xantia.hd
|
09.09.2017 22:04 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
|

|
Protoe Citroen nikdy nebyl tuctový a nudný a měl hydrauliku !!!! Já několik BX (kadé jako ojetina, nicméně i 10-ti leté jako nové, bez problémů), CX. Xantia I, dcera Xantia II, dalí Xantia II v rodině, ve ke konci najeto přes 300 tkm, bez zásadních problémů, jen běný spotřební materiál (moná i proto, e jsem náročný, umím si auto vybrat, nejdu do kdejakého pelechu ) Nyní já C5 II Hdi Exlusive break, dcera C5 X7 Hdi Exclusive break. C5 mám jako druhé auto, moc nejezděné, dálky, dovolená, na běné jízdy do města, do práce mám malé auto P208 Hdi, s C5 je dost problém zaparkovat. Má C5 zatím bez jediného problému, měnil jsem jen uhnilý park. snímač, auto je dnes 12 let staré. Pro mne to bude asi poslední Citroen, určitě jetě nějaká léta vydrí (má necelých 100tkm) a pak u nevidím světlo na konci tunelu..... Pokud porovnám C5 fáze II a X7, X7 je určitě v interieru mení a méně prostorná. Samozřejmě jízdně je na tom lepí, víceprvková zadní náprava je znát, předchozí C5 si tak jede svojí vlastní cestou a řidič jí musí nechávat více prostoru, zkrátka nejede tak po kolejích jako X7. Ale je uvnitř větí, sedačky jsou spí křesla (u X7 sice na pohled pěkné, ale rozloitějím postavám buřty na okrajích vadí a i pro dlouhány je to horí ne C5II) Stále vak C5 X7 je robustně stavěné auto a podle mého názoru nijak mechanicky neoizené a samozřejmě má dalí novějí systémy a technologie. Pokud bych byl mladý a chtěl si pořídit dalího nástupce C5, opravdu nevidím co ... Nejsem zvědavý na jiná tvrdá, uskákaná auta (stačilo, jak Citroen od ery DS/BX/CX/XM postupně přitvrzoval) a prostě mě pohodlí hydrauliky vyhovuje.. Ale proti gustu ádný diputát PS : Vdycky se mi líbilo XM, zvlátě break, ale vzhledem k jeho pověsti jsem nenael odvahu jej vyzkouet ... |
| |
| |