autodiag
|
17.02.2017 11:02 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
|

|
tak ja nevim jak se jinak zeptat,myslim ze otazky byla polozena dostatecne jasne 
nevatrhavej otazku z kontextu!!! nemlz a zkus tedy odpovedet , otazka byla polozena takto (uz po treti) :
proc pri pouziti wap (at horke ci studene),kdyz je to tedy cerin co uvolnis wapkou,je barva vytekajici kapaliny/vody zcela stejna i FAP i DPF?
k tve prevenci...nevis v jakem byl stavu tak nemuzes ani vedet jestli mu to pomohlo ci ne a jakou ma na tvem aute zivotnost..nikdo po teto ,dle meho zbytecne okci na chvilku, nenajel tolik KM aby moh rict je to bomba...to ze nekdo tvrdi ze najel 80 000 a porad je vse ok..no tezko rict...ja myslim ze je potreba uvest v jakem stavu auto koupi,nebo jestli ho ma od nova,co s nim udelal nez se pustil do FAP a co potom..ze 100% je problem s FAP v servisu a udrzbe motoru,a ze ho proda uz se tady vetsinou nedozvime...
za me cerin zapeceny z FAP nedostanes vyplavenim tlakovou vodou..chemicky ano,ale ne kazdy kdo to dela to umi... ano z FAP vzdy neco vytece ale se zapecenym cerinem to moc nesouvysi,ano ten povrchovy co vidis ano ten smyje,ten co se zapekl do difuzoru,neco jak to nazvat presne uz ne
s otazkou souvysejici DPF..z nej tece presne ta sama sracka jako s FAP..cili cerin to opravdu nebude
navic ta sracka potece i po ujeti rekneme 500-1000km a to se tam fakt nic zepect nestihne |
| |
| |