| | |
31.10.2009 09:20 -
Schéma elekrického zapojení
|
1108618
|
|
gal22v10
|
Město: Bruntal, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Zdravím vechny přítomné, nemáte náhodou el. schéma na C5 2002 2.0i Break? Popřípadě nevíte jak je napájen motorek čerpadla?
Díky
Zdravím vechny přítomné, nemáte náhodou el. schéma na C5 2002 2.0i Break? Popřípadě nevíte jak je napájen motorek čerpadla?
Díky
|
|
31.10.2009 14:21 -
Re: Schéma elekrického zapojení
|
1108625
|
|
jumep
|
|
|
schem je viacero druhov, identifukuju sa vinkom a opr cislom
a motorek akeho cerpadla mas na mysli?
schem je viacero druhov, identifukuju sa vinkom a opr cislom
a motorek akeho cerpadla mas na mysli?
|
|
31.10.2009 17:35 -
Re: Schéma elekrického zapojení
|
1108629
|
|
gal22v10
|
Město: Bruntal, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Mám na mysli čerpadlo hydrauliky.
Mám na mysli čerpadlo hydrauliky.
|
|
31.10.2009 21:08 -
Re: Schéma elekrického zapojení
|
1108643
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ten je napajen naprimo a spinanej pres BHI
ten je napajen naprimo a spinanej pres BHI
|
|
01.11.2009 19:18 -
Re: Schéma elekrického zapojení
|
1108703
|
|
gal22v10
|
Město: Bruntal, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Díky. Spínací signál je OK, ale to silové napájení jaksi chybý.
Díky. Spínací signál je OK, ale to silové napájení jaksi chybý.
|
|
06.06.2012 17:46 -
Zapojení konektorů
|
2482835
|
|
Ivan
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 10 |
|
|
Prosím,nemá někdo nebo nevíte kde sehnat schéma konektorů? Konkrétně v motorovém prostoru u pojistek jsou 3 nebo 4 konektory a nutně bych potřeboval jejich schéma.Díky.
Prosím,nemá někdo nebo nevíte kde sehnat schéma konektorů? Konkrétně v motorovém prostoru u pojistek jsou 3 nebo 4 konektory a nutně bych potřeboval jejich schéma.Díky.
|
|
08.06.2012 16:49 -
Re: Schéma elekrického zapojení
|
2483005
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
Ahoj, měl by někdo schéma zapojení blinkrů na C5 2002? Nebo aspoň jestli někdo ví, čím jsou spínány blinkry? Díky..
Ahoj, měl by někdo schéma zapojení blinkrů na C5 2002? ;-) Nebo aspoň jestli někdo ví, čím jsou spínány blinkry? Díky.. :-)
|
|
08.06.2012 16:56 -
Re: Schéma elekrického zapojení
|
2483006
|
|
jumep
|
|
|
ovladane su cez BSI bez relatok a podobne ...
ovladane su cez BSI bez relatok a podobne ...
|
|
08.06.2012 17:11 -
Re: Schéma elekrického zapojení
|
2483007
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
Ok, dík. A bsi do nich teda při sepnutí pole proud nebo jak je spíná?
Ok, dík. A bsi do nich teda při sepnutí pole proud nebo jak je spíná?:nevim
|
|
08.06.2012 18:00 -
Re: Schéma elekrického zapojení
|
2483009
|
|
jumep
|
|
|
jo. priamo do ziaroviek posiela napajanie
co mas za problem
jo. priamo do ziaroviek posiela napajanie
co mas za problem
|
|
08.06.2012 21:00 -
Re: Schéma elekrického zapojení
|
2483017
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
No problém natěstí ádnej.. Se známym, kterej dělá různý elektroúpravy chcem udělat trojblik.. U jsme to zprovoznili v Renaultech a dalích autech, kde to spíná kostra..
