PeterLa
|
28.10.2017 09:53 -
Re: Nestartuje / C5 II 1.6 Hdi
|
|

|
To bolo asi prvé čo som robil. Take po včerajku u čerpadlo ahá. Viem to len podža toho, e keď odpojím spiatočku, tak pekne vytláča. Tak som to dal na Lexiu:
Permanentní porucha
Obvod relé havení Nenapájené relé a napájené Svícky
Permanentní porucha
Signál snímače teploty poívodního vzduchu (průtokoměr) Zkrat na plus nebo poerusení obvodu nebo poílis vysoká
hodnota
Permanentní porucha
Signál průtokoměru Poerusení obvodu, zkrat na plus nebo na kostru v napájení snímače nebo na signálu
Permanentní porucha
Obvod relé havení Ovládání ve zkratu na kostru nebo otevrenŚ obvod
Permanentní porucha
Obvod relé havení Napájené relé a nikdy nenapájené Svícky
Permanentní porucha
Regulace vysokého tlaku paliva tlak v rampě je nisí ne minimální
Permanentní porucha
Funkce chlazení integrována do rídicí jednotky (chladicí ventilátor s motorem) Obvod je poerusen nebo je teplota poílis
vysoká
Permanentní porucha
Signál teploty nafty Zkrat na plus nebo poerusení obvodu nebo poílis vysoká hodnota
Vzduchová váha je odpojená tak to preto.
Regulátor vysokého tlaku evidentne nepúa do railu. Pri teste pekne cvaká. Toto vypísala Lexia:
Permanentní porucha, Regulace
vysokého tlaku paliva tlak v rampě je
nisí ne minimální
:
Kód závady : P1113
Otáčky motoru : 2537 min-1
Tlak paliva : 0 barů
Omezeny tlak paliva : 376 barů
Průtok čerpadla : 30 mm3 / sek.
Napětí regulátoru průtoku paliva : 2509 mV |
| |
| |