namoras
|
12.12.2016 19:04 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
|

|
jruze napsal(a): havky mají vliv na emise jen u studeného motoru - u ohřátého u nejsou v činnosti,ale je to chyba která ovlivňuje emise při startu a po startu - proto tě nepustí dál.(take ohledně tvého případu: havky v tvém případě neovlivní emise páč se dělají na teplém motoru) - neprojde z důvodu uloené chyby a ohledně FAPu: kdy ti řekl e ti nefunguje FAP tak to zase nesouvisí se havkama,ale má tam jiný problém = v tvém případě ti havky nepomůou 
No opravdu se nechci hádat, ale a tak úplnou pravdu asi nemá. Není to z mojí hlavy ,ale mechanika z Citroenu, ten tvrdí, e pokud čidla na fapu polou impuls řídící jednotce ,e je třeba regenerace, ta spustí vechny el. spotřebiče,od vyhřívaných zrcátek a po havící svíčky ,aby se zvedla spotřeba el a alternátor více nabíjel a tím více zatíil motor, havky pomohou jetě více zahřát spalovanou směs která jde do filtru a tím se vypaluje.Pokud se toto nestane ,filtr je zanesený a pak naměří na stk patné hodnoty. Tak mi to bylo vysvětleno. Po dnení origo diag je ve v pořádku , fap plně funkčí s min ¨výdrí. jetě 276000 km, aditivum jete není na minimu. Tak nějak to napsala Lexia. |
| |
| |