| | |
16.06.2008 10:43 -
LPG a C5
|
168476
|
|
schrek
|
Město: ZASTÁVKA, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 36 |
|
|
Pokud máte někdo nějaké zkuenosti sem s nimi. Prosím
Pokud máte někdo nějaké zkuenosti sem s nimi. Prosím
|
|
16.06.2008 10:57 -
Re: LPG a C5
|
168477
|
|
tief
|
|
|
skusenosti dobre, system magic2, jediny problem je haklivost na kvalitu plynu, pri natankovani horsieho plynu to moze rozsvietit antipolution error pripadne to trocha pocukava v nizsich otackach, pri tankovani kvalitneho plynu to jazdi 100% ok, vykon trocha nizsi ( hlavne vo vysokych otackach ) ale krasna spotreba Na dovazok C5 ma pripravu na tankovaci otvor priamo vedla benzinoveho otvoru takze neni nutnost hnusneho tankovacieho ventilu do naraznika.
skusenosti dobre, system magic2, jediny problem je haklivost na kvalitu plynu, pri natankovani horsieho plynu to moze rozsvietit antipolution error pripadne to trocha pocukava v nizsich otackach, pri tankovani kvalitneho plynu to jazdi 100% ok, vykon trocha nizsi ( hlavne vo vysokych otackach ) ale krasna spotreba :-) Na dovazok C5 ma pripravu na tankovaci otvor priamo vedla benzinoveho otvoru takze neni nutnost hnusneho tankovacieho ventilu do naraznika.
|
|
16.06.2008 17:42 -
Re: LPG a C5
|
168478
|
|
sservis
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 43 |
|
|
Mám LPG v C5 u rok a půl, tief má pravdu, dlouho jsem měl těké problémy, protoe jsem tankoval LPG na Shellu (!!!), potom jsem začal brát Flaga a jako by mávl kouzelným proutkem. Úbytek výkonu jsem nepozoroval, ale dost málo jezdím na benzín, jen doporučených 25 km měsíčně, tak nemám moc monost srovnávat. Ale plná nádr za 700,- je pocit, který za to v dnení době určitě stojí. Shreku, kdybys měl chvilku, stav se za mnou v Brně-Bohunicích na Tatranu (Neuilova 35) a já Ti udělám kafe a vechno o tom povykládám, zdraví Tonda
Mám LPG v C5 u rok a půl, tief má pravdu, dlouho jsem měl těké problémy, protoe jsem tankoval LPG na Shellu (!!!), potom jsem začal brát Flaga a jako by mávl kouzelným proutkem. Úbytek výkonu jsem nepozoroval, ale dost málo jezdím na benzín, jen doporučených 25 km měsíčně, tak nemám moc monost srovnávat. Ale plná nádr za 700,- je pocit, který za to v dnení době určitě stojí. Shreku, kdybys měl chvilku, stav se za mnou v Brně-Bohunicích na Tatranu (Neuilova 35) a já Ti udělám kafe a vechno o tom povykládám, zdraví Tonda
|
|
19.06.2008 09:03 -
Re: LPG a C5
|
168480
|
|
sservis
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 43 |
|
|
Klidně, bývám tady do 17-18 hodin, ale raději zavolej na 603/487562 a v pondělí ne - máme schůzi házené
Klidně, bývám tady do 17-18 hodin, ale raději zavolej na 603/487562 a v pondělí ne - máme schůzi házené
|
|
17.08.2008 20:34 -
Re: LPG a C5
|
168481
|
|
Nyo
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Ahoj vichni zaplynovanci.
I kdy příspěvek k téhle diskuzi přichází poněkud pozdě,myslím,e i ostatním mohou být impulsem,jako mě.
