| | |
09.04.2015 09:00 -
Vysoká spotřeba v nízkých otáčkách / C5 I 2.2 HDi
|
2807337
|
|
Sharpers
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 30 |
|
|
Ahoj. Mám svou C5ku asi měsíc a po posledním servisu mě začal trápit problém se spotřebou auta. pod 10 litrů se prostě nedostanu.
Před 3mi týdny byl softwarově vypnut Fap , vypnut a zaslepen egr, chip na 120kw. A tenhle víkend byl ale fap odstraněn mechanicky, mezitím najeto 1000km protoe sem nutně musel na otočku do Prahy
Tento víkend bylo tedy auto v servsise, mechanicky vybrali Fap z výfuku. Dále vyčistili ty dvě hadice sání ve předu na motoru, protoe sem chtěl a´t vyčístí bordel po EGRu. Nevim proč to čistili tam ale nevadí. Dále opraven swirl, přetěsněny vechny 4 vstřiky. Auto na diag nepíe nic patného. Jen po tom vytáhnutí Fapu a vyčitění těch hadic výrazně stoupla hladina oleje take se muselo trochu odsát.
Přesto mám spotřebu nad 10 litrů, kdy stojím na volnoběh tak spotřeba letí nahoru, při nějakém popojídění ve městě jedu za 15 litrů...čím člověk jede rychleji nebo sviněji tak se více spotřeba blíí normálu před servisem, tj kolem 7,5 L.
V servise sem mu o tom říkal ale prý ho nic nenapadá a nic nenali. Rád bych tedy věděl, jeslti někoho tady nenapadá po čem mám jít a kde začít. Jsem z toho trochu nervozní, pač sem nekupoval nafáka abych jezdil za 15 litrů
Ahoj. Mám svou C5ku asi měsíc a po posledním servisu mě začal trápit problém se spotřebou auta. pod 10 litrů se prostě nedostanu.
Před 3mi týdny byl softwarově vypnut Fap , vypnut a zaslepen egr, chip na 120kw. A tenhle víkend byl ale fap odstraněn mechanicky, mezitím najeto 1000km protoe sem nutně musel na otočku do Prahy :(
Tento víkend bylo tedy auto v servsise, mechanicky vybrali Fap z výfuku. Dále vyčistili ty dvě hadice sání ve předu na motoru, protoe sem chtěl a´t vyčístí bordel po EGRu. Nevim proč to čistili tam ale nevadí. Dále opraven swirl, přetěsněny vechny 4 vstřiky. Auto na diag nepíe nic patného. Jen po tom vytáhnutí Fapu a vyčitění těch hadic výrazně stoupla hladina oleje take se muselo trochu odsát.
Přesto mám spotřebu nad 10 litrů, kdy stojím na volnoběh tak spotřeba letí nahoru, při nějakém popojídění ve městě jedu za 15 litrů...čím člověk jede rychleji nebo sviněji tak se více spotřeba blíí normálu před servisem, tj kolem 7,5 L.
V servise sem mu o tom říkal ale prý ho nic nenapadá a nic nenali. Rád bych tedy věděl, jeslti někoho tady nenapadá po čem mám jít a kde začít. Jsem z toho trochu nervozní, pač sem nekupoval nafáka abych jezdil za 15 litrů :D
|
|
09.04.2015 10:19 -
Re: Vysoká spotřeba v nízkých otáčkách / C5 I 2.2 HDi
|
2807345
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
C5 má takú zaujímavú funkciu..e ráta spotrebu do priemeru aj keď stojí. Ostatné značky rátajú vačinou od určitej rýchlosti..lepie to potom vyzerá na displayi Porovnal si ju aj s nameranou spotrebou? Lebo PP hlavne v meste sa vie netrafi aj o liter
moje hodnoty podla pp
C5 v manuále som mal cca 6-6,5L dialničnú spotrebu pri cca 110-120km/h
C5 v automate som mal 7,5-8 dialničnú spotrebu pri 110-120
C5 v automate , fapoff je cca 7 dialničná pri 120 tempomat, pri 110km/h a 600km vkuse mi to ukazovalo aj 6,6L-6,8L
Mestská spotreba s FAPom - 8-9-10
mestská spotreba bez fap -cca 8- 8,5L
Otázne je kto ti FAP vypínal..a kto ti robil chip..
