xantia.hd
|
27.09.2016 20:27 -
Re: Auto ztrácí výkon / Xantia HDi 2.0 HDi
|
|

|
jruze napsal(a): No pokud nebude změna kdy zapojí napřímo podtlak tak buď dává malej podtlak vývěva(zkusil bych vyčistit sítko a celou vývěvu) chtělo by to změřit podtlak v hadičce, nebo je zaneené sacema,vyzkouet jestli se hýbe ovládání,jestli není prasklá některá hadice atd...
Děkuji vem za pomoc, podtlak z vývěvy jsem měřil, byl tuím 0,8-1,0. Hadice co jsem kde viděl jsem kontroloval, není slyet ádné syčení, ale samozřejmě nelze vyloučit. Dnes jsem mluvil se známým v diesel servisu, potvrdil mi, e hláka vadný elektroventil je důsledek malého plnicího tlaku, kde jednotka blbě usoudí, e kdy není tlak turba, je asi něco vadného v regulaci, bez toho, e problém můe být triviální - v hadičkách. Nevím, jak je tato informace správná, já jsem zvyklý spíe na diagnostické kody přeruený okruh, zkrat na zem, na plus apod, které dávají větí smysl ne tento chybový kod. Co je zajímavé a nějak si to osobně nedokáu vysvětli je, e kdy odpojím podtlak turba úplně, auto sice moc nejede, plní max 100kpa, ale nekouří a nepadá do nouzáku. Podle mne jednotka příslunému plnicímu tlaku nastaví dávku paliva. Jakmile regulaci připojím, dostanu se na max 120kpa, co není a o tolik víc, auto sice jede lepí(ne jako ostatní Hdi, které plní 200kpa) ale hulí jako lokomotiva a pak spadne do nouzáku. Co si nedovedu vysvětlit, proč stejně jako v prvním případě nenastaví dávku paliva dle plnicího tlaku a prostě pojede jen lepí Nevím, jetě snad někoho zkusím, snad mne to nezruinuje , a cena nebude větí ne má auto. Kdyby to bylo ve lépe přístupné, ale na turbo ze shora pohled ádný, zdvi doma nemám,. tak cokoli zkontrolovat je problém
A MAF senzor jsem měřil, dává přiblině stejné údaje jako na druhé Xantii |
| |
| |