Tridac
|
29.09.2015 21:13 -
Re: Vybíjení baterie
|
|

|
Pokud mohu ze své historie pøidat zkuenostik baterkám.
První vìc klesání odbìru je normální, po uzamèení se postupnì testují a odpojují rùzné okruhy a nakonec zùstane jen ovládání èasu a pokud je aktivní alarm tak jen zlomkové napájení.
K údrbì baterie jsem zde èetl, e je patnì vazelína a osmirkovat smirkem. To jsou dva omyly. Smirkové plátno je karborundum a to je vodivé. Neplést si to se smirkovým papírem, tam je pískovec nebo køemík, ale smirkové plátno je vodivé, tey nevadí. A na kontakty se lehce natøe grafitová vazelína. Neváe vodu, uhlík je vodivý a dobøe pøenáí proud a grafik se zaere a mae stále.
No a celkovì k bateriím, je to oblast do kterénikdo nevidí. Koupí se nová a za hodinu je po ní. Koupí se nová a vydrí deset let. Kadopádnì doba ivnotnosti dnes u baterie je 0-nekoneèno spíe podle tìstí na kus. A døíve baterie poklesávaly ve výkonu a v proudu a pomalu odcházely. Dnení baterie odcházejí øádovì v minutách. Staèí zastavit na parkoviti, zamknout, jít si do trafiky pro noviny a pøi návratu je baterie pryè. Nejhorí je to, e se rozpadne èlánek, tím pøeruí okruh a nejde to ani pøez kabely vìtinou nastartovat, pokud je tato baterie pøipojená.
A jako poslední k dotazu a projevu klinkání zvuku a kolísání proudu. Pokud je odporem baterie v poøádku, spíe se to projevuje jako patná kostra kdekoliv, vìtinou ukostøení motoru, ukostøení kabelu od baterie, povytaené nìkteré z relátek, prostì nìkde to vypadá, e je pøechod jiskøením tím se aktivuje ten gong zapojení, odpojení. Baterie jako taková to urèitì nedìlá. |
| |
| |