xm.milan
|
21.11.2014 21:31 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
|

|
Delict napsal(a): Vstreky som dal skontrolovat po kúpe, či náhodou, aj ked korekcie mali perfektne. Diag je čistá (a na tachometer a nizka hladina aditiva).
Toto sa deje ked je FAP f prdeli, naplnený..pred koncom ivota. Vtedy u iadna regenerácia nepomôe, mono polia benzínom a zapáli.. Vtedy je jeho odpor tak silný e nafta sa tlačí do oleja.
V tomto tádiu, auto sa snaí len dokola regenerova , erie ako divé, je lenivé, zle radí, proste ako krám.
Nútená regenerácia bude "neúspená" lebo u nedokáe odstráni dostatok bordelu aby mal správne hodnoty pre "strednú zónu".
Pôvodne som myslel e upnem druhý a pojdem dalej..ale zo skusenejsich zdrojov som sa dopočul, e vo vajci ho aj tak čoskoro znekodním, krátkymi jazdami do práce. Citroenákovi vydral po výmene pol roka, potom z auta zobral hlinikove disky, radio a poslal ho na rotovisko.. e má viac penazí ako nervov  Teraz má C6 V6 benzin 
mám nalitano 150000 z toho jsem já najel 50000 Ráno do rachoty 15 km přes vesnice pak po Praze 80 a více večir domu 15+5 po dálnicí.Průměrná rychlost na 3000km 31 km/hod.
Kdy byl FAP na 70% nucenka 1x proběhla -vysledek neúspěně 2.proběhla 30% tak jetě 3. -úspěně FAP 0%.
Dostal za uí ,ale jet do němec a tam to vytočit na 4000ot a jet při těchto otáčkách tak 20.minut by vylo asi na stejeně.Pokud by teorie umrtí FAP ve vajcu platila tak by vechny C5 dotaený z této země měly FAP ENDE a tak to natěstí není |
| |
| |