robo
|
25.12.2014 21:25 -
Re: Zaměnitelnost man. převodovek
|
|

|
martinrx napsal(a): Mrknul jsem na ten graf který jsi zde nahodil a myslím, e i kdy to není ideální případ, je to celkem dobrý příklad toho e benzín má kroutící moment opravdu hodně vyrovnaný. Kdy se na něj podívám tak zjistím, e vrchol 170 Nm má ve 4tis otáčkách, ale ve 2 tis a v 5,3 tis otáčkách má krouták stále cca 150 Nm. Pokud to veznu čistě matematicky tak v rozmezí 3,3 tisíc otáček má výkyv (nárůst a pokles točivého momentu) zhruba 11 % !!!
To je podle mě docela plochý průběh. nehledě na to e motor 2.0 Vti je myslím zkonstuován tak aby tyto výkyvy jetě více vyrovnával.
no tak sa mrkni na ten graf este raz. pri 2000 otackach mas na 1.8i cca.30kW vykon, a na porovnanie Hdi140 ma 100koni. Takze urcite suhlasis aj bez nejakych vypoctov ze mat tam na 6tke 30kW by fakt neslo.
aj krutak ma Hdi 320nm a benzin polovicu.
pekne vianoce |
| |
| |