| | |
29.10.2008 21:39 -
Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
168998
|
|
karlos.8
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 21 |
|
|
U jsem tady znovu myslel jsem e je ve vyřeeno ale neni! Jestli u vichni víte tak mám 2.0 Hdi rok výroby 2002. Dříve se auto dostalo do nouzovího reimu při různých situacích! viz.dříve turbo co u jsme řeili.Nic to nepsalo a auto ztrácelo výkon. V Citroenu mě bylo řečeno e je to turbem náhle změna e je to pod tlakovým regulátorem tlaku co bylo vyměněno auto lape zhruba 120km/h i 90km/h? A Palubní počítač napíe: Anomalie Antipoluction a Esp/Asr (mimo provoz) při vypnutí motoru a znova nastartování zhasne Esp/Asr a Anomalie Antipoluction stále svítí.
Při překročení 120km/h a 90km/h? Kdy jsem to měl v servise na nic nepřili zkontrolovali vechny podtlaky a hadičky a řekli e nevědí čím to je e budou muset vyndat Turbo a dalí přísluenství okolo Turba. Jediný co Diagnostika píe je nízký tlak na turbu a zajímavé je e jsem po servise auto točil ve vysokých otáčkách a auto jelo jak blázen a do nějakých 180km/h. Pak jsem náhle sníil rychlost a ve 130km/h jsem dal Tempomat a bylo to v hajzlu! A znova se to vechno rozsvítilo a kadá 2. pumpa byla moje! Tak u fakt nevím poradte!
Dík Karlos
U jsem tady znovu myslel jsem e je ve vyřeeno ale neni! Jestli u vichni víte tak mám 2.0 Hdi rok výroby 2002. Dříve se auto dostalo do nouzovího reimu při různých situacích! viz.dříve turbo co u jsme řeili.Nic to nepsalo a auto ztrácelo výkon. V Citroenu mě bylo řečeno e je to turbem náhle změna e je to pod tlakovým regulátorem tlaku co bylo vyměněno auto lape zhruba 120km/h i 90km/h? A Palubní počítač napíe: Anomalie Antipoluction a Esp/Asr (mimo provoz) při vypnutí motoru a znova nastartování zhasne Esp/Asr a Anomalie Antipoluction stále svítí.
Při překročení 120km/h a 90km/h? Kdy jsem to měl v servise na nic nepřili zkontrolovali vechny podtlaky a hadičky a řekli e nevědí čím to je e budou muset vyndat Turbo a dalí přísluenství okolo Turba. Jediný co Diagnostika píe je nízký tlak na turbu a zajímavé je e jsem po servise auto točil ve vysokých otáčkách a auto jelo jak blázen a do nějakých 180km/h. Pak jsem náhle sníil rychlost a ve 130km/h jsem dal Tempomat a bylo to v hajzlu! A znova se to vechno rozsvítilo a kadá 2. pumpa byla moje! Tak u fakt nevím poradte!
Dík Karlos
|
|
30.10.2008 00:33 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
168999
|
|
tief
|
|
|
Skontroloval si vsetky trubky a hadice, Esp/asr sa zvykne rozsvietit pri strate podtlaku. To by mohlo sposobovat aj ostatne problemy.
Skontroloval si vsetky trubky a hadice, Esp/asr sa zvykne rozsvietit pri strate podtlaku. To by mohlo sposobovat aj ostatne problemy.