Ja som bez chipu, to auto ho podla mna nepotrebuje, bez fapu oilo akurát FAP mi robili v profituningu za 3 stovky. Je velmi malo chip firiem ktorym doverujem..ale pri nich som robil tak viem
Čmudí ti auto v zábere? Na volnobeh? Mne to čmudilo na bielo..asi 200km odvtedy čisto a jasno..iadny dym, iadny tiplavy zapach ako som obcas citil pri fape
moje odporúčanie
- iadny chip len fapoff, mrknut na diag hodnoty váhy vzduchu..prípadne vyčisti váhu vzduchu,
- mrknú na intercooler..či nieje od oleja.. ak áno tak je deravý..zalepi/vymeni
- overi funkciu swirlu.. na volnobehu das plyn..a musí prepnú klapky tuím v 2200ot. ..vidí to na tom tiahle
Este nerozumiem ako mohla stupnut hladina oleja po vyradeni fapu.. jedine v tom čase ked si jazdil s deaktivovanym fapom bez regeneracie tych 1000km.. to bol blby napad ..ja by som sa bal ze mi to skoci do nudzaku
EGR- sa zapcháva hlavne v tom výmenníku voda /vzduch za motorom.. sú tam len cca 8mm priechody na výfukové plyny
C5 má takú zaujímavú funkciu..e ráta spotrebu do priemeru aj keď stojí. Ostatné značky rátajú vačinou od určitej rýchlosti..lepie to potom vyzerá na displayi :) Porovnal si ju aj s nameranou spotrebou? Lebo PP hlavne v meste sa vie netrafi aj o liter
moje hodnoty podla pp
C5 v manuále som mal cca 6-6,5L dialničnú spotrebu pri cca 110-120km/h
C5 v automate som mal 7,5-8 dialničnú spotrebu pri 110-120
C5 v automate , fapoff je cca 7 dialničná pri 120 tempomat, pri 110km/h a 600km vkuse mi to ukazovalo aj 6,6L-6,8L :-p
Mestská spotreba s FAPom - 8-9-10
mestská spotreba bez fap -cca 8- 8,5L
Otázne je kto ti FAP vypínal..a kto ti robil chip..
Ja som bez chipu, to auto ho podla mna nepotrebuje, bez fapu oilo akurát :) FAP mi robili v profituningu za 3 stovky. Je velmi malo chip firiem ktorym doverujem..ale pri nich som robil :) tak viem
Čmudí ti auto v zábere? Na volnobeh? Mne to čmudilo na bielo..asi 200km odvtedy čisto a jasno..iadny dym, iadny tiplavy zapach ako som obcas citil pri fape
moje odporúčanie
- iadny chip len fapoff, mrknut na diag hodnoty váhy vzduchu..prípadne vyčisti váhu vzduchu,
- mrknú na intercooler..či nieje od oleja.. ak áno tak je deravý..zalepi/vymeni
- overi funkciu swirlu.. na volnobehu das plyn..a musí prepnú klapky tuím v 2200ot. ..vidí to na tom tiahle
Este nerozumiem ako mohla stupnut hladina oleja po vyradeni fapu.. jedine v tom čase ked si jazdil s deaktivovanym fapom bez regeneracie tych 1000km.. to bol blby napad ..ja by som sa bal ze mi to skoci do nudzaku
EGR- sa zapcháva hlavne v tom výmenníku voda /vzduch za motorom.. sú tam len cca 8mm priechody na výfukové plyny
|
|
09.04.2015 12:53 -
Re: Vysoká spotřeba v nízkých otáčkách / C5 I 2.2 HDi
|
2807374
|
|
Sharpers
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 30 |
|
|
Upravu řídící jednotky mi dělal jeden chlapík z peugeot clubu co se zabývá upravou jednotek, má dobrý ohlas tak sem mu věřil. A do mechanického vytaení Fapu to bylo v pohodě. Po dálnicí sme v 5ti lidech zajeli 600km při 130km/h za 7,4 litru, po dotankování mi vycházelo 7,3 take by to sedělo. Teď po mechanickém vytaení fapu a po tom, e se tam hrabali v těch trubkách od sání e je prý čistili sem dotankoval po 110kilometrech necelých 13 litrů
Chip sem nechtěl na výkon ale spíe na to slíbené sníení spotřeby zase o nějakou tu desetinku. Měl sem to v ceně fapoff tak sem to bral.
