jruze
|
19.07.2015 12:33 -
Re: Problémy se startováním / C5 II 2.2 HDi
|
|

|
jumep napsal(a): ten kto ma stroj na to dokaze ten strik normalne otestovat, bez problemov
dokonca moj clovek hovori ze bez toho ventilu dokazes strik odpalit
v podstate som videl zly strik co robi, bola prevadzana tlakova skuska tesnosti pri max tlaku a na spicke sa objavili kvapky, co nesmie, stary strik na 90% zacal tiect do prepadu, tuto to tieklo cez spicku, co sa deje v takom pripade s motorom asi moc rozvadzat netreba, okrem toho ze to tece do oleja, vyfuku atd to prilis prehrieva valce a piesty (tiez na fotkach vidiet aj na opacnej strane motora ze mas ten piest chyteny
zdenda, mas siemens striky, co je mierne nieco ine, problem je vraj s ich repasom a continental (momentalny vlastnik) dodava diely len par autorizovanym dielnam
samotny citroen to riesi fabrickym repasom, tj. zoberu a vratia vyrobnej fabrike a za repasovany strik chcu 240EUR
gef: ultrazvukove cistenie sa robi len aby sa nezaniesol stroj na ktorom sa to testuje, nema to v podstate ziaden vplyv na samotny strik a dokonca specificky bez nasledneho strojoveho testovania je to zakazane robit
na jeho samotne cistenie sa pouziva nejaka chemikalia kde kazdy strik ide minimalne na 20min preplachovat pod tlakom, vie to pomoct ak je zakarbonovane vnutro, ale nie na extra dlho
Hmm značkovej servis Bosch (Iveco v H. Počernicích) - né zrovna malej servis to neumí a ani se mi nepovedlo i v ostatních sehnat mainu(nebo kdo by to dokázal). Mé info e směrodatný test jen výrobce a ten to rovnou osadí novejma střevama . jinak mně vyli skoro za cenu rádoby testu(oni ho otestují,ale nedokáou udret stabilní tlak na přepadech) - no asi ti jich dám 12. budou v tom 4. nové a jsem zvědavej na ty odborníky na test biturbovejch vstřiků |
| |
| |