 | Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Chiptuning |  |
Hanz 397
|
23.10.2014 22:45 -
Re: Chiptuning
|
|

|
Hezky jsi to trefil Hellmute 
Nicméně pominu-li,e jsem opůrcem jakéhokoliv dejlování(ano,nemám v tomhle vlákně co dělat). Nechci nikomu říkat,co si má,nebo nemá se svým autem dělat. To u jsem vzdal a je to dle vkusu kadého soudruha.
Jen mě zaráí pořád jetě jedna věc,mimo spousty dalích,kterou dejlaři moc(nebo spí vůbec) neřeí: Kdy auto rozjedu,tak ho musím taky zastavit,e jo? Kdy přidám na 1,6 nějakých 19 kw,tak je cítím, ale na brzdách nemusim řeit nic,protoe jsou stejný,jako na silnějích motorizacích. Ale co kdy nafouknu třeba takový biturbo-kdy jsem řeil mojí jednotku,tak mi pán,co mi jí klonoval nabídl čípek na 152kw,430 Nm a Vmax 240... Nechci teď polemizovat o tom,jak hodně je to reálný,nebo ne,jen chci říct,e si myslím,e s takovýmhle nárůstem výkonu(nebo spí s takovou porcí výkonu)u by se měl zvýit i brzdný výkon-přeci jen ty brzdy jsou určitým kompromisem,kdy jsou stejný jak na spodní výkonový variantě,tak na vrcholný(dieselový) motorizaci.
Myslím,e se shodneme na tom co jse,m tu u psal,e u BMW(a myslím,e ani jinde) nejsou v tomhle ádný blbci.... Tak proč na X6 50i jsou brzdy poloviční oproti X6 M,která má prakticky stejnej motor,nebo pro hnidopichy: stejnej obsah a blok motoru,ale vyí výkon?
Asi proto,e jsou si vědomi toho,e co neubrzdí,to neukecá 
Pro názornost v příloze fotka brzdy z X6M. Kolo má 21 palců,aby byla představa o velikosti.
Take proč teda vichni řeí jen výkon motoru? |
| |
| |