|
|
30.10.2008 21:37 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
169000
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
v prvom rade skontroluj tesnost a priechodnost podtlakovej sustavy. Dalej funkcnost podtlakoveho piestu kory nastavuje klapku regulacie otacok turba (je namotovany priamo na turbe) Tu pisem moju skusenost s tymto problemom. .link. po odstraneni chyby som uz nabehal cca 30 tis km bez problemu
v prvom rade skontroluj tesnost a priechodnost podtlakovej sustavy. Dalej funkcnost podtlakoveho piestu kory nastavuje klapku regulacie otacok turba (je namotovany priamo na turbe) Tu pisem moju skusenost s tymto problemom. http://www.c5club.cz/page/kod-24/topic-20750941 po odstraneni chyby som uz nabehal cca 30 tis km bez problemu :-)
|
|
06.11.2008 19:06 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
169001
|
|
Jindra
|
|
|
A má to auto FAP ? Já mám podobný problém, s tím e první hláka je výdy "unblock diesel filter" a pak následují výe popsané hláky. Mám za to, e je ucpaný FAP, ale včera kdy jsem nastartoval, začalo auto "pískat". Jemný, stejnoměrný pískot z prostoru motoru, z pozice řidiče na pravé straně vedle Hydroactiv. Tak teď nevím, jestli nebude problém taky v podtlakovém systému. Nerad bych koupil FAP (nebo asi spí "vypláchl") a pak zjistil, e problém je jinde. Neumím si představit jak mám zkontrolovat rubky, vddy je to pod kapotou samý motor . Mám 2,2 HDI automat.
A má to auto FAP ? Já mám podobný problém, s tím e první hláka je výdy "unblock diesel filter" a pak následují výe popsané hláky. Mám za to, e je ucpaný FAP, ale včera kdy jsem nastartoval, začalo auto "pískat". Jemný, stejnoměrný pískot z prostoru motoru, z pozice řidiče na pravé straně vedle Hydroactiv. Tak teď nevím, jestli nebude problém taky v podtlakovém systému. Nerad bych koupil FAP (nebo asi spí "vypláchl") a pak zjistil, e problém je jinde. Neumím si představit jak mám zkontrolovat rubky, vddy je to pod kapotou samý motor :-). Mám 2,2 HDI automat.
|
|
03.07.2010 09:38 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2349593
|
|
KvětoJBC
|
|
|
Ahoj vichni.Včera při jízdě na dovolenou stejný problém. Rozsítila se chyba na ESP a ASR a následně hláka porucha emisního a výfukového systému. Jdu překontrolovat hadice jak píe tief a pak se uvidí. Auto samozřejmě jede ale ztratilo výkon. Máte s tím někdo novějí zkuenosti? Dík
Ahoj vichni.Včera při jízdě na dovolenou stejný problém. Rozsítila se chyba na ESP a ASR a následně hláka porucha emisního a výfukového systému. Jdu překontrolovat hadice jak píe tief a pak se uvidí. Auto samozřejmě jede ale ztratilo výkon. Máte s tím někdo novějí zkuenosti? Dík
|
|
03.07.2010 10:06 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2349595
|
|
Rena
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 92 |
|
|
I nám se to občas stává. V hadicích to není, ty u jsou zkontrolované. Zazlobí to jen občas, nikdo na nic kloudného nepřiel, tak to zatím necháváme osudu...
I nám se to občas stává. V hadicích to není, ty u jsou zkontrolované. Zazlobí to jen občas, nikdo na nic kloudného nepřiel, tak to zatím necháváme osudu...
|
|
03.07.2010 10:39 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2349597
|
|
KvětoJBC
|
|
|
Ponechat to osudu to moná ano. Ale já si myslím e je to třeba opravit. Chci zaít co nejméně situací jako byla včera.
Ponechat to osudu to moná ano. Ale já si myslím e je to třeba opravit. Chci zaít co nejméně situací jako byla včera.
|
|
03.07.2010 10:44 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2349598
|
|
Rena
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 92 |
|
|
No já bych to taky měla ráda opravené, ale zatím nikdo nepřiel na to, jak to odstranit. Zatím servisák zkontroloval ty hadice, vyměnil nějaký ventil ale stále to občas zazlobí. Take to asi pořád není to pravé. Taky u nás to nebaví.
