Co se týče tankování tak jsem tankoval tak 14 dní před tím, určitě ne se zapnutým klíčem, auto o víkendu taky nestálo nějak zvlášť na šikmo. tak nevím asi chyba v "Matrixu".
Jinak to stejně moc nechápu, dle mě přeci v hladiňáku je odporový vysílač který posílá info do řídící jednotky a ta to dalším signálem posílá do dalších zobrazovacích jednotek (ukazatel, palubní počítač)
Přeci mi nechcete tvrdit, že kdybych měl plnou nádrž, někde při jízdě se mi z nějakého důvodu objeví netěsnost na palivové cestě (praskne hadička, prorazí se nádrž a pod.) tak ukazatel bude dál klidně ukazovat plnou nádrž i když ta bude skoro prázdná a plovák na minimun a vše se bude tvářit OK? ... až mi chcípne motor bez paliva a ukazatel mi bude ukazovat plnou a já tím pádem usoudím že se něco posr.... v motoru a vůbec mě nenapadne že jsem bez nafty.
