
|
draceq napsal(a): Tak přihodím jeden aktuální havící problém z C5 II 1.6 HDi. Předesílám, e jsem na začátku řeení problému, take dávám informace, co zatím mám.
Projevy: auto v nouzáku, klasická depolution hláka, trvalý odběr z baterky přes 10A (víc mi neměří multimetr)
Není to poprvé, co se tahle chyba objevila, ale vdycky, ne se stihla začít opravovat, "opravila" se sama. Prostě auto začalo opět havit jak má, chyby i nouzák sami zmizeli, a byl klid. Nicméně teď se "samoopravení" nedostavuje, take je potřeba u do toho opravdu hrábnout.
Podle výpisu z diagnostiky mi zůstává trvale sepnuté havení (čemu odpovídá i to, e auto trvale ere baterku - po zaparkování musím odpojit, jinak nenastartuju). Měl jsem za to, e by to mohlo být i relé havení, ale podle výpisu i názoru elektrikáře (pouze po telefonu) je za tím opravdu řídící jednotka havení. Co by nebyl a takový problém, protoe se dá sehnat nová i se 4 haviči (které u to podle mě taky budou mít za sebou díky neustálému havení) za nějaké 2200,-, tedy cca za stejnou cenu jako relé. Průvih je, e to nejde jen tak "přehodit", prý se musí po výměně jednotka "spárovat" se zbytkem auta (dle daného elektrikáře - ten mi to ale neudělá, protoe nemá čtečku na Citroue).
Take otázka na zkuené - jaká je sloitost tohoto párovacího procesu? Musím s tím do autorizáku (co se mi moc nechce, ale kdy nebude zbytí) a nebo se to dá udělat i u někoho s běnou diagnostikou (samo pokud umí diagnostiku pouívat, e).
To jsou nějaké nesmysli.....na autě má jedno velké relé nazývané jako ŘJ havení OEM číslo 598140 seeň vyměň vyzkouej, cena okolo litru. |