| | |
22.04.2014 22:59 -
Vybíjení baterie
|
2689427
|
|
petka
|
Město: Plzen, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Dobrý den.Mám malý problém se samovolným vibíjením baterie proud cca 0,6A.Po přezkoumání a odpojení veho moného jsem se dopídil k pojistce č.10 pod přístrojovou deskou označenou jako "+AKUMULÁTOR"
po vyndání pojistky normál do cca100mA.Bez pojistky mě ve funguje "snad?"
Pokud někdo víte co stím tak poraďte.Díky
Dobrý den.Mám malý problém se samovolným vibíjením baterie proud cca 0,6A.Po přezkoumání a odpojení veho moného jsem se dopídil k pojistce č.10 pod přístrojovou deskou označenou jako "+AKUMULÁTOR"
po vyndání pojistky normál do cca100mA.Bez pojistky mě ve funguje "snad?"
Pokud někdo víte co stím tak poraďte.Díky:-((((
|
|
22.04.2014 23:06 -
Re: Vybíjení baterie
|
2689431
|
|
jumep
|
|
|
F10 poistka je
fuel additive injector - caravan socket connector - rear 12 volt socket - forward 12 V socket
(aditivacia nafty, zasuvka na prives (trvale napajanie), zasuvka vzadu a na stredovom paneli)
predpokladam ze mas tazne a zostal ti visiet prepinac v zasuvke privesu (nepojdu ani zadne hmlovky na aute)
F10 poistka je
fuel additive injector - caravan socket connector - rear 12 volt socket - forward 12 V socket
(aditivacia nafty, zasuvka na prives (trvale napajanie), zasuvka vzadu a na stredovom paneli)
predpokladam ze mas tazne a zostal ti visiet prepinac v zasuvke privesu (nepojdu ani zadne hmlovky na aute)
|
|
22.04.2014 23:38 -
Re: Vybíjení baterie
|
2689432
|
|
petka
|
Město: Plzen, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
tané mám,s pojistkou fungují mlhovky i zásuvky po vindání pojistky nechodí.Teď odzkoueno.Můu se zeptat kde hledat přepínač,je přímo v zásuvce?
tané mám,s pojistkou fungují mlhovky i zásuvky po vindání pojistky nechodí.Teď odzkoueno.Můu se zeptat kde hledat přepínač,je přímo v zásuvce?
|
|
22.04.2014 23:40 -
Re: Vybíjení baterie
|
2689433
|
|
jumep
|
|
|
ano, je priamo v zasuvke
ano, je priamo v zasuvke
|
|
23.04.2014 00:24 -
Re: Vybíjení baterie
|
2689437
|
|
petka
|
Město: Plzen, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Dík za radu. Odpoledne to zkusím,teď by si sousedi mysleli,e jsem se zbláznil.
Dík za radu. Odpoledne to zkusím,teď by si sousedi mysleli,e jsem se zbláznil.
|
|
23.04.2014 22:37 -
Re: Vybíjení baterie
|
2689628
|
|
petka
|
Město: Plzen, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
V zásuvce nic neni,akorát před esti týdny mě měnili řídící j. pro FAP u té mojí jim nela smazat nízká hladina aditiva.Nemůe to mít souvislost?
V zásuvce nic neni,akorát před esti týdny mě měnili řídící j. pro FAP u té mojí jim nela smazat nízká hladina aditiva.Nemůe to mít souvislost?:-(
|
|
23.04.2014 22:40 -
Re: Vybíjení baterie
|
2689629
|
|
jumep
|
|
|
mno, tak tu uz ti neporadim, nakolko zacinas motat veci
tazne je tam montovane druhovyroba alebo citroen?
parkovaci asistent mas / funguje?
mno, tak tu uz ti neporadim, nakolko zacinas motat veci
tazne je tam montovane druhovyroba alebo citroen?
parkovaci asistent mas / funguje?
|
|
23.04.2014 22:56 -
Re: Vybíjení baterie
|
2689637
|
|
petka
|
Město: Plzen, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Tané je dodělávané od Bosalu snad v servisu a park. asistent nevlastním.
