Fred007
|
18.12.2016 17:19 -
Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
|
|

|
TomasT napsal(a): Jestli to chápu dobře, tak oni tvrdí, e se tam kanálky mazání prohánějí tak velké kusy karbonu, e to ucpe přívodní trubku mazání turba i bez sítka  a jinak to nikde jinde v motoru nic nezpůsobí a olejový filtr na to nic???
Aby si něco takového potvrdili (i kdy je to divné), tak snad nemusí rozebírat celý motor mimo auto, ale stačilo by sudat horní a dolní víko, a kouknout dovnitř jestli a kolik je tam usazenin.
Turbo i přívodní trubku jsem před 5 lety měl z auta venku (odstraňoval sítko), turbo jsem měl i rozpůlené (kontrola funkčnosti lopatek regulace) a bez jakýchkoliv speciálních znalostí v pohodě sloené a slouí dodnes (270kkm) - i kdy teda Jarda na jaře říkal, e u má dost vůli - ale kdy jsem ho pak prstem zkouel, tak mi připadá e podobnou vůli mělo u před 100kkm kdy jsem ho měl rozebrané  .
Asi tak nějak. Jenom mi u nevysvětlili paradox - po první výměně turba jsem najel cca 3300 km ne odelo. A to mi nevyměnili vechny díly podle postupu (olejová vana, sítko, vechny trubky). Druhou výměnu turba údajně udělali přesně jak měli, ale auto jezdilo cca 1000 km. Potom to jenom zkoueli přehodit za dalí a prý to odelo hned. Trubky zaneeny karbonem. Take buď se příčina karbonizace rapidně zhorila nebo fakt tomu nerozumí a něco zapinkali. |
| |
| |