No problém natěstí ádnej.. :-) Se známym, kterej dělá různý elektroúpravy chcem udělat trojblik.. U jsme to zprovoznili v Renaultech a dalích autech, kde to spíná kostra.. :-)
|
|
08.06.2012 22:51 -
Re: Schéma elekrického zapojení
|
2483059
|
|
jumep
|
|
|
pohladaj slovo trojblik a dozvies sa ... uz sa tu na to ludia tazali, neodporucam experimentovat, je tam detekcia spalenej ziarovky a podobne, nejde to cez ziadnu poistku a kvoli kravine odpalit bsicku ...
pohladaj slovo trojblik a dozvies sa ... uz sa tu na to ludia tazali, neodporucam experimentovat, je tam detekcia spalenej ziarovky a podobne, nejde to cez ziadnu poistku a kvoli kravine odpalit bsicku ...
|
|
09.06.2012 12:31 -
Re: Schéma elekrického zapojení
|
2483084
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
Jo, to já u jsem tu o tom něco pohledal, neboj.. Jinak řeení je vcelku jedoduché. Dá se za páčku malá krabička, která, kdy se ukne do blinkru, zařídí, e si auto myslí, e páčku přidruji.. Proto by nemělo bsi nic hrozit, zkrátka si bude myslet, e to manuálně drím, ale ona to za mě udělá malá elektrovychytávka..
Jo, to já u jsem tu o tom něco pohledal, neboj.. :-) Jinak řeení je vcelku jedoduché. Dá se za páčku malá krabička, která, kdy se ukne do blinkru, zařídí, e si auto myslí, e páčku přidruji.. Proto by nemělo bsi nic hrozit, zkrátka si bude myslet, e to manuálně drím, ale ona to za mě udělá malá elektrovychytávka.. ;)
|
|
09.06.2012 15:06 -
Re: Schéma elekrického zapojení
|
2483096
|
|
jruze
|
|
|
DeFuckTo napsal(a): Jo, to já u jsem tu o tom něco pohledal, neboj.. Jinak řeení je vcelku jedoduché. Dá se za páčku malá krabička, která, kdy se ukne do blinkru, zařídí, e si auto myslí, e páčku přidruji.. Proto by nemělo bsi nic hrozit, zkrátka si bude myslet, e to manuálně drím, ale ona to za mě udělá malá elektrovychytávka..
No je to zbytečnost s moným problémem.Já a se budu chtít pomstít nějakému servisu tak si od něj nechám vyměnit modul k alarmu(origo do origo výbavy) a dostanu se k novému BSI(protoe tento origo modul v mém autě odpálí BSI) a na dalí pokusy alarm , trojblik atd.. nemám chu a na experimenty u vůbec.Já si mezi námi klidně tu páčku podrím(nebo neblikám )
No je to zbytečnost s moným problémem.Já a se budu chtít pomstít nějakému servisu tak si od něj nechám vyměnit modul k alarmu(origo do origo výbavy) a dostanu se k novému BSI(protoe tento origo modul v mém autě odpálí BSI) a na dalí pokusy alarm , trojblik atd.. nemám chu a na experimenty u vůbec.Já si mezi námi klidně tu páčku podrím(nebo neblikám:-)))) )
|
|
09.06.2012 15:26 -
Re: Schéma elekrického zapojení
|
2483099
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
No já to právě dodělal na minulym autě a je to super věc, tak kde teď neblikám, jsem blikal, například na meních kruháčích atd.. O policajty mi nejde, ale ten trojblink jsem pouíval rád..
No já to právě dodělal na minulym autě a je to super věc, tak kde teď neblikám, jsem blikal, například na meních kruháčích atd.. ;) O policajty mi nejde, ale ten trojblink jsem pouíval rád.. :palec
|
|
09.06.2012 18:01 -
Re: Schéma elekrického zapojení
|
2483105
|
|
vos.pe
|
|
|
Já zase uvauji o aktivaci mlhovek(H4),zdá se e tam je ve,včetně pojistky.Nevím jak moc toho chybí krom patřičného vypínače pod volantem.(Mám "socku").Ten by se dal určitě opatřit na vrakáči.Taky by mě zajímalo schéma...