Auto v záběru ani jindy nečmoudí, ani bílý ani černý kouř, a to ani po odstranění fapu. zdálo se mi to trochu divné, byl sem upozorněn e po vybrání fappu to bude v záběru černě kouřit.
Auto te´d bylo na diagnostice , chyby to nehlásilo ádné ale jeslti kontrolovali hodnoty třeba té váhy vzduchu to nevím. na intercooler se mrknu zítra dopoledne a ověřím i tu funkci swirlu.
Je to jenom blbá otázka, ale kdy sem musel tedy jezdit s softwarově vypnutým fapem a mechanicky tam stále byl, nemohlo to třeba pokodit turbo ? Teď při vybraném fapu je jasné e pujde trochu více slyet, ale kolem 1500-2000ot to píská a nějak hodně vysoko, trochu to trhá ui
Upravu řídící jednotky mi dělal jeden chlapík z peugeot clubu co se zabývá upravou jednotek, má dobrý ohlas tak sem mu věřil. A do mechanického vytaení Fapu to bylo v pohodě. Po dálnicí sme v 5ti lidech zajeli 600km při 130km/h za 7,4 litru, po dotankování mi vycházelo 7,3 take by to sedělo. Teď po mechanickém vytaení fapu a po tom, e se tam hrabali v těch trubkách od sání e je prý čistili sem dotankoval po 110kilometrech necelých 13 litrů :-o
Chip sem nechtěl na výkon ale spíe na to slíbené sníení spotřeby zase o nějakou tu desetinku. Měl sem to v ceně fapoff tak sem to bral.
Auto v záběru ani jindy nečmoudí, ani bílý ani černý kouř, a to ani po odstranění fapu. zdálo se mi to trochu divné, byl sem upozorněn e po vybrání fappu to bude v záběru černě kouřit.
Auto te´d bylo na diagnostice , chyby to nehlásilo ádné ale jeslti kontrolovali hodnoty třeba té váhy vzduchu to nevím. na intercooler se mrknu zítra dopoledne a ověřím i tu funkci swirlu.
Je to jenom blbá otázka, ale kdy sem musel tedy jezdit s softwarově vypnutým fapem a mechanicky tam stále byl, nemohlo to třeba pokodit turbo ? Teď při vybraném fapu je jasné e pujde trochu více slyet, ale kolem 1500-2000ot to píská a nějak hodně vysoko, trochu to trhá ui
|
|
09.04.2015 14:38 -
Re: Vysoká spotřeba v nízkých otáčkách / C5 I 2.2 HDi
|
2807411
|
|
jumep
|
|
|
ten olej mozes rovno vymenit, stupla zato ze ti to tam rve moc nafty a ta preteka do oleja cez piesty (v principe nezhori vsetka a piest ju z valca zotre do oleja)
no a spotreba a vsetky problemi co pises by som kludne typoval na chip
a inac, toto je presne navod ako si doj... auto
ten olej mozes rovno vymenit, stupla zato ze ti to tam rve moc nafty a ta preteka do oleja cez piesty (v principe nezhori vsetka a piest ju z valca zotre do oleja)
no a spotreba a vsetky problemi co pises by som kludne typoval na chip
a inac, toto je presne navod ako si doj... auto
|
|
09.04.2015 14:59 -
Re: Vysoká spotřeba v nízkých otáčkách / C5 I 2.2 HDi
|
2807422
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Milý Sharpers.. ak má na mysli strakiho..tak o nom som nič nepočul dobré zatial.
Robí to cez soft z ebay..ktorý neviem či je 100%. Touto cestou som si to chcel spravi doma sám..no nepriiel mi balíček s flasherom ..a som celkom rád e som si to nechal spravi u renomovanej firmy ktorá sa venuje úpravám roky a profesionálne. Po dlhom čítaní v jeho príspevkoch..a vetách typu: nepovede se to na poprvý.. som si urobil svoj názor..a auto by som mu do rúk asi nezveril.