Tané je dodělávané od Bosalu snad v servisu a park. asistent nevlastním.
|
|
23.04.2014 23:24 -
Re: Vybíjení baterie
|
2689667
|
|
jumep
|
|
|
tu zasuvku si mal rozobratu?
tu zasuvku si mal rozobratu?
|
|
26.04.2014 22:04 -
Re: Vybíjení baterie
|
2690632
|
|
petka
|
Město: Plzen, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
zásuvka je klasická sedmi pólová.jinak mlhovky fungují normálně
zásuvka je klasická sedmi pólová.jinak mlhovky fungují normálně
|
|
28.04.2014 00:02 -
Re: Vybíjení baterie
|
2690940
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Jeliko pojistka 10 uváděná na začátku je na víc věcí, ověřoval jsi, e těch 0,5A opravdu mizí v zásuvce taného?
Zkouel jsi dráty u taného odpojit nebo proměřit?
Jeliko pojistka 10 uváděná na začátku je na víc věcí, ověřoval jsi, e těch 0,5A opravdu mizí v zásuvce taného?
Zkouel jsi dráty u taného odpojit nebo proměřit?
|
|
07.12.2014 11:45 -
Re: Vybíjení baterie
|
2761947
|
|
J.Cimrman
|
Město: Nymburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 144 |
|
|
Mám C5 lll 120 kw 2010 a baterka jak je vidět pomalu dosluhuje. Ptám se co by jste doporučili za baterii aby nepřeila pouze záruku a co by se stalo kdybych při výměně baterky pouil propojení přez startovací kabely aby vlastně nedolo k odpojení elekriky . a ja připojil novou baterku aby se nevymazalo nastavení vozu a abych nemusel ve oivovat znovu . Není to blbost a můu něco podělat. Jakou tedy baterku. Dík J.C.
Mám C5 lll 120 kw 2010 a baterka jak je vidět pomalu dosluhuje. Ptám se co by jste doporučili za baterii aby nepřeila pouze záruku a co by se stalo kdybych při výměně baterky pouil propojení přez startovací kabely aby vlastně nedolo k odpojení elekriky . a ja připojil novou baterku aby se nevymazalo nastavení vozu a abych nemusel ve oivovat znovu . Není to blbost a můu něco podělat. Jakou tedy baterku. Dík J.C.
|
|
07.12.2014 12:33 -
Re: Vybíjení baterie
|
2761979
|
|
J.Cimrman
|
Město: Nymburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 144 |
|
|
Tak jsem v autě opsal hodnoty a rozměry. Mám tam baterii VARTA - 12V - L3 70AH - 720A ROZMĚRY DEL. 27,5 ÍŘ.17 A VÝKY19 CM. Magický oko na baterce je zelený, tak e by to mělo být zatím dobrý. Na jakou barvu se to oko mění při slábnoucí baterii a muselo by se něco v diagnostoce měnit kdybych tam dal baterii s stejnými hodnotami. dík. J.C.
Tak jsem v autě opsal hodnoty a rozměry. Mám tam baterii VARTA - 12V - L3 70AH - 720A ROZMĚRY DEL. 27,5 ÍŘ.17 A VÝKY19 CM. Magický oko na baterce je zelený, tak e by to mělo být zatím dobrý. Na jakou barvu se to oko mění při slábnoucí baterii a muselo by se něco v diagnostoce měnit kdybych tam dal baterii s stejnými hodnotami. dík. J.C.
|
|
07.12.2014 13:09 -
Re: Vybíjení baterie
|
2761987
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Kdysi jsem měl také s magickým okem, kdy slábla, byla tmavějí, kdy byla před smrtí, měla barvu skoro a do černa, jinak kdy bude měnit akumulátor se stejnou kapacitou, na diagnostiku nemusí, chce to ale dodret postup jako kdy vyndá s auta na nabijení.
