jruze
|
17.08.2015 22:14 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
|

|
Mikra napsal(a): No je zvlátní, e mu to nic nehlásilo. Ale musel to být fičák, kdy ten plech shořel.
Já myslel, e mu třeba natekla nafta do výfuku velkým dovstřikem k regeneraci, nebo olej od turba, ale e to shoří při regeneraci hodně plnýho FAPu, to bych nečekal.
Normálně neshoří - je to áruvzdornej plech - Teplota při regeneraci by nemněla přesáhnout 600 stupňů - max jen zrůoví (musel být pokozenej,ztrzivělej atd...) A přeplněnej čím? sazema,cerinem? ve 180000Km u je dost plnej cerinu(ten nehoří) sazema ? ty hoří ale je jich tam logicky méně ne u nového protoe se ucpává od krajů kde je po regeneraci usazenej cerin. Z toho vyplívá e byl buď pokozenej plech a nebo mříky - dolo k ouzkému proudu plamenu a tím přehřátí v jednom bodě. Nerad dělám nucenku a při té ten FAP dosáhne větí teploty - tohle se nestane u dobrého FAPu a jen přicpanému. a nemuselo - rozdíl diferenčáku zůstal .
ivotnost tvého FAPu je 240000Km - kdy má 750 mezi regeneracema typnul bych e má tak 1L zůstatek aditiv a 110g usazených aditiv ve filtru - a bude mít 120g napíe ti to e hrozí ucpání i kdy bude mít dobrej diferenčák a dobrou vzdálenost mezi regeneracema - jednotka si to propočítá dle nájezdu a spotřebovaných aditiv.(je to trochu jinak ) U dvoulitru 490 mezi regeneracema je jetě slusné ale záleí kolik g cerinu?? |
| |
| |