Dá sa to toti robi cez automatické softy z ebay..klikne a hotovo.. lene bohuial tieto softy velakrát povypínajú aj čo nemusia.
Jediná schodná cesta je deaktivova to ručne , zmeni konkrétne hodnoty..a hlavne vedie ktoré.
Zaplatil som to 3x viac ako ponúkajú garánici, ale vetko je v poriadku a auto ide podla predstáv.
Má spackaný fap off aj chip si myslím. Viac nafty+zvýenie tlaku turba..najjednoduchsi chiptuzing aký je.
Na tvojom mieste.. by som pekne zaiel nazad a poiadal o natiahnutie pôvodných dát.
- Následne nechal spravi fapoff u niekoho kto aj vie čo robí. To je podla mna aktualne najlacnejia cesta.
Určite by som sa vyhol kroku: necha chiptuzera opravi to..
Milý Sharpers.. ak má na mysli strakiho..tak o nom som nič nepočul dobré zatial.
Robí to cez soft z ebay..ktorý neviem či je 100%. Touto cestou som si to chcel spravi doma sám..no nepriiel mi balíček s flasherom ..a som celkom rád e som si to nechal spravi u renomovanej firmy ktorá sa venuje úpravám roky a profesionálne. Po dlhom čítaní v jeho príspevkoch..a vetách typu: nepovede se to na poprvý.. som si urobil svoj názor..a auto by som mu do rúk asi nezveril.
Dá sa to toti robi cez automatické softy z ebay..klikne a hotovo.. lene bohuial tieto softy velakrát povypínajú aj čo nemusia.
Jediná schodná cesta je deaktivova to ručne , zmeni konkrétne hodnoty..a hlavne vedie ktoré.
Zaplatil som to 3x viac ako ponúkajú garánici, ale vetko je v poriadku a auto ide podla predstáv.
Má spackaný fap off aj chip si myslím. Viac nafty+zvýenie tlaku turba..najjednoduchsi chiptuzing aký je.
Na tvojom mieste.. by som pekne zaiel nazad a poiadal o natiahnutie pôvodných dát.
- Následne nechal spravi fapoff u niekoho kto aj vie čo robí. To je podla mna aktualne najlacnejia cesta.
Určite by som sa vyhol kroku: necha chiptuzera opravi to..
|
|
09.04.2015 18:43 -
Re: Vysoká spotřeba v nízkých otáčkách / C5 I 2.2 HDi
|
2807461
|
|
straki007
|
Město: Chomutov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Docela rychli modaratori tady.
Nevidim duvod smazanio prispevku.....nikoho jsem neutazil ani osklive nepsal takze proc bych mel dychat zhluboka???!!!
Jako kazdy tak i tazatel ma na mou praci zaruku takze klidne muze zavolat a udelat mu komplet diag a zavadu treba odstranit.
Ale kdyz se neozve (nebo jsem to neupravoval ja) tak ja telepat nejsem.
Jinak pan delict mne v zivote nevidel tak nemuze vedet cim delam..........a jak delam,natoz ze pridavam nekde nekomu naftu a tlak turba a jen pro jeho info..zkus na ebay koupit treba swiftec .......
Docela rychli modaratori tady.
Nevidim duvod smazanio prispevku.....nikoho jsem neutazil ani osklive nepsal takze proc bych mel dychat zhluboka???!!!
Jako kazdy tak i tazatel ma na mou praci zaruku takze klidne muze zavolat a udelat mu komplet diag a zavadu treba odstranit.
Ale kdyz se neozve (nebo jsem to neupravoval ja) tak ja telepat nejsem.
Jinak pan delict mne v zivote nevidel tak nemuze vedet cim delam..........a jak delam,natoz ze pridavam nekde nekomu naftu a tlak turba a jen pro jeho info..zkus na ebay koupit treba swiftec .......
|
|
09.04.2015 18:56 -
Re: Vysoká spotřeba v nízkých otáčkách / C5 I 2.2 HDi
|
2807462
|
|
straki007
|
Město: Chomutov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Jinak pro pomoc sharperse.