Reagoval jsem na výe přečtené,protoe jsem měl problémy s kolísáním otáček na volnoběh a v niích motor velmi patně táhl a se dusil.Tankoval jsem plyn čerpačce,kde je plyn Agip. Ale chyba lávky,člověk si myslí Agip,taliáni a v podstatě průkopníci plynu v autech.Opak mě přesvědčil o realitě. Dnes jsem nechal napapat nádr "Českým plynem" a divil jsem se i uima!!!Motor se nadechl jako velryba a zařechtalo konečně kompletní stádo koní!!! Navíc se motor začal chovat naprosto klidně a tie,zkrátka jako kdy člověk jede na benzín.Doteď byl rozdíl propastný.Těím se jetě na propočet průměrné spotřeby,který v tenhle moment jetě nemám. Tímto to chci vykřičet do světa a poděkovat Sservisákovi za impuls.NENÍ PLYN JAKO PLYN!!!!
Ahoj vichni zaplynovanci.
I kdy příspěvek k téhle diskuzi přichází poněkud pozdě,myslím,e i ostatním mohou být impulsem,jako mě.
Reagoval jsem na výe přečtené,protoe jsem měl problémy s kolísáním otáček na volnoběh a v niích motor velmi patně táhl a se dusil.Tankoval jsem plyn čerpačce,kde je plyn Agip. Ale chyba lávky,člověk si myslí Agip,taliáni a v podstatě průkopníci plynu v autech.Opak mě přesvědčil o realitě. Dnes jsem nechal napapat nádr "Českým plynem" a divil jsem se i uima!!!Motor se nadechl jako velryba a zařechtalo konečně kompletní stádo koní!!! Navíc se motor začal chovat naprosto klidně a tie,zkrátka jako kdy člověk jede na benzín.Doteď byl rozdíl propastný.Těím se jetě na propočet průměrné spotřeby,který v tenhle moment jetě nemám. Tímto to chci vykřičet do světa a poděkovat Sservisákovi za impuls.NENÍ PLYN JAKO PLYN!!!!
|
|
03.04.2009 16:08 -
Re: LPG a C5
|
659786
|
|
running
|
|
|
Čau vespolek, mám C5 2.0 16V break, červená perle(luxusní barvička) rok 01. Pro někoho nic zajímavého, ale po C5 jsem koukal dlouho, tak jsem do něj el. Rodina a psi- potřeba velkého auta a navíc jsme frantíky měl od Paoutů doteď. Jezdím na LPG a 2.0 16V jsem koupil proto, abych jej zase zaplynoval. Dal jsme na rady a nekupoval s LPG z venku a nechám si ho zaplynovat tady. No a od Vám přátelé bych chtěl radu zakým jít,protoe chlapík za kterým jsem jezdil kvůli plynu mi napřipadal jistej při zaplynoivání C5ky. Věta nějak to tam dáme mě odradila:. Zajímá mě i ta skutečnost,jestli lze LPG zabudovat do auta tak, aby fungoval i přes PC se spotřebou a mnostvím, nebo si plyn ije sým ivotem mimo PC. Co radíte za rozměr pneu,aby mě to neseralo? Mám monost 225 na 16". Díky a spousty km v pohodě.
Čau vespolek, mám C5 2.0 16V break, červená perle(luxusní barvička) rok 01. Pro někoho nic zajímavého, ale po C5 jsem koukal dlouho, tak jsem do něj el. Rodina a psi- potřeba velkého auta a navíc jsme frantíky měl od Paoutů doteď. Jezdím na LPG a 2.0 16V jsem koupil proto, abych jej zase zaplynoval. Dal jsme na rady a nekupoval s LPG z venku a nechám si ho zaplynovat tady. No a od Vám přátelé bych chtěl radu zakým jít,protoe chlapík za kterým jsem jezdil kvůli plynu mi napřipadal jistej při zaplynoivání C5ky. Věta nějak to tam dáme mě odradila::-d. Zajímá mě i ta skutečnost,jestli lze LPG zabudovat do auta tak, aby fungoval i přes PC se spotřebou a mnostvím, nebo si plyn ije sým ivotem mimo PC. Co radíte za rozměr pneu,aby mě to neseralo? Mám monost 225 na 16". Díky a spousty km v pohodě.
|
|
03.04.2009 19:05 -
Re: LPG a C5
|
659793
|
|
Darja
|
|
|
U me si plyn zije vlastnim zivotem a nejak me to netrapi, vim kolik na plyn najedu v meste, mimo mesto a spotrebu si pocitam sama... (i kdyz se priznam, ze nekdy radsi ne )
Ono to porad pocita spotrebu benzinu a v plynu jsem cca o 1-2 litry vys.
