| | |
16.02.2010 22:12 -
Houpavý volnoběh, těké starty, horí dynamika
|
1804435
|
|
2.2HDI
|
Město: Kuřim, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi PACK | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Zdravím Vás!
Jsem tu nový a teprve se s C5 oukávám. Bohuel k mé smůle jsem auto koupil se patnými vstřiky, take jsem je nechal ihned udělat. Jene teď nastal dalí problém - houpe mi volnoběh, třepe to s celým autem. Dle diskuzí jsem vydedukoval, e by se mohlo jednat o patný solenoid na čerpadle. Chci se zeptat co taková věc stojí, jak se mění a zda musí čerpadlo ven nebo se nějak seřizovat. Diagnostika mi bohuel závadu neúkazala. Jediné co stále otravuje je hláka palubního počítače, e je v palivovém filtru voda, tak jsem ho vypustil, najel cca v klidu 30 km a u je to zas ..prosím poraďte..Díky moc
Zdravím Vás!
Jsem tu nový a teprve se s C5 oukávám. Bohuel k mé smůle jsem auto koupil se patnými vstřiky, take jsem je nechal ihned udělat. Jene teď nastal dalí problém - houpe mi volnoběh, třepe to s celým autem. Dle diskuzí jsem vydedukoval, e by se mohlo jednat o patný solenoid na čerpadle. Chci se zeptat co taková věc stojí, jak se mění a zda musí čerpadlo ven nebo se nějak seřizovat. Diagnostika mi bohuel závadu neúkazala. Jediné co stále otravuje je hláka palubního počítače, e je v palivovém filtru voda, tak jsem ho vypustil, najel cca v klidu 30 km a u je to zas :(..prosím poraďte..Díky moc
|
|
16.02.2010 22:16 -
Re: Houpavý volnoběh, těké starty, horí dynamika
|
1804436
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
mám sice jiný motor, doplň si profil, ale jinak: měnil si palivový, vzduchový filtr?? tam bych začal já.
mám sice jiný motor, doplň si profil, ale jinak: měnil si palivový, vzduchový filtr?? tam bych začal já. :palec
|
|
16.02.2010 22:21 -
Re: Houpavý volnoběh, těké starty, horí dynamika
|
1804437
|
|
jumep
|
|
|
1. solenoid - .link.
2. zavadu to pri tomto nevypise, ale
- vadny strik robi to iste co popisujes
v diagnostike treba pozret stav skor ako zacnes robit nieco a idealne na CITROEN diagnostike (proxia / lexia)
edit: aj ked hupavy chod je skor prejavom solenoidu
na vykon ma este vplyv fap filter ...
1. solenoid - http://www.ccca.cz/seznam/automaxhulin
2. zavadu to pri tomto nevypise, ale
- vadny strik robi to iste co popisujes
v diagnostike treba pozret stav skor ako zacnes robit nieco a idealne na CITROEN diagnostike (proxia / lexia)
edit: aj ked hupavy chod je skor prejavom solenoidu
na vykon ma este vplyv fap filter ...
|
|
16.02.2010 22:57 -
Re: Houpavý volnoběh, těké starty, horí dynamika
|
1804440
|
|
bmc
|
Město: , Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 21 |
|
|
je potreba vedet jestli je spravny tlak na vstrikovaci rampe za chodu motoru a v momente startu,lexia proxia-merene parametry,pokud tlak bude ok,tak bych zkusil premerit tlaky motru.to co popisujes by mohl byt vadny vstrik nebo tlaky mot,vtrikovace se daji vyzlouset i bez diagnostiky,odpojis vsechny prepady vstrikovacu,ke kazdemu pripojis hadicku s pruhlednou nadobou a nastartujes,od vstrikovacu by mela nafta pouze odkapavat,jo jeste je potreba zaslepitvyvod od vstrikovacu do prepadu,pokud nejaky vstrik potece moc navytvori reg.tlaku potrebny tlak na rampe,kdyz bude toto vsecko vporadku,tak bych jeste zkusil nastaveni rozvodu.pokud byla ve filtru voda tak bych ho take vymenil,regulator na cerp ma velmi jemne sitko a to je citlive na necistoty.