Novou napojí do auta, zapnout a vypnout zapalování, 4 hodiny nechat auto stát (načítá se jednotka), a po této době nastartovat a jet.
Kdysi jsem měl také s magickým okem, kdy slábla, byla tmavějí, kdy byla před smrtí, měla barvu skoro a do černa, jinak kdy bude měnit akumulátor se stejnou kapacitou, na diagnostiku nemusí, chce to ale dodret postup jako kdy vyndá s auta na nabijení.
Novou napojí do auta, zapnout a vypnout zapalování, 4 hodiny nechat auto stát (načítá se jednotka), a po této době nastartovat a jet. ;-)
|
|
07.12.2014 13:58 -
Re: Vybíjení baterie
|
2762002
|
|
J.Cimrman
|
Město: Nymburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 144 |
|
|
Rozumím a dík. J.C.
Rozumím a dík. J.C.
|
|
07.12.2014 14:25 -
Re: Vybíjení baterie
|
2762009
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|
|
sice to je postup doporučený výrobcem, ale pokud ho nedodrí nic se nestane. Já baterku měnil skoro před třemi roky klasickým způsobem a taky jezdím. Přes diag jsem si akorát nechal změnit kapacitu baterky.
sice to je postup doporučený výrobcem, ale pokud ho nedodrí nic se nestane. Já baterku měnil skoro před třemi roky klasickým způsobem a taky jezdím. Přes diag jsem si akorát nechal změnit kapacitu baterky.
|
|
07.12.2014 18:06 -
Re: Vybíjení baterie
|
2762106
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
magické oko dle mně nemění!!! barvu, je to jenom hezká řvoucí barevná kulička, a ta dle hustoty elektrolytu buď tzv. plave nahoře, nebo se více potopí.... jeden ze znaků nabitého akumulátoru je hustota elektrolytu. hustý nabito, řídký vybito
magické oko dle mně nemění!!! barvu, je to jenom hezká řvoucí barevná kulička, a ta dle hustoty elektrolytu buď tzv. plave nahoře, nebo se více potopí.... jeden ze znaků nabitého akumulátoru je hustota elektrolytu. hustý nabito, řídký vybito ;-)
|
|
07.12.2014 18:22 -
Re: Vybíjení baterie
|
2762111
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1302 |
|
|
Magický oko je navíc pouze na jednom článku z těch esti ( o celkovém stavu aku vypovídací hodnota nula ...) a kdy je jinej článek kaput tak ti to můe ukazovat pořád nabito na 100% a baterka je jako celek stejně kaput
Magický oko je navíc pouze na jednom článku z těch esti ( o celkovém stavu aku vypovídací hodnota nula ...) a kdy je jinej článek kaput tak ti to můe ukazovat pořád nabito na 100% a baterka je jako celek stejně kaput ;-)
|
|
07.12.2014 18:39 -
Re: Vybíjení baterie
|
2762129
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Samozřejmě tam bylo pouze jedno oko a je to o hustotě elektrolytu, oko je zelené a kdy je hustota elektrolytu v dobrém poměru, plave nahoře u průhledného průzoru, proto barva jasně zelená, kdy je elektrolyt ji slabí, akumulátor před smrtí, zelené oko se ponoří ní a logicky se zdá, e je tmavé, tak to stálo tenkrát i v návodu k tomu akumulátoru, z toho také vycházím.
Samozřejmě tam bylo pouze jedno oko a je to o hustotě elektrolytu, oko je zelené a kdy je hustota elektrolytu v dobrém poměru, plave nahoře u průhledného průzoru, proto barva jasně zelená, kdy je elektrolyt ji slabí, akumulátor před smrtí, zelené oko se ponoří ní a logicky se zdá, e je tmavé, tak to stálo tenkrát i v návodu k tomu akumulátoru, z toho také vycházím. ;-)
|
|
| |
|
|