Sharpers
|
17.04.2015 08:20 -
Re: Vysoká spotřeba v nízkých otáčkách / C5 I 2.2 HDi
|
|

|
Fap off v sw byl provedený korektně, alespoň podle člověka co dělal diag a co se tím přímo iví a má natom postavenou firmu, tudí si troufám říct e tomu i rozumí 
Nevyznám se nějak extra v motorech, ale přijde mi trochu divné e by měl jeden patný vstřik po týdnu dvou jedění s ním zohýbat ojnice...Viděl sem tyhle motory načipované na 150kw a v pohodě to lapalo, tak e by mi kapající vstřik ohnul ojnici mi přijde trochu nepravděpodobné. Jao nevynám se v tom take nevím, jen můj názor.
Přibylo cca 1cm oleje, čili pokuď je to nafta tak se tam dostalo cca litr nafty Po kolika km to přesně asi neřeknu, viml sem si toho po vytáhnutí fapu e to na mě bliká, ale nevím jeslti u to blikalo předtím 
Olej byl předtím odsán s tím, e výměna se provede hned jak se vyřeí ty vstřiky. Teď olej tedy přibyl znovu ale minimálně. V servsie je domluveno e odzkouí, vyčistí a opraví vstřiky, udělá se rozbor oleje kolik nafty v něm je, a zkontrolují motor jeslti se tam mohl dostat i jinudy ne díky vsřiku , zřejmě asi pístní krouky, nevim jak se to kontroluje...V případě e zjistí opravdu vadný vstřik a ádná jiná závada na motoru nebude tak se vstřik opraví, olej vymění a snad to bude ok, kdyby řekli e vstřiky byly ok a je problém jinde tak se spíe budu dívat po jiném motoru pač to bude asi lepí ne h ocelý překopávat |
| |
| |