Sharpers
|
09.04.2015 12:53 -
Re: Vysoká spotřeba v nízkých otáčkách / C5 I 2.2 HDi
|
|

|
Upravu řídící jednotky mi dělal jeden chlapík z peugeot clubu co se zabývá upravou jednotek, má dobrý ohlas tak sem mu věřil. A do mechanického vytaení Fapu to bylo v pohodě. Po dálnicí sme v 5ti lidech zajeli 600km při 130km/h za 7,4 litru, po dotankování mi vycházelo 7,3 take by to sedělo. Teď po mechanickém vytaení fapu a po tom, e se tam hrabali v těch trubkách od sání e je prý čistili sem dotankoval po 110kilometrech necelých 13 litrů 
Chip sem nechtěl na výkon ale spíe na to slíbené sníení spotřeby zase o nějakou tu desetinku. Měl sem to v ceně fapoff tak sem to bral.
Auto v záběru ani jindy nečmoudí, ani bílý ani černý kouř, a to ani po odstranění fapu. zdálo se mi to trochu divné, byl sem upozorněn e po vybrání fappu to bude v záběru černě kouřit.
Auto te´d bylo na diagnostice , chyby to nehlásilo ádné ale jeslti kontrolovali hodnoty třeba té váhy vzduchu to nevím. na intercooler se mrknu zítra dopoledne a ověřím i tu funkci swirlu.
Je to jenom blbá otázka, ale kdy sem musel tedy jezdit s softwarově vypnutým fapem a mechanicky tam stále byl, nemohlo to třeba pokodit turbo ? Teď při vybraném fapu je jasné e pujde trochu více slyet, ale kolem 1500-2000ot to píská a nějak hodně vysoko, trochu to trhá ui |
| |
| |