Tridac
|
24.02.2016 22:14 -
Re: Poradna pro řeení pojistné události
|
|

|
Luki_C5 napsal(a): Nám dneska doslo od AXA vypovezeni smlouvy ve 2 mesicni lhute. Volal jsem tam a rikam proc to zrusili a zenska na Call mi rekla ze i pojistovna ma moznost zrusit bez udani duvodu. Tak ji rikam co mam delat jestli mam jit k jine pojistovne a ona ze to bude nejlepsi. Tak jsem ji rekl at zapomene ze u nich jeste nekdy neco pojistim a triskl jsem s telefonem.
Zákazník, tedy pojitìny na práci odstoupit i bez udání důvodu a musí jen splnit dané podmínky. Pojiovny nemůe bez udání důvodu ukončit nebo dokonce vypovědět smlouvu. Vdy musí uvést důvod. Jediné kdy nemusí uvést důvod je pojitění na dobu určitou a to nastane konec pojitění a ji nemusí prodlouit, ale jinak bez důvodu e strany pojiovny nelze. Je to ve veobecných podmínkách. |
| |
| |