Rozmer gum. Vecne tema, idealni dej tam to, co mas v TP a nespekujul. 225 je celkem siroka guma, cim sirsi guma, tim vetsi valivy odpor a dal uz to zname
U me si plyn zije vlastnim zivotem a nejak me to netrapi, vim kolik na plyn najedu v meste, mimo mesto a spotrebu si pocitam sama... (i kdyz se priznam, ze nekdy radsi ne:-)))) )
Ono to porad pocita spotrebu benzinu a v plynu jsem cca o 1-2 litry vys.
Rozmer gum. Vecne tema, idealni dej tam to, co mas v TP a nespekujul. 225 je celkem siroka guma, cim sirsi guma, tim vetsi valivy odpor a dal uz to zname ;-)
|
|
03.04.2009 21:00 -
Re: LPG a C5
|
659795
|
|
running
|
|
|
Díky Darjo,v paoutu jsem plyn řeil stejně. Byl kombinovaný elektronicky přes počítač ale ustřihli jsme ho úplně,protoe se mi hádal s benzínem No co si do TP vloím, to tam budu mít,celou kálu dle Citroenu. No nechám ho projevit a pak mu plyn dopřeju,protoe je to sluná úspora.
Díky Darjo,v paoutu jsem plyn řeil stejně. Byl kombinovaný elektronicky přes počítač ale ustřihli jsme ho úplně,protoe se mi hádal s benzínem:-d No co si do TP vloím, to tam budu mít,celou kálu dle Citroenu. No nechám ho projevit a pak mu plyn dopřeju,protoe je to sluná úspora.
|
|
27.05.2009 21:34 -
Re: LPG a C5
|
661079
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Ahoj vem, mně se stalo v pondělí něco podobného. Byl jsem v HK na kontrole plynu od AG (SCI typ), vyměnili jen plynový filtr. Dojel jsem do Trutnova na zbytek plynu, ve OK. V Trutnově u LUKOIL jsem vzal plnou nádr, Po zaplacení jsem nastartoval a ihned hláka "antipolution error", svítí kontrolka s motorem a Service. Jen doufám, e to je horím plynem a a dojedu tuhle a natankuju plyn odjinut, bude ve OK. Jsem optimista?
Ahoj vem, mně se stalo v pondělí něco podobného. Byl jsem v HK na kontrole plynu od AG (SCI typ), vyměnili jen plynový filtr. Dojel jsem do Trutnova na zbytek plynu, ve OK. V Trutnově u LUKOIL jsem vzal plnou nádr, Po zaplacení jsem nastartoval a ihned hláka "antipolution error", svítí kontrolka s motorem a Service. Jen doufám, e to je horím plynem a a dojedu tuhle a natankuju plyn odjinut, bude ve OK. Jsem optimista?:-(
|
|
28.05.2009 12:34 -
Re: LPG a C5
|
661089
|
|
tief
|
|
|
klasika, horsi plyn, c5 si hold proste moc hlida emise ...
klasika, horsi plyn, c5 si hold proste moc hlida emise ...
|
|
28.05.2009 14:34 -
Re: LPG a C5
|
661097
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Tak to jsi mne potěil, já který jsem od přírody pesimista, budu muset asi změnit názor. Alespoň občas. Díky.
Tak to jsi mne potěil, já který jsem od přírody pesimista, budu muset asi změnit názor. Alespoň občas. Díky.
|
|
08.06.2009 21:22 -
Re: LPG a C5
|
661324
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Tak jsem natankoval plyn od Flaga, kubání přestalo. Poruchu mi jeden kolega odstranil přes přenosný panýlek a kabelem. 2 dny OK, ráno do práce taky OK. Odpoledne nastartuju a hláka je tu zas!!! Vdy naskočí po nastartování. Podle toho kolegy by mělo pomoci vymulovat hláku i celonoční odpojení akumulátoru?! Podle technika servisu CITROEN pár startů s dobrým plynem a mělo by to být OK. To asi nefunguje nebo jsem měl málo startů. Můet mi někdo říci, jaké svíčky na LPG na 1,8 z roku 2003? Díky moc. Jezdit se na to dá stejně jako bez hláky, ale je to protivné.
