 | Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: LPG a C5 |  |
Honzaho
|
31.12.2014 17:35 -
Re: LPG a C5
|
|

|
ad 1) K tomu můe dojít např. při výměně některé komponenty nebo nádre (třeba při propadnutí atestu) - řídicí jednotka si nerozumí se snímačem na nádri (pokud to můe vyčíst z dokladů o montái LPG, které bys měl k autu dostat), nebo je tam porucha, kterou asi můe identifikovat jen odborný LPG servis). Ne se do toho pustí, moná zjistí, pokud má vyrovnaný styl jízdy, e ujetá vzdálenost na plnou nádr příli nekolísá a vystačí s vynulováním denního počítadla km po tankování. (U mne to funguje přesněji ne LEDky na přepínači - na první zelenou ujedu přes 200 km (z celkových asi 450 km) a poslední pátá červená někdy ani nanaskočí a dojde k přepnutí na benzin).
ad 2) Kolečko na ventilu je skutečně uzávěr plynu, k uzavření nestačí pootočení, ale dotaení nadoraz. Jenom z tvého dotazu nevím, jestli tam má kryt, který by měl oddělovat prostor multiventilu od vnitřního prostoru auta, aby při nějakém bezpečnostním ufouknutí z multiventilu neel LPG do auta, ale odvětráním pod auto. |
| |
| |