 | Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: LPG a C5 |  |
Hanz 397
|
31.12.2014 00:40 -
Re: LPG a C5
|
|

|
Segel napsal(a): Zdravím váení,
rád bych se zeptal na názor zkuenějích. Včera večer jsem kvůli vláčnému startování vyndal autobaterii a přes noc dobil. Ráno ji vrátil a nastartoval - bez problémů. Po zahřátí jsem přepl na plyn (mám systém AGC) a motor začal okamitě cukat, ztratil výkon a informační displej napsal hláku "Depolution faul system" a zastavil jsem. Prostě to nejelo. Rozsvítila se kontrolka poruchy motoru.
Po chvíli jsem zkusil nastartovat a chytl. Tak jsem na benzín ujel pár kilometrů a při pokusu o přepnutí na plyn se opakovalo toté. Do třetice u jsem plyn nezkouel a jel jen na benzín.
Odpoledne jsem potom kontaktoval firmu která lpg montovala a zajel k nim. Sice mi do telefonu řekli, e to s plynem nejspí nesouvisí, ale pro klid due a klidně přijedu.
Jel jsem tam po celou dobu na benzín, cca 30 km a neustále svítila kontrolka poruchy motoru.
Kdy jsem to tam "chcíp" a následně nastartoval, abych technikovi předvedl co to hlásí, tak se kontrolka nerozsvítila. Diagnostika vypsala chybu "Can sensor performance". Ta byla vymazána a pak u se ádná chyba neobjevila. Najel jsem potom asi 50 km na plyn a zatím nic.
Rád bych se zeptal, jestli u jste měli podobný problém a jestli je moné, e to prostě potřebovalo "jen" najet víc km na benzín, aby si to po znovu připojení baterie nově nastavilo nějaké parametry?
Děkuji za příspěvky.
Nebylo tam náhodou caM sensor performance?
Signál polohy vačkové hřídele...
Je fakt,e bych v souvislosti s plynem čekal nějaký výpadky zapalování,nebo patný hodnoty lambdy,...
Můe to být i tím,e ta plynová jednotka zapomene po odpojení od zdroje adaptace a musí je znovu načíst(zjednodueně:tou delí jízdou). A nepravidelnej chod na plyn způsobí záznam v motorovce.
Pokud se to nebude opakovat,tak bych to asi neřeil... |
| |
| |