
|
jumep napsal(a): vo svojej podstate je
povodne mala 2.0 RHY 66kw, potom to presno na RHZ 80kw, potom RHR 100KW a teraz dokonca 120kw
len okrem mapy je tam ine turbo, ine vstrekovanie atd .... ak niekto pojde robit tuning tymto sposobom, tj. bude ratat zo vsetkym, nic nepoviem, ale spravit chip ... to je cista ignoracia ...
Vstřiky jiné - důvod rychlejší,přesnější dávkování (včetně jednotky)- když to nakrmíš naftou moc jede to ještě hůř, turbo je teoreticky dost silné - ono když se podíváš v měřených hodnotách tak při nástupu má daleko vyšší tlak než později v otáčkách a zvyšuje jen podle zatížení - no a když posuneš křivku aby dávalo víc v celém rozsahu?? a paliva tam tolik jít nemusí - to je jakoby předávkované(ale to je kvůli mazání atd) - to je vidět třeba na biturbu to má skoro stejnou spotřebu jako RHR a přitom daleko vyšší výkon(ale jiné vstřiky,jednotku,jednou tak velkou vodní pumpu a samo větší turbo,ale to do 2800ot jede jen na jeden kanál).Nebo nešahej na jednotku a vylešti kanály a máš načipováno(ještě by to chtělo navařit hupy na vačce(nebo sehnat - nechat si udělat) vostrou vačku-y |