No já bych to taky měla ráda opravené, ale zatím nikdo nepřiel na to, jak to odstranit. Zatím servisák zkontroloval ty hadice, vyměnil nějaký ventil ale stále to občas zazlobí. Take to asi pořád není to pravé. Taky u nás to nebaví.
|
|
03.07.2010 17:05 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2349605
|
|
jumep
|
|
|
co je v diagnostike?
regulator tlaku paliva je ok?
vaha je ok?
nemente diely s tym ze snad sa trafim
co je v diagnostike?
regulator tlaku paliva je ok?
vaha je ok?
nemente diely s tym ze snad sa trafim
|
|
03.07.2010 18:04 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2349607
|
|
Rena
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 92 |
|
|
Právě e v diagnostice není nic....
Právě e v diagnostice není nic....
|
|
05.07.2010 20:51 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2349731
|
|
SWOBY
|
Město: Milovice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 90 |
|
|
Měl jsem na 2.2 hdi podobný problém. V citroenu chtěli vyměnit čidlo tlaku turba, jinak nevedeli. Dal jsem na rady jumepa a dalsich a sel po hadickach. Nejsem technik, takze nevim jak ji nazvat, ale byla to ta hadicka, co jde od civky u koule ridice za posilovac. Temer se tam neda dostat. Hadicka je vymenena a pata jezdi jak nova
Měl jsem na 2.2 hdi podobný problém. V citroenu chtěli vyměnit čidlo tlaku turba, jinak nevedeli. Dal jsem na rady jumepa a dalsich a sel po hadickach. Nejsem technik, takze nevim jak ji nazvat, ale byla to ta hadicka, co jde od civky u koule ridice za posilovac. Temer se tam neda dostat. Hadicka je vymenena a pata jezdi jak nova ;-)
|
|
09.07.2010 18:59 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2349967
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Mám podobný problém - poraďte prosím.
Před týdnem po cestě na Slovensko mi po cca 50 km jízdy v jednom kopci vyskočila hláka "Depollution system faulty", rozsvítila se kutá kontrolka motoru na přístrojovce a auto ztratilo výkon. Zkusil jsem to na místě vyřeit jednoduchými pokusy (vypnout, znova nastartovat, odpojit baterii) - beze změny. Take jsem na Slovensko a pak v úterý zpět dojel v tomhle stavu se sníeným výkonem (po rovině vcelku OK, do kopců na D1 neudrí na pětku rychlost a zpomaluje, spotřeba nafty OK).
Po návratu jsem pročetl diskusi na tohle téma a zjistil, e sám s tím bez diagnostiky asi nehnu a auto ve středu hodil do servisu, kam to mám blízko (.link.
Dnes jsem auto dostal nazpátek s tím e p.Plachý mi řekl, e na tenhle problém nestačí a závadu odstranit nedokáe. Problém nízkého výkonu je podle něj v nesprávné regulaci turba, které ve vyích otáčkách nevytváří dostatečný tlak, take vstřikovače nejsou ochotny dát více paliva do válců. Ale proč se turbo nereguluje správně určit nedokázal. Výstupy z diagnostiky jsou prý divné a nejednoznačné - po vymazání vech závad (5 hláek) a projetí auta se prý objevily nové (z toho jen 1 nebo 2 stejné - nesprávné signály z čidel tlaku) a některé zbylé vypadají jako nesmysly (jedna prý o havení, jedna o čidle chlazení a pak jetě o příli bohaté aditivaci). Pouitou diagnostiku nevím, Proxia to nebyla - nejel jsem tam na diagnostiku ale odstranění závady (take výstup z ní ani nemám, vekeré info bylo jen ústní).