je potreba vedet jestli je spravny tlak na vstrikovaci rampe za chodu motoru a v momente startu,lexia proxia-merene parametry,pokud tlak bude ok,tak bych zkusil premerit tlaky motru.to co popisujes by mohl byt vadny vstrik nebo tlaky mot,vtrikovace se daji vyzlouset i bez diagnostiky,odpojis vsechny prepady vstrikovacu,ke kazdemu pripojis hadicku s pruhlednou nadobou a nastartujes,od vstrikovacu by mela nafta pouze odkapavat,jo jeste je potreba zaslepitvyvod od vstrikovacu do prepadu,pokud nejaky vstrik potece moc navytvori reg.tlaku potrebny tlak na rampe,kdyz bude toto vsecko vporadku,tak bych jeste zkusil nastaveni rozvodu.pokud byla ve filtru voda tak bych ho take vymenil,regulator na cerp ma velmi jemne sitko a to je citlive na necistoty.
|
|
16.02.2010 23:02 -
Re: Houpavý volnoběh, těké starty, horí dynamika
|
1804441
|
|
Poffa
|
Město: Spiská Belá, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 282 |
|
|
bmc napsal(a): je potreba vedet jestli je spravny tlak na vstrikovaci rampe za chodu motoru a v momente startu,lexia proxia-merene parametry,pokud tlak bude ok,tak bych zkusil premerit tlaky motru.to co popisujes by mohl byt vadny vstrik nebo tlaky mot,vtrikovace se daji vyzlouset i bez diagnostiky,odpojis vsechny prepady vstrikovacu,ke kazdemu pripojis hadicku s pruhlednou nadobou a nastartujes,od vstrikovacu by mela nafta pouze odkapavat,jo jeste je potreba zaslepitvyvod od vstrikovacu do prepadu,pokud nejaky vstrik potece moc navytvori reg.tlaku potrebny tlak na rampe,kdyz bude toto vsecko vporadku,tak bych jeste zkusil nastaveni rozvodu.pokud byla ve filtru voda tak bych ho take vymenil,regulator na cerp ma velmi jemne sitko a to je citlive na necistoty.
Mne ten regulator odstavil auto a ani citroen na to neptiiel a tu mi čítanie pomohlo.
Mne ten regulator odstavil auto a ani citroen na to neptiiel a tu mi čítanie pomohlo.
|
|
16.02.2010 23:09 -
Re: Houpavý volnoběh, těké starty, horí dynamika
|
1804443
|
|
bmc
|
Město: , Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 21 |
|
|
vetsinou kdyz je spatny regulatr tlaku tak to bud dlouho chyta nebo nejede vubec,muze se vadny reg projevovat ruzne,nemusi byt reg spatny,staci aby byl poskozeny okrouzek na reg nebo silon.krouzek,take zalezi na tom kdo provadi diag.
vetsinou kdyz je spatny regulatr tlaku tak to bud dlouho chyta nebo nejede vubec,muze se vadny reg projevovat ruzne,nemusi byt reg spatny,staci aby byl poskozeny okrouzek na reg nebo silon.krouzek,take zalezi na tom kdo provadi diag.
|
|
16.02.2010 23:26 -
Re: Houpavý volnoběh, těké starty, horí dynamika
|
1804446
|
|
bmc
|
Město: , Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 21 |
|
|
je to hruza ta nafta v cr a a srsitko se da i na konci uriznout.neni to vyrobene na horsi naftu,by me zajimalo co delaji v rusku,asi jezdi na vodku
je to hruza ta nafta v cr a a sr;-)sitko se da i na konci uriznout.neni to vyrobene na horsi naftu,by me zajimalo co delaji v rusku,asi jezdi na vodku
|
|
17.02.2010 08:21 -
Re: Houpavý volnoběh, těké starty, horí dynamika
|
1804449
|
|
2.2HDI
|
Město: Kuřim, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi PACK | Počet příspěvků: 4 |
|
|
jumep napsal(a): 1. solenoid - .link.
2. zavadu to pri tomto nevypise, ale
- vadny strik robi to iste co popisujes
v diagnostike treba pozret stav skor ako zacnes robit nieco a idealne na CITROEN diagnostike (proxia / lexia)
edit: aj ked hupavy chod je skor prejavom solenoidu
na vykon ma este vplyv fap filter ...
