
|
Vitaeidel napsal(a): Jde o C5 II. Tohle vlákno mi připadalo nejblíže mému problému.
Auto je 14 dní po rozvodech, olej měněn v motoru a v AP, komplet filtry, gufero na klikovce. Tak nevím, kde udělali soudruzi chybu... Vlákno jsem pročetl celé a nejblíže je tomu post, kde měl někdo problem s EGRem. Ale může to být cokoliv.
OK má chyba - no EGR to samo být může , ale abych to nemusel číst znovu : EGR udělá to že auto z 90% chytne na otočku a buď chcípne po már vteřinách a nebo po přidání plynu - pokud chceš vyloučit EGR buď odpoj trubku od EGR(ta kovová asi 2.5cm tlustá) nebo sundej sací hadici,podívej se jestli je v ní ta klapka otevřená a odpoj podtlakovou hadičku(a zaslep hadičku) - pokud to poběží tak zkontroluj EGR popřípadě ho zaslep - sice ti to hodí chybu , ale pojede. |