Opakuje se to tu přes více vláken.
Pánové, základy fyziky. Tlak v systému je pořád stejný a je auto nahoře nebo dole nebo kdekoli uprostřed. Tlak je dán jen a pouze váhou auta a průměrem pístnic a to se pohybem nemění.
Při pohybu nahoru a dolů se jen přesouvá kapalina z nádre do pístnic a zpět, nic jiného se nemění!!!
Kde by se při pohybu nahoru vzal nějaký dalí tlak a proti čemu by působil? Vdy působí jen proti váze auta!
Omlouvám se, moná do toho nemám co mluvit, ale fyzikální zákony platí napříč teorií i praxí. Ne narazí podvozek v horní poloze na dorazy, má pravdu vilous.
.... nemá .... praxe ukazuje jinak
Ono je to hezké ta teorie, ale praxe je jiná. Toto se řelilo před lety na Xantiaklubu a tak jsme to změřili tenkrát pouze u BX, ale je to stejné u XA i C5 ... tady jsou výsledky .... .link.
s větí výkou auta roste i tlak v pístnici - kouli ...
Měřák byl napojen přímo na "otevřenou" kouli a snímal aktuální tlak v kouli - systému pruení přední pístnice...
Tak a teď mi to soudruzi teoretici vysvětlete
.Není problém udělat stejné měření na C5 ... stačí kdy ke mě někdo dojede. a pak se tu třeba poperte