
|
63zdenda napsal(a): Ano,EGR je novej,chyba byla v řídící jednotce,po výměně najeto cca 1 000km bez problémů,bez diagnostiky se špatně určuje závada,pojedu na ní snad dneska nejpozději o víkendu,na volnoběh ok,otáčky lítají +-kolem 2 000,dnes to bylo lepší ale cukání kolem těchto otáček přetrvává,aspoň to turbo má záběr na rozdíl od toho čtvrka.
Zapomněl jsem dát vědět,to moje cukání způsoboval nefunkční EGR a auto regenerovalo,diagnostika ukázala nefunkčnost tohoto nového ventilu a průměr km posledních 5ti regenerací 78km,po výměně EGRu stále chyba,zkoušeli jsme ho zaslepit a dokonce to šlo do nouzáku,po vytažení záslepky se nějakým záhadnym způsobem chytil a chodí stále bez závad,někde tam je problém v kabelech,takové cukání jsem ještě nezažil ale už je zatím vše dobré a další diagnostika ukáže o kolik km nastoupal ten průměr regenerací,nevim kolik km jsem od té doby nalítal ale jestli ta regenerace už proběhla,tak jsem jí ani neucítil. |