Pokud mas opravdu vsechno v pohode a turbo tlaci kolik ma a vaha "vazi" kolik ma , tak na tkousku bych ti doporucil prehodit vstriky z jineho auta a zkouset to s nima.
Mel jsem nekollik x pripadu u tohle motoru ze vstriky kapali a melo to vysokou spotrebu.
Jde to nekdy i slyset kdyz vytocis motor v zatezi do cca 3500-4000 rpm tak je slyset "rachtani" z motoru.
Jinak pro pomoc sharperse.
Pokud mas opravdu vsechno v pohode a turbo tlaci kolik ma a vaha "vazi" kolik ma , tak na tkousku bych ti doporucil prehodit vstriky z jineho auta a zkouset to s nima.
Mel jsem nekollik x pripadu u tohle motoru ze vstriky kapali a melo to vysokou spotrebu.
Jde to nekdy i slyset kdyz vytocis motor v zatezi do cca 3500-4000 rpm tak je slyset "rachtani" z motoru.
|
|
09.04.2015 22:40 -
Re: Vysoká spotřeba v nízkých otáčkách / C5 I 2.2 HDi
|
2807539
|
|
Sharpers
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 30 |
|
|
Delicte, ne Straki mi auto nechipoval
No ta vysoká spotřeba byla a od zmíněného mechanického vybrání fapu a po tom, co se ti "odborníci" dlubali v sání, udajně meli jen shozené ty dvě přední hrubé hadice. Proto si trochu myslím e oni něco někde pokodili nebo udělali patně, a u ve výfuku nebo vepředu u sání. Nejsem mechanik take přesně nevím, co tam kde je a co by mohlo jít pokodit.
Co se týče zmíněné upravy řídící jednotky, ano původně jsem chtěl fap off a egr off s tím, e chip sem dostal jakoe zdarma tak jsem to bral. 100kw je i tak dostačující , koník navíc se samozřejmě hodí ale více mě zlákala nií spotřeba.
Pokud to nepujde jinak zařídím vrácení původních hodnot pouze s fap off a egr off, bez chipu, ale spíe se teď vydávám tou cestou, e pánové v tom servise něco udělali patně.
Je blbé to takhle zjiovat, ale znám servisy. Řeknu mu co mi vadí, oni udělají servis za 5tis kč a problem neodstraní.
Delicte, ne Straki mi auto nechipoval :)
No ta vysoká spotřeba byla a od zmíněného mechanického vybrání fapu a po tom, co se ti "odborníci" dlubali v sání, udajně meli jen shozené ty dvě přední hrubé hadice. Proto si trochu myslím e oni něco někde pokodili nebo udělali patně, a u ve výfuku nebo vepředu u sání. Nejsem mechanik take přesně nevím, co tam kde je a co by mohlo jít pokodit.
Co se týče zmíněné upravy řídící jednotky, ano původně jsem chtěl fap off a egr off s tím, e chip sem dostal jakoe zdarma tak jsem to bral. 100kw je i tak dostačující , koník navíc se samozřejmě hodí ale více mě zlákala nií spotřeba.
Pokud to nepujde jinak zařídím vrácení původních hodnot pouze s fap off a egr off, bez chipu, ale spíe se teď vydávám tou cestou, e pánové v tom servise něco udělali patně.
Je blbé to takhle zjiovat, ale znám servisy. Řeknu mu co mi vadí, oni udělají servis za 5tis kč a problem neodstraní. :nevim
|
|
10.04.2015 09:25 -
Re: Vysoká spotřeba v nízkých otáčkách / C5 I 2.2 HDi
|
2807636
|
|
Sharpers
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 30 |
|
|
Jinak Delicte, odpověď na tovji otázku.
intercooler je z motorové strany ve spodní části výrazně mastný a asi od oleje, z přední strany ho od nárazníku není poznat ,protoe je přední strana tak zanesena mastnotou a pínou e jsem ho nemohl najít
Dále tedy bude o víkendu provedena diagnostika a snad problém najdeme. Já mám stejný názor jako jeden člen peugeot clubu, a to e není dobře udělaný fap off a ecu vlastně stále zkouí regenerovat filtr. Uvidíme co v sobotu zjistíme. Dalí názory jsou samozřejmě vítány
Jinak Delicte, odpověď na tovji otázku.
