
|
konqui napsal(a): No a není řešení koupit málo jetou C5 X7 a vydržovat do doby, dokud se nerozpadne? Ze všech C5 právě tato nevypadá jak rumunský kolotoč, navíc zpravování interiéru je špičkové. Zbytek taky celkem OK. Ve výbavě rozmete i současnou klasickou modlu čecháčků - Odstávku (krom adaptivního tempomatu)
X7 možná nevypadá jak rumunský kolotoč, ale Citroen je to jen díky přítomnosti hydry (teda v případě, že není na zkroucených drátech), jinak spíš vypadá jako německá klasika - VW, Audi. I místa je tam vevnitř jako u němců. Nevnucuju nikomu názor na vzhled, ale jako staré struktuře se mi víc líbí starší generace, kde se při potkávání na silnici dá hůře splést s identifikací C5.
A co se týká prostoru jeden poznatek téměř nezaujaté osoby. Před šesti lety, když jsem kupoval svojí C5, bývalý majitel si nechal přivézt X7 (teda byla na pérech), a jeho manželka měla prohlásit, že to starý bylo lepší- bylo tam víc místa.
A co se týká poruchovosti - nákladů na údržbu X7, už tu bylo napsáno taky hodně. Pochopitelně zvýšený počet problémů s touto generací je spojen i s tím, že jich tu přibývá a I. a II. gerace postupně ubývá. Skutečnou a pravdivou situaci by ale mohli prozradit místní servisáci.
Já osobně bych se teda X7 docela bál. |