jruze
|
18.11.2015 10:14 -
Re: Automatická převodovka AM6
|
|

|
Delict napsal(a): Proste s 2.2 HDi bez FAP to frčí na dialnici aj mimo mesto lepie.. myslím e RHR nemá swirl tzn prepínanie medzi 8 a 16V a tam niekde bude ten pes zakopaný.. tie tento motor vychádza z RHZtka..a to bol fajn motor pre xantiu, C5ka s ním bola o triedu niie auto..hlučnejie, lenivie..rovnako ako mi pripadá RHR.
RHR mi erie zhruba 6,9-7,2L s AM6, stará 2.2 HDi s 4HP20 mi rala zhruba 6,8-7,5L take spotrebovo iadna zmena
vstreky na RHR mám mono trochu horie..no na 2.2 HDi tie niesú nové a majú zhruba dvojnásobný nájazd km.
AM6 sa rozbehne rýchlo to je fakt..hlavne kruhove objazdy boli trochu horie s 2.2kou v AP..ale naučil som sa
4HP20 chvílu trvá kým zatiahne..ale potom to frčí, stupne sú len 4..take pekne vyuíva iroké pásmo otáčok ..pri AM6 má toho radenia viac.. a nie vdy sa mi páči e tam hodí 5ku u pri 50tke..potom príde kopček..zase hore dole..na toto som nebol zvyknutý ..
2.7ma V6 tolko neradí, má dostatok výkonu a kruáku pre hocijakú rýchlos
No swirl ,,nepřepíná" z 8. na 16. ale z 12. na 16. a RHR ho opravdu nemá, est kvaltů je lepí pro motor aby nemusel při stejné rychlosti točit větí otáčky(to celkově etří motor),RHR má dostatečný výkon aby neřadila v kadém kopečku - pokud jí má naučenou na sportovní reim tak ano.4HP20 byla v podstatě nezničitelná pokud se jí dala péče to se o některých AM6 říct nedá(podotýkám e některých - třeba slyel někdo o pokaené v 2.2 biturbu,2.7 , nebo v třílitru?) |
| |
| |