Vlákno zaloil Vaek ale já jsem v jiných diskuzích psal e by se mělo zaloit. Myslel jsem to hlavně jako takové sondovaní jiných značek. Které nejsou kostitřasy a co nejvíce se budou blíit tomu naemu korábu.
Sám doufám e mi můj miláček jetě pár let vydrí, rozhodně se ho nechci vzdát! Za pár let ho sice jetě můu vyměnit za novějí X7 ale pořád nevím jestli bych jí chtěl. Na druhou stranu je to asi jediná volba.Hydra je Hydra ale jinak mi to auto vůbec nepřipomíná Citroen,je to prostě Francouzský Němec
Nedávno jsem viděl na TV Stream reportá o nákupu ojetin.
Měli tam BMW 5,,AUDI A6 a Mercedes E.
O něm říkali e je to taky koráb pro ty co chtějí hlavně pohodlí. Ty první dva chválili jak jsou sportovní,sedí a prostě ty klasické kecy o odezvě podvozku atd.
Jene ten Medvěd mi prostě přijde moc drahý luxus. Zase je to ale jediné německé auto co bych si dokázal představit mít. Pořád se mi ale nechce věřit e by se dal pořídit a servisovat stejně jako C5...
Tak mě zajímalo jestli třeba má někdo zkuenosti s jinou značkou která by alespoň trochu houpala.
Kdysi dávno kdy jsem měl jetě Bx, mě kamarád vezl v Peugeot 405. Byl jsem hodně překvapen e taky hodně houpala

. Jene to u je dávno mimo mísu.
Ne jsem se definitivně rozhodl pro C5,tak jsem chvíli uvaoval i o Nissan Primera 2. Vypadá správně divně (přesně podle mého gusta - prostě exot

) a prý byli majitelé řady 1 znechucení jak je ta 2 měkká,e u to není Japonské BMW jako ta 1.řada. To mě nadchlo
Nakonec jsem zůstal věrný Citroenu a jsem za to moc rád.
Jene bez hydry na Citroen kalu.
No ta Primera 2 taky díru do světa neudělala a zabalili to...
Tak mě zajímalo, jestli jsou jetě nějaké značky které jdou proti moderním trendům :tvrdost a přilnavost a vechny ty blbosti dobrý pro závody. Já se nepotřebuji nikam hnát a nechci vůbec vědět co se mi děje pod kolama, jak si vichni stěují na Citroen e jim nedává odezvu od kol.
Pro mě je to super e o té silnici podemnou skoro nevím...