Já zase uvauji o aktivaci mlhovek(H4),zdá se e tam je ve,včetně pojistky.Nevím jak moc toho chybí krom patřičného vypínače pod volantem.(Mám "socku").Ten by se dal určitě opatřit na vrakáči.Taky by mě zajímalo schéma...:-)
|
|
09.06.2012 18:23 -
Re: Schéma elekrického zapojení
|
2483106
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Mlhovky se zapínají na levé horní páčce a ta je součástí COM2000 - take je to na výměnu celého modulu (k objednání existuje přes 20 různých verzí podle výbavy)
Mlhovky se zapínají na levé horní páčce a ta je součástí COM2000 - take je to na výměnu celého modulu (k objednání existuje přes 20 různých verzí podle výbavy)
|
|
09.06.2012 19:48 -
Re: Schéma elekrického zapojení
|
2483108
|
|
Henry
|
|
|
DeFuckTo napsal(a): Dá se za páčku malá krabička, která, kdy se ukne do blinkru, zařídí, e si auto myslí, e páčku přidruji.. Proto by nemělo bsi nic hrozit, zkrátka si bude myslet, e to manuálně drím, ale ona to za mě udělá malá elektrovychytávka..
Jediný problém je v tom, e u "normálních" aut je árovka blinkrů připojovaná přepínačem, to znamená, kdy nedrí páčku, tak je árovka připojená pouze na kostru. Potom můe nějaká "chytrá" krabička na tu árovku přivést nějaké napětí a zablikat. Pokud je ta árovka připojená na spínací elektroniku v BSI a tam připojí nějakou "chytrou" krabičku, tak ta elektronika bude zřejmě protestovat. Vechny trojbliky co jsem viděl řeí blikání v silové části elektriky, to znamená spínají árovky. To by jsi musel řídit nějakým impulzem COM2000.
Dá se za páčku malá krabička, která, kdy se ukne do blinkru, zařídí, e si auto myslí, e páčku přidruji.. Proto by nemělo bsi nic hrozit, zkrátka si bude myslet, e to manuálně drím, ale ona to za mě udělá malá elektrovychytávka.. ;)
Jediný problém je v tom, e u "normálních" aut je árovka blinkrů připojovaná přepínačem, to znamená, kdy nedrí páčku, tak je árovka připojená pouze na kostru. Potom můe nějaká "chytrá" krabička na tu árovku přivést nějaké napětí a zablikat. Pokud je ta árovka připojená na spínací elektroniku v BSI a tam připojí nějakou "chytrou" krabičku, tak ta elektronika bude zřejmě protestovat. ;-) Vechny trojbliky co jsem viděl řeí blikání v silové části elektriky, to znamená spínají árovky. To by jsi musel řídit nějakým impulzem COM2000.
|
|
09.06.2012 20:52 -
Re: Schéma elekrického zapojení
|
2483126
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Pokud tím udělátkem přemosuje kontakty, které normálně spíná páčka blinkrů, je to OK, a nic se nepokodí.
Pokud tím udělátkem přemosuje kontakty, které normálně spíná páčka blinkrů, je to OK, a nic se nepokodí.
|
|
09.06.2012 21:48 -
Re: Schéma elekrického zapojení
|
2483141
|
|
jumep
|
|
|
vos.pe napsal(a): Já zase uvauji o aktivaci mlhovek(H4),zdá se e tam je ve,včetně pojistky.Nevím jak moc toho chybí krom patřičného vypínače pod volantem.(Mám "socku").Ten by se dal určitě opatřit na vrakáči.Taky by mě zajímalo schéma...
ak mas H7 svetla, mas aj hmlovky, su sucastou reflektoru, iba xenonaci nemaju predne hmlovky na C5 1
je to ta H4 ziarovka co je v dialkovom, kratke vlakno z nej je hmlovka, dlhe je dialkove
ak mas H7 svetla, mas aj hmlovky, su sucastou reflektoru, iba xenonaci nemaju predne hmlovky na C5 1
je to ta H4 ziarovka co je v dialkovom, kratke vlakno z nej je hmlovka, dlhe je dialkove
|
|
| |
|
|