jubileus
|
01.05.2015 11:10 -
Re: Problém s dobíjením
|
|

|
Zdravím opět po čase. Citroen C5 I Break 2,2 HDi Exclusive.
Loni jsem konečně zapojil NEORIGO rádio a funguje snad správně. Anténa původní. Ale není mi jasný, proč stále bez panelu bliká jeho rudá LEDpod panelem-při odejmutí panelu-jestli je to standard. Koupil jsem novou VARTU-pro jistotu na zimu. Auto má automatický LEDsvětla aby neralo při dobíjení. Auto najede za rok asi 13 000 km. Nejezdí denně. Vdy "nějak" nastartuje ale mnohdy to způsobí , e se pak zobrazí EKO MODE. Po jízdě časem zmizí. Kdy po odemknutí auta a jeho "čerpadlovým" vybláznění. LEDkovým voltmetrem ukazuje -na půl nabito (12 V).Dále měřením AMPÉRMETREM ukazuje při odemčeném autě 20-30 mA!!!(troku to poskakuje-moná PC nebo co.) Co je maličký odběr k smíchu. A auto dobíjí asi dobře-protoe:
Baterka je nová. Jednou takhle po nastartování a ponechání asi hodinu s občasným jeděním se indikace na budíku v autě od 1/3 dostala na 2/3 výchylky-take se dobila. Měřením pak ukazovala-plně nabito.100%.
MOJE OTÁZKA: není to nějaká typická závada těchto "elektráren" abych se zbytečně nevysiloval opravou???
Jetě zbývá změřit odběr proudu při zamknutém autě.
Případně se ptám, zda se neví, kolik proudu berou "zabezpečovací "doplňky této BESTIE.
Je toti moné asi za 1000Kč nechat odpojit(asi 3 okruhy). Provlíknutý řetěz volantem nic nebere.
Prostě baterie je nová, při provozu se dobije a pak za pár dnů *****. Kuny si tam asi chodí dobíjet mobily.
To auto u má u mě NAKAHÁNKU. Jestli se nedá dohromady , tak na přítí Čarodějnice pude. 
 na vatru Auto má jezdit a ne pořád měřit dráty, jak u ELEKTROMOBILU s ELOISEM.
Dík za Vae případné REAKCE.
S takovým autem se dá jet, jen tam , kam jede i autobus....měl jsem dost aut ale ádný mě tak ***** ..................................... u jsem klidný |
| |
| |