- Podtlakový regulační ventil je v pořádku (ten jsem zkouel předtím i já)
- Spojovací podtlakové hadičky regulace prý jsou v pořádku
- Hadice a chladič za turbem jsou prý také v pořádku
- FAP filter prý je v pořádku (dle diagnostiky)
- Turbo se točí (mechanicky se zdá v pořádku)
- V palivové soustavě diagnostika ádné problémy nehlásí
- Startování a volnoběh - podle mě pocitově bez problémů
- Na neutrál nebo na jedničku jde motor vytočit a k 5.000 otáčkám (ale moc se mu tam nechce, jde to pomaleji)
- V zátěi motor nemá správný tlak za turbem (dle diagnostiky) a tedy ani správný výkon
- Pocitově při jízdě to vypadá, e dokud pedál plynu mačkám lehce, ve je OK, ale kdy překročím určitou hranici auto netáhne (dokonce mi připadalo, e kdy o kousek pedál povolím, tak se výkon o trochu zvýí)
- Asi to nesouvisí, ale přiblině před 1500km jsem měnil vechny filtry a olej (ve běné díly z Automaxu).
Take současná situace je, e e kontrolka motoru u nesvítí, warning log v autě je u čistý, ale závada přetrvává.
Můete mi poradit buď nějakou konkrétní radu co dále zkusit, na co se zaměřit, nebo dobrý servis za rozumnou cenu v Praze který by mi pomohl? (Značkové měniče dílů si nechávám a jako poslední monost)
Mám podobný problém - poraďte prosím.:-(
Před týdnem po cestě na Slovensko mi po cca 50 km jízdy v jednom kopci vyskočila hláka "Depollution system faulty", rozsvítila se kutá kontrolka motoru na přístrojovce a auto ztratilo výkon. Zkusil jsem to na místě vyřeit jednoduchými pokusy (vypnout, znova nastartovat, odpojit baterii) - beze změny. Take jsem na Slovensko a pak v úterý zpět dojel v tomhle stavu se sníeným výkonem (po rovině vcelku OK, do kopců na D1 neudrí na pětku rychlost a zpomaluje, spotřeba nafty OK).
Po návratu jsem pročetl diskusi na tohle téma a zjistil, e sám s tím bez diagnostiky asi nehnu a auto ve středu hodil do servisu, kam to mám blízko (http://www.ccca.cz/zaznam/index.html?id=24).
Dnes jsem auto dostal nazpátek s tím e p.Plachý mi řekl, e na tenhle problém nestačí a závadu odstranit nedokáe. Problém nízkého výkonu je podle něj v nesprávné regulaci turba, které ve vyích otáčkách nevytváří dostatečný tlak, take vstřikovače nejsou ochotny dát více paliva do válců. Ale proč se turbo nereguluje správně určit nedokázal. Výstupy z diagnostiky jsou prý divné a nejednoznačné - po vymazání vech závad (5 hláek) a projetí auta se prý objevily nové (z toho jen 1 nebo 2 stejné - nesprávné signály z čidel tlaku) a některé zbylé vypadají jako nesmysly (jedna prý o havení, jedna o čidle chlazení a pak jetě o příli bohaté aditivaci). Pouitou diagnostiku nevím, Proxia to nebyla - nejel jsem tam na diagnostiku ale odstranění závady (take výstup z ní ani nemám, vekeré info bylo jen ústní).
- Podtlakový regulační ventil je v pořádku (ten jsem zkouel předtím i já)
- Spojovací podtlakové hadičky regulace prý jsou v pořádku
- Hadice a chladič za turbem jsou prý také v pořádku
- FAP filter prý je v pořádku (dle diagnostiky)
- Turbo se točí (mechanicky se zdá v pořádku)
- V palivové soustavě diagnostika ádné problémy nehlásí
- Startování a volnoběh - podle mě pocitově bez problémů
- Na neutrál nebo na jedničku jde motor vytočit a k 5.000 otáčkám (ale moc se mu tam nechce, jde to pomaleji)
- V zátěi motor nemá správný tlak za turbem (dle diagnostiky) a tedy ani správný výkon
- Pocitově při jízdě to vypadá, e dokud pedál plynu mačkám lehce, ve je OK, ale kdy překročím určitou hranici auto netáhne (dokonce mi připadalo, e kdy o kousek pedál povolím, tak se výkon o trochu zvýí)
- Asi to nesouvisí, ale přiblině před 1500km jsem měnil vechny filtry a olej (ve běné díly z Automaxu).