Tak jsem natankoval plyn od Flaga, kubání přestalo. Poruchu mi jeden kolega odstranil přes přenosný panýlek a kabelem. 2 dny OK, ráno do práce taky OK. Odpoledne nastartuju a hláka je tu zas!!! Vdy naskočí po nastartování. Podle toho kolegy by mělo pomoci vymulovat hláku i celonoční odpojení akumulátoru?! Podle technika servisu CITROEN pár startů s dobrým plynem a mělo by to být OK. To asi nefunguje nebo jsem měl málo startů. Můet mi někdo říci, jaké svíčky na LPG na 1,8 z roku 2003? Díky moc. Jezdit se na to dá stejně jako bez hláky, ale je to protivné.
|
|
08.06.2009 22:58 -
Re: LPG a C5
|
661326
|
|
tief
|
|
|
Odpojenie aku hlasku nevynuluje, podla typu plynu niekedy pomoze pred vypnutim motora prepnut na benzin. Sviecky kupuj take ake su predpisane pre tvoje auto, akurat ak je to mozne zniz odtrh sviecky o 10%.
Odpojenie aku hlasku nevynuluje, podla typu plynu niekedy pomoze pred vypnutim motora prepnut na benzin. Sviecky kupuj take ake su predpisane pre tvoje auto, akurat ak je to mozne zniz odtrh sviecky o 10%.
|
|
09.06.2009 18:00 -
Re: LPG a C5
|
661338
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Tief,
díky za info. Měl jsi pravdu, ráno bylo na autě vymazaný ve a na tu hláku. take jetě zkusím pár dní jezdit jen na benzin, abych vyloučil lambdu či nějaké spoje a uvidím. Teď jsem přijel z práce na benzin, hláka sice svítí, ale na rozdíl od plynu, u nějak neotravuje na displeji. Jen při startu a pak nic. Uvidíme dál. Jo a doufám, e se mi to zase na web neodele 2x.
Tief,
díky za info. Měl jsi pravdu, ráno bylo na autě vymazaný ve a na tu hláku. take jetě zkusím pár dní jezdit jen na benzin, abych vyloučil lambdu či nějaké spoje a uvidím. Teď jsem přijel z práce na benzin, hláka sice svítí, ale na rozdíl od plynu, u nějak neotravuje na displeji. Jen při startu a pak nic. Uvidíme dál. Jo a doufám, e se mi to zase na web neodele 2x.
|
|
19.06.2009 21:06 -
Re: LPG a C5
|
661610
|
|
running
|
|
|
Zdravím vechny na fóru, plynaře zvlá. Nevím kolik Vás tu je, ale u delí dobu dělám průzkum u firem, které LPG montují. Shodně mi řekli, e je to sloité vozidlo a nesprávná instalace můe zapříčinit spousty podruných problémů. Nakonec jsem do uího okruhu zařadil dva systémy AG autogas,který je drahý u léta a Landi Renzo, typ Omegas. Kdo máte s Těmito systémy zkuenosti. Mám 2.0 16 V 100kw rok 2001, ne HPI. Díky,u bych si to rád nechal nainstalovat,ale nerad bych víc ladil jak jezdil....
