Mikra
|
17.08.2015 20:48 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
|

|
Dám sem příspěvek ze sousedního fóra - jako zajímavost, nebo kuriozitu.
citroeny.cz:
Mam problém u mého granda 2,0HDi. Na dovolené se mi stala nemilá věc a to, e se úplně rozpálil při regeneraci filtr a se i propálil, viz příloha. Začal jsem bíle čmudit, hned jsem zastavil a začal rozpálený filtr hasit, jetě e tam tekla voda, u se propálil i tepelný tít a začal hořet lak. Ve jsem zdárně uhasil a pomalu dojel z děravým filtrem domů. Doma jsme ho s mechanikem sundali a nechápali, jak k tomu mohlo dojít?
V diag závadách nic nebylo, přečteno, e docházelo k regenaracím v průměru 489km, jetě se musím zmínit, e filtr je původní, najeto 180000km, z toho 150000km jen po dálnicích. Chci se zeptat, aby se nemohlo stát něco podobného po namontování nového, dá se to vyzkouet a porovnat hodnoty naměřené. Zamýlíme se hlavně na teplotu na výstupu katalyzátoru, jestli nemůe být vadný třeba to čidlo? Měřením u studeného motoru ukazuje 100°C, po zařátí asi 10 min 100°C, má se tato teplota pohybovat, nebo narůstá a při regeneraci a má při vychladnutí ukazovat 100°C. (načteno přes dia). Díky za rady. |
| |
| |