intercooler je z motorové strany ve spodní části výrazně mastný a asi od oleje, z přední strany ho od nárazníku není poznat ,protoe je přední strana tak zanesena mastnotou a pínou e jsem ho nemohl najít :-(
Dále tedy bude o víkendu provedena diagnostika a snad problém najdeme. Já mám stejný názor jako jeden člen peugeot clubu, a to e není dobře udělaný fap off a ecu vlastně stále zkouí regenerovat filtr. Uvidíme co v sobotu zjistíme. Dalí názory jsou samozřejmě vítány
|
|
10.04.2015 10:26 -
Re: Vysoká spotřeba v nízkých otáčkách / C5 I 2.2 HDi
|
2807649
|
|
jumep
|
|
|
tak intercooler je zly, ale ten nema taky vplyv na to ako by sa mohlo zdat, to by tam musela byt diera jak prasa
ako uz bolo povedane, vyhodit cely chip a pripadne ten fap off dat spravit normane
ked nahodou niekto sa chyti toho tak tieto fapoff budu mat problem ... o ostatnych zasahoch ako egr off ani nehovorim, pritom ja na mojom aute som otvaral sanie pri rozvodoch ked to malo 400k km a bolo to ok ... plne funkcny egr aj fap !
zarabate si len na problem ...
tak intercooler je zly, ale ten nema taky vplyv na to ako by sa mohlo zdat, to by tam musela byt diera jak prasa
ako uz bolo povedane, vyhodit cely chip a pripadne ten fap off dat spravit normane
ked nahodou niekto sa chyti toho tak tieto fapoff budu mat problem ... o ostatnych zasahoch ako egr off ani nehovorim, pritom ja na mojom aute som otvaral sanie pri rozvodoch ked to malo 400k km a bolo to ok ... plne funkcny egr aj fap !
zarabate si len na problem ...
|
|
10.04.2015 14:31 -
Re: Vysoká spotřeba v nízkých otáčkách / C5 I 2.2 HDi
|
2807698
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Přesně tak. Měl jsem u minulého auta se stejným motorem inercooler dole pinavý jak prase. Take musel mít prasklinky, je to u těchto starích motorů víceméně vlastnost. Jruze mi ho preventivně vyměnil za krásný stříbrný, ale ve vlastnostech motoru ani spotřebě se nic nezměnilo ani troku.
Přesně tak. Měl jsem u minulého auta se stejným motorem inercooler dole pinavý jak prase. Take musel mít prasklinky, je to u těchto starích motorů víceméně vlastnost. Jruze mi ho preventivně vyměnil za krásný stříbrný, ale ve vlastnostech motoru ani spotřebě se nic nezměnilo ani troku.
|
|
12.04.2015 21:04 -
Re: Vysoká spotřeba v nízkých otáčkách / C5 I 2.2 HDi
|
2809053
|
|
Sharpers
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 30 |
|
|
Tak problém je vyřeen. Velký dík patří Delictovi, který nechtěně pomohl s vyřeením problému
Problém byl v upravě software, ten chip který sem si nechal udělat byla udajně pěkná prasárna. Diagnostika a následná prohlídka software odhalila značné chyby v upravě. Auto opraveno tedy přehrátím software, sice je ponechán mírny chip ale né taková prasárna jako předtím, bylo mi ve krásně vysvětleno a auto nyní jezdí se spotřebou 6,5 - 7l.
Jak pomohl Delict ? No pomluvil Strakiho, díky čemu si Straki tohodle mého problému viml a kontaktoval mě. Potom následovala rychlá domluva a sjednání nápravy.
Za ochotu a skvělý přístup a pomocnou ruku mému autíčku patří Strakimu můj velký dík !
Tak problém je vyřeen. Velký dík patří Delictovi, který nechtěně pomohl s vyřeením problému ;-)
Problém byl v upravě software, ten chip který sem si nechal udělat byla udajně pěkná prasárna. Diagnostika a následná prohlídka software odhalila značné chyby v upravě. Auto opraveno tedy přehrátím software, sice je ponechán mírny chip ale né taková prasárna jako předtím, bylo mi ve krásně vysvětleno a auto nyní jezdí se spotřebou 6,5 - 7l.
