Mikra
|
18.08.2015 21:31 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
|

|
Tak to u je tak trochu slovíčkaření. Vichni víme, e se při regeneraci jedná o dodatečný dovstřik nafty a jetě se zpoděním, tak, aby to zapálilo saze ve FAPu. Je skoro jedno, jestli to chytne u ve válci, nebo a za ním, důleitý je, e to ty saze spálí. No a asi jste u oba řekli, e kdy je FAP plnej, přiucpanej nebo prasklá keramická vloka, tak ten plamen se můe soustředit do jednoho místa na pláti FAPu a tím ho propálí. Na novým nepokozeným FAPu se to asi nestane, ale kdy u má FAP za sebou 180t km, tak je ta pravděpodobnost takovýho průseru asi větí.
Já to sem dal jako zajímavost a netuil jsem, e to není tak neobvyklá událost. Je dobře, e se tu o tom můou ostatní dočíst a vzít si z toho alespoň to, e není dobrý nechávat FAP doít na autě, ale je lepí ho pro jistotu vyprat, nebo vyměnit včas, nebo raději trochu dřív. Kdyby kvůli tomu mělo shořet auto, nestálo by to za to. |
| |
| |