknu znova na kontatky od časování vaček, zapomněl jsem na jejich snímače poloh.
Objevila se po 60 ti km po asi 4tém startu "service" "engine management system faulty" a zase poloha klapky. Kadopádně motor teď běí na vech 6 a při jízdě ádný problém nebyl.
Předstih je v pořádku (byl do 10) .Poloha vaček podle diagu je stále 35 obě. Při přidání plynu to třeba skočí na 36,moná problikne i 37 ale jinak se nic neděje. Nechal jsem napíchnout jinou v6 a podle diagu měl obě vačky té na 36. Při přidání plynu 37. Take tam asi problém nebude. Třeba to někdo z přítomných vyvrátí.
klapka řeena .link. |
| |
| |