Jak pomohl Delict ? No pomluvil Strakiho, díky čemu si Straki tohodle mého problému viml a kontaktoval mě. Potom následovala rychlá domluva a sjednání nápravy.
Za ochotu a skvělý přístup a pomocnou ruku mému autíčku patří Strakimu můj velký dík ! :palec
|
|
15.04.2015 20:51 -
Re: Vysoká spotřeba v nízkých otáčkách / C5 I 2.2 HDi
|
2810530
|
|
Sharpers
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 30 |
|
|
No a spotřeba opět letí nahoru....k tomu se ozvýká klepání motoru v záběru, občas lehké kolísání volnoběhu. Vícero lidí ukazuje na vadný vstřikovač. Vzhledem k tomu, e chvíli po tom prvním chipu se odporoučelo těsnění vstřikovače na třetím válci tak bych tipoval ,e ten vstřikovač tam pouí více nafty...
K tomu se opět zvědla hladina oleje zřejmě právě kvůli mnoství nafty z jednoho ze vstřikovačů. Pokud si myslíte někdo e je to tím, prosím o radu jeslti stačí nechat vstřikovače vyčistit ultrazvukem nebo je potřeba repas. Dík.
Diag neukázal na hodnotách korekce dávky vstřikovačů nic patného
No a spotřeba opět letí nahoru....k tomu se ozvýká klepání motoru v záběru, občas lehké kolísání volnoběhu. Vícero lidí ukazuje na vadný vstřikovač. Vzhledem k tomu, e chvíli po tom prvním chipu se odporoučelo těsnění vstřikovače na třetím válci tak bych tipoval ,e ten vstřikovač tam pouí více nafty...
K tomu se opět zvědla hladina oleje zřejmě právě kvůli mnoství nafty z jednoho ze vstřikovačů. Pokud si myslíte někdo e je to tím, prosím o radu jeslti stačí nechat vstřikovače vyčistit ultrazvukem nebo je potřeba repas. Dík.
Diag neukázal na hodnotách korekce dávky vstřikovačů nic patného:nevim
|
|
15.04.2015 21:01 -
Re: Vysoká spotřeba v nízkých otáčkách / C5 I 2.2 HDi
|
2810543
|
|
jumep
|
|
|
ultrazvuk je na dve veci, daj to niekomu kto vie co s tym treba robit
a tiez daj premerat tlaky
ked otvoris vicko olejove ide nedymi sa odtial?
ultrazvuk je na dve veci, daj to niekomu kto vie co s tym treba robit
a tiez daj premerat tlaky
ked otvoris vicko olejove ide nedymi sa odtial?
|
|
15.04.2015 22:59 -
Re: Vysoká spotřeba v nízkých otáčkách / C5 I 2.2 HDi
|
2810595
|
|
jruze
|
|
|
První příznak toho co popisuje by mohl být vysoký tlak paliva,ale přibejvající olej zase na protejkající pička vstřiku - nezahrával bych si pokud u není pozdě - můe to zohýbat ojnice,propálit písty atd...(pokud někdo čipuje tak by měl jen motor v dobrém stavu )
První příznak toho co popisuje by mohl být vysoký tlak paliva,ale přibejvající olej zase na protejkající pička vstřiku - nezahrával bych si pokud u není pozdě - můe to zohýbat ojnice,propálit písty atd...(pokud někdo čipuje tak by měl jen motor v dobrém stavu )
|
|
16.04.2015 13:39 -
Re: Vysoká spotřeba v nízkých otáčkách / C5 I 2.2 HDi
|
2810678
|
|
Sharpers
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 30 |
|
|
Po otevření víčka při nastartovaném motoru se nijak z motoru nedýmí.
Auto předáno do servsiu Auto Chodura kde po projetí a krátkém pokecu taky připisují závadu na vadný vstřik. Auto jsem tam nechal, vyzkouí vstřiky a pokud to bude tím tak vadný jde na repas a ostatní na vyčitění. Kdy u tam auto je tak se opraví intercooler a vymění olej který je ředěný naftou . DOufám tedy, e pak bude vechno ok pač kdy ne tak u budu finančně i nervově na dně
Po otevření víčka při nastartovaném motoru se nijak z motoru nedýmí.