Take současná situace je, e e kontrolka motoru u nesvítí, warning log v autě je u čistý, ale závada přetrvává.
Můete mi poradit buď nějakou konkrétní radu co dále zkusit, na co se zaměřit, nebo dobrý servis za rozumnou cenu v Praze který by mi pomohl? (Značkové měniče dílů si nechávám a jako poslední monost)
|
|
09.07.2010 19:13 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2349969
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
turbo ven,vycistit,promerit na stolici axialni a radialni vule a jezdis znovu jak kral
turbo ven,vycistit,promerit na stolici axialni a radialni vule a jezdis znovu jak kral
|
|
09.07.2010 19:17 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2349970
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
1) A to se můe stát takhle skokově (5 minut předtím táhlo OK)?
2) Nějaký tip na servis (nemám ani gará nato stolici)?
1) A to se můe stát takhle skokově (5 minut předtím táhlo OK)?
2) Nějaký tip na servis (nemám ani gará nato stolici)?
|
|
09.07.2010 19:57 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2349972
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
muze
za studena to delat nemusi ale za tepla ano
me to treba u Phedry delalo jednou za cas ale vzdy skoro presne ve stejnem miste
pak to zaclo casteji....
no my posilame turka uz jen do Special Turba v Prusankach..maximalni spokojenost
vyvaruj se taky takovym radoby repasum nebo turbum z polska
muze
za studena to delat nemusi ale za tepla ano
me to treba u Phedry delalo jednou za cas ale vzdy skoro presne ve stejnem miste :)
pak to zaclo casteji....
no my posilame turka uz jen do Special Turba v Prusankach..maximalni spokojenost
vyvaruj se taky takovym radoby repasum nebo turbum z polska
|
|
09.07.2010 19:59 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2349973
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
navic 1.6 HDI trpi na turba pomerne hodne...ale bacha nemeni se jen turbo ..je to tesneni,filtr,nejake hadice mazani a s tim vymenit i olej v motoru,jinak to nema smysl
navic 1.6 HDI trpi na turba pomerne hodne...ale bacha nemeni se jen turbo ..je to tesneni,filtr,nejake hadice mazani a s tim vymenit i olej v motoru,jinak to nema smysl
|
|
10.07.2010 18:28 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2350003
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Tak jsem si dneska udělal pracovní sobotu, turbo vyndal, otevřel, v rámci moností vyčistil (hlavně mechanismus natáčení statorových lopatek, ale nebylo to zase nijak straně zanesené), znovu ve poskládal a změna ádná - ani k lepímu, ani k horímu.
Jetě jsem si v rámci testování viml jedné věci - při zkouení na místě na neutrál se podtlakový ventil v ádném reimu ani o kousek nepohnul (ani na volnoběh, ani pod plným plynem) prostě do ventilu se takhle na neutrál nikdy nedostává podtlak - je to správně nebo je to chyba? Co se děje za jízdy při zátěi nevím, ale mám podezření, e toté.
Tak jsem si dneska udělal pracovní sobotu, turbo vyndal, otevřel, v rámci moností vyčistil (hlavně mechanismus natáčení statorových lopatek, ale nebylo to zase nijak straně zanesené), znovu ve poskládal a změna ádná - ani k lepímu, ani k horímu.
Jetě jsem si v rámci testování viml jedné věci - při zkouení na místě na neutrál se podtlakový ventil v ádném reimu ani o kousek nepohnul (ani na volnoběh, ani pod plným plynem) prostě do ventilu se takhle na neutrál nikdy nedostává podtlak - je to správně nebo je to chyba? Co se děje za jízdy při zátěi nevím, ale mám podezření, e toté.
|
|
10.07.2010 21:26 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2350010
|
|
Martin
|
Město: Vlaim, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 297 |
|
|
U Xantie, 2.0HDi, 80kW jsem měl jednou něco podobného a nakonec to byla prasklá hadice od turba (na Xantii byla vidět mezi chladičem a motorem). U nouzová oprava několika vrstvami pevnostních pásek byla znát a po její výměně jsem si myslel, e mám nový motor.