Zdravím vechny na fóru, plynaře zvlá. Nevím kolik Vás tu je, ale u delí dobu dělám průzkum u firem, které LPG montují. Shodně mi řekli, e je to sloité vozidlo a nesprávná instalace můe zapříčinit spousty podruných problémů. Nakonec jsem do uího okruhu zařadil dva systémy AG autogas,který je drahý u léta a Landi Renzo, typ Omegas. Kdo máte s Těmito systémy zkuenosti. Mám 2.0 16 V 100kw rok 2001, ne HPI. Díky,u bych si to rád nechal nainstalovat,ale nerad bych víc ladil jak jezdil....
|
|
21.06.2009 22:26 -
Re: LPG a C5
|
661705
|
|
Foxxxx
|
Město: ihle, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 32 |
|
|
Mám zkuenosti se zařízením AGC 01-13 (dle TP), přestavba provedena v únoru 2008. K dnenímu dni najeto asi 45 tisíc km bez jediného zásahu do zařízení - kromě revize. Mám stejnou motorizaci jako ty - r.v.2002. Provedl pan Skřivan v Lubné u Rakovníka - ji mé třetí auto. Má dobré styky tuím s Autogas Strakonice, kde asi i nakupuje a konzultuje. Z Budějovic kousek
Mám zkuenosti se zařízením AGC 01-13 (dle TP), přestavba provedena v únoru 2008. K dnenímu dni najeto asi 45 tisíc km bez jediného zásahu do zařízení - kromě revize. Mám stejnou motorizaci jako ty - r.v.2002. Provedl pan Skřivan v Lubné u Rakovníka - ji mé třetí auto. Má dobré styky tuím s Autogas Strakonice, kde asi i nakupuje a konzultuje. Z Budějovic kousek:-)
|
|
01.07.2009 20:59 -
Re: LPG a C5
|
873399
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Tak jsem kouknul na svíčky. Byly tam jetě francouzské, co jsou předepsány, s hlavní elektrodou a třemi vedlejími elektrodkami. Izolátor u třech byl OK, ale u třetí, zleva při pohledu zepředu na motor, byl edý, jakoby chlupatý a navíc prasklý. Tak jsem tam dal nové obyčejné jednoelektrodové BOSH. Odmazali jsme závadu. Ten den OK, druhý den zase OK, ale třetí den ráno nastartuju a je to tam zas - ANTIPOLUTION FAULT. U jsem z toho na hlavu. Podle diagnostiky to má nahazovat lambda před katalyzátorem. Take ji snad jetě zkusím vymětit za nějakou novou univerzální.
Tak jsem kouknul na svíčky. Byly tam jetě francouzské, co jsou předepsány, s hlavní elektrodou a třemi vedlejími elektrodkami. Izolátor u třech byl OK, ale u třetí, zleva při pohledu zepředu na motor, byl edý, jakoby chlupatý a navíc prasklý. Tak jsem tam dal nové obyčejné jednoelektrodové BOSH. Odmazali jsme závadu. Ten den OK, druhý den zase OK, ale třetí den ráno nastartuju a je to tam zas - ANTIPOLUTION FAULT. U jsem z toho na hlavu. Podle diagnostiky to má nahazovat lambda před katalyzátorem. Take ji snad jetě zkusím vymětit za nějakou novou univerzální.
|
|
01.07.2009 21:02 -
Re: LPG a C5
|
873400
|
|
tief
|
|
|
Tie jednobodove su predpisane ? Inak niekedy pomoze pred vypnutim motora prepnut na benzin.
Tie jednobodove su predpisane ? Inak niekedy pomoze pred vypnutim motora prepnut na benzin.
|
|
01.07.2009 21:06 -
Re: LPG a C5
|
873403
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Ty jednobodové jsou nabízené i na LPG podle BRISK a také je prodávají v KELLY. Co mám ingormace, na LPG jen jednu elektrodu.
Ty jednobodové jsou nabízené i na LPG podle BRISK a také je prodávají v KELLY. Co mám ingormace, na LPG jen jednu elektrodu.
|
|
01.07.2009 21:08 -
Re: LPG a C5
|
873408
|
|
tief
|
|
|
Neee, pouzivat pouze svicky predpisane na motor a v co nejvyssi kvalite ... to je moje skusenost po par letech souziti s LPG a vystridani hooodne LPG servisu ....
Neee, pouzivat pouze svicky predpisane na motor a v co nejvyssi kvalite ... to je moje skusenost po par letech souziti s LPG a vystridani hooodne LPG servisu ....
|
|
| |
|
|