Auto předáno do servsiu Auto Chodura kde po projetí a krátkém pokecu taky připisují závadu na vadný vstřik. Auto jsem tam nechal, vyzkouí vstřiky a pokud to bude tím tak vadný jde na repas a ostatní na vyčitění. Kdy u tam auto je tak se opraví intercooler a vymění olej který je ředěný naftou . DOufám tedy, e pak bude vechno ok pač kdy ne tak u budu finančně i nervově na dně :D
|
|
16.04.2015 17:37 -
Re: Vysoká spotřeba v nízkých otáčkách / C5 I 2.2 HDi
|
2810723
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Nechteňe? Ved to bol prvy prispevok co som pisal ze mas sprasený chip a fapoff..
Strakimu sa ospravedlnujem, info boli od ludi co ho nemaju v laske očividne.. ja som len predal dalej co som pocul /resp čítal, osobnu skusenost nemam ako som pisal.
P.S nezabudni si omrknú či nemá kovové častice/ kal v palivovom filtri..
Nechteňe? Ved to bol prvy prispevok co som pisal ze mas sprasený chip a fapoff.. :-d
Strakimu sa ospravedlnujem, info boli od ludi co ho nemaju v laske očividne.. ja som len predal dalej co som pocul /resp čítal, osobnu skusenost nemam ako som pisal.
P.S nezabudni si omrknú či nemá kovové častice/ kal v palivovom filtri..
|
|
16.04.2015 18:19 -
Re: Vysoká spotřeba v nízkých otáčkách / C5 I 2.2 HDi
|
2810738
|
|
Sharpers
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 30 |
|
|
já myslel nechtěně tím stylem, e jsi něco napsal na Strakiho, díky tomu si toho Straki viml a nabídl pomoc
Palivový filtr byl nedávno měněn a po cca 1000km byl druhým servsiem kontrolován, prý naprosto v pohodě.
já myslel nechtěně tím stylem, e jsi něco napsal na Strakiho, díky tomu si toho Straki viml a nabídl pomoc :)
Palivový filtr byl nedávno měněn a po cca 1000km byl druhým servsiem kontrolován, prý naprosto v pohodě.
|
|
16.04.2015 19:40 -
Re: Vysoká spotřeba v nízkých otáčkách / C5 I 2.2 HDi
|
2810746
|
|
homisek
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Myslím, e jen utrácáte zbytečně své drahoceně vydělané peníze, protoe vesměs vechny úpravy typu FAPOFF od poloprofesionálů a jim podobné neřeí problém regenerace FAP filtru, dochází při ní ke změně časování vstřikování a tím se dostává do oleje nafta_Mám zkuenost, e kdy dostatečně rychle neopravíte řídící soft v ECM to pak u NIKDY neopravíte..
Myslím, e jen utrácáte zbytečně své drahoceně vydělané peníze, protoe vesměs vechny úpravy typu FAPOFF od poloprofesionálů a jim podobné neřeí problém regenerace FAP filtru, dochází při ní ke změně časování vstřikování a tím se dostává do oleje nafta_Mám zkuenost, e kdy dostatečně rychle neopravíte řídící soft v ECM to pak u NIKDY neopravíte..
|
|
16.04.2015 20:33 -
Re: Vysoká spotřeba v nízkých otáčkách / C5 I 2.2 HDi
|
2810752
|
|
jruze
|
|
|
A a bude vědět který vstřik to dělal tak si změř tlaky na válcích a zjistí e je na něm mení tlak,potom rovnou zháněj ojnice páč budou ohnuté o kolik přibylo oleje(nafty) a po kolika Km? Pokud by jsi chtěl polomotor mám
A a bude vědět který vstřik to dělal tak si změř tlaky na válcích a zjistí e je na něm mení tlak,potom rovnou zháněj ojnice páč budou ohnuté:-p o kolik přibylo oleje(nafty) a po kolika Km? Pokud by jsi chtěl polomotor mám ;-)
|
|
| |
|
|