U Xantie, 2.0HDi, 80kW jsem měl jednou něco podobného a nakonec to byla prasklá hadice od turba (na Xantii byla vidět mezi chladičem a motorem). U nouzová oprava několika vrstvami pevnostních pásek byla znát a po její výměně jsem si myslel, e mám nový motor.
|
|
11.07.2010 08:19 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2350025
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
TomasT napsal(a): Tak jsem si dneska udělal pracovní sobotu, turbo vyndal, otevřel, v rámci moností vyčistil (hlavně mechanismus natáčení statorových lopatek, ale nebylo to zase nijak straně zanesené), znovu ve poskládal a změna ádná - ani k lepímu, ani k horímu.
Jetě jsem si v rámci testování viml jedné věci - při zkouení na místě na neutrál se podtlakový ventil v ádném reimu ani o kousek nepohnul (ani na volnoběh, ani pod plným plynem) prostě do ventilu se takhle na neutrál nikdy nedostává podtlak - je to správně nebo je to chyba? Co se děje za jízdy při zátěi nevím, ale mám podezření, e toté.
proc myslis ze existuji specializovane firmy ktere provadi test,cisteni a castecne opravy turba ? ...co si myslis ze na kolene doma na stole zmuzes ??
turbina kdyz prijde ,bit jen z cisteni,je ve vizualnim stavu noveho kusu,vevnitr i venku a samozdrejme i s protokolem....na stolici se provani nastaveni jak podtlakoveho/tlakoveho ovladani tak ruzne testy v ruznych teplotach a otackach
to ze sis udelal pracovni sobotu je supr ,ale uplne k nicemu
proc myslis ze existuji specializovane firmy ktere provadi test,cisteni a castecne opravy turba ? ...co si myslis ze na kolene doma na stole zmuzes ??
turbina kdyz prijde ,bit jen z cisteni,je ve vizualnim stavu noveho kusu,vevnitr i venku a samozdrejme i s protokolem....na stolici se provani nastaveni jak podtlakoveho/tlakoveho ovladani tak ruzne testy v ruznych teplotach a otackach
to ze sis udelal pracovni sobotu je supr ,ale uplne k nicemu
|
|
11.07.2010 19:22 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
2350063
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Díky za podporu , ale aspoň člověk pozná zblízka své auto.
Jsou věci, na které jsem si troufnul = vyčitění těch naklápěcích lopatek a mechanismu, který s nimi hýbe a pak věci do kterých bych neel - rozebírání středu s turbínami - ale aspoň jsem viděl v jakém je stavu.
Ty nabízené Pruánky (special turbo) jsou hezké, ale to mám přes celou republiku a v Praze, pokud jsem pochopil, servis nemají, jen sídlo společnosti.
Musím tu najít nějaký servis, který se o to postará komplet i s montáí/demontáí (to, co jsem dělal v sobotu na chatě, se mi v Praze na ulici dělat nechce). Máte někdo konkrétní tip (nejlépe Praha 10 a okolí)?
Díky za podporu ;-) , ale aspoň člověk pozná zblízka své auto.
Jsou věci, na které jsem si troufnul = vyčitění těch naklápěcích lopatek a mechanismu, který s nimi hýbe a pak věci do kterých bych neel - rozebírání středu s turbínami - ale aspoň jsem viděl v jakém je stavu.
Ty nabízené Pruánky (special turbo) jsou hezké, ale to mám přes celou republiku a v Praze, pokud jsem pochopil, servis nemají, jen sídlo společnosti.
Musím tu najít nějaký servis, který se o to postará komplet i s montáí/demontáí (to, co jsem dělal v sobotu na chatě, se mi v Praze na ulici dělat nechce). Máte někdo konkrétní tip (nejlépe Praha 10 a okolí)?
|
|
| |
|
|