Děkuji za Infa kluci Tady to není jak na BMW klubu, natěstí
Jinak auto má najeto cca 130 000km, 2.majitel koupeno ČR od známeho doktora, take kilometry sedí na 100% a v 93000 byl filtr měněn. Je moné aby u byl zase KO? A vstřiky jsou taky nové, teda co jsem se koukal na faktury tak vlastně jen 3 jsou nové a 1 je původní. Ale přijde mi, e kdy se zaposlouchám nad čerpadlem tak v něm "syčí" přesně v tom rytmu, jak se auto houpe na volnoběh. Jako by to dávalo z toho čerpadla patně. Take ta Lexia dokáe číst LIVE data? Není někdo v okolí Brna, kdo ji má, abych nemusel do CITROENu? Díky
Děkuji za Infa kluci :) Tady to není jak na BMW klubu, natěstí:palec
Jinak auto má najeto cca 130 000km, 2.majitel koupeno ČR od známeho doktora, take kilometry sedí na 100% a v 93000 byl filtr měněn. Je moné aby u byl zase KO? A vstřiky jsou taky nové, teda co jsem se koukal na faktury tak vlastně jen 3 jsou nové a 1 je původní. Ale přijde mi, e kdy se zaposlouchám nad čerpadlem tak v něm "syčí" přesně v tom rytmu, jak se auto houpe na volnoběh. Jako by to dávalo z toho čerpadla patně. Take ta Lexia dokáe číst LIVE data? Není někdo v okolí Brna, kdo ji má, abych nemusel do CITROENu? :) Díky
|
|
17.02.2010 08:26 -
Re: Houpavý volnoběh, těké starty, horí dynamika
|
1804450
|
|
2.2HDI
|
Město: Kuřim, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi PACK | Počet příspěvků: 4 |
|
|
A jeté jestli jsem to dobře pochopil, tak solenoid je ted ten regulátor toho čerpadla? Jak sloitá je popřípadně výměna? Diky
A jeté jestli jsem to dobře pochopil, tak solenoid je ted ten regulátor toho čerpadla? Jak sloitá je popřípadně výměna? Diky
|
|
17.02.2010 09:32 -
Re: Houpavý volnoběh, těké starty, horí dynamika
|
1804452
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
20 minut prace,dva sroubky +tesneni...
20 minut prace,dva sroubky +tesneni...
|
|
17.02.2010 12:46 -
Re: Houpavý volnoběh, těké starty, horí dynamika
|
1804464
|
|
2.2HDI
|
Město: Kuřim, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi PACK | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Tak regulátor mám objednaný vč. filtru. Tak jsem zvědav.
Tak regulátor mám objednaný vč. filtru. Tak jsem zvědav.
|
|
17.02.2010 17:35 -
Re: Houpavý volnoběh, těké starty, horí dynamika
|
1804481
|
|
bmc
|
Město: , Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 21 |
|
|
ahojky,obejdu tim sitko,jednou se mi stavalo,asi nejaka anomalie,motor bezel zhruba minutu na volnobeh a pak chcipl,starty bez problemu,v nadrzi nove cerpadlo,bylo zadrene,novy filtr,vicistena nizka vetev i ventilek ve filtru.pri diag sem zjistil ze narostl tlak na max a rj vypla motor,namontoval sem jiny reg o kterem sem vedel ze je ok,chvilku to fungovalo a pak znova max tlak a mot se vypnul,tak sem na konci reg,urizl sitko a bez problemubylo to berl.znameho 2hdi
ahojky,obejdu tim sitko,jednou se mi stavalo,asi nejaka anomalie,motor bezel zhruba minutu na volnobeh a pak chcipl,starty bez problemu,v nadrzi nove cerpadlo,bylo zadrene,novy filtr,vicistena nizka vetev i ventilek ve filtru.pri diag sem zjistil ze narostl tlak na max a rj vypla motor,namontoval sem jiny reg o kterem sem vedel ze je ok,chvilku to fungovalo a pak znova max tlak a mot se vypnul,tak sem na konci reg,urizl sitko a bez problemu:-)bylo to berl.znameho 2hdi
|
|
14.09.2014 07:57 -
Re: Houpavý volnoběh, těké starty, horí dynamika
|
2732504
|
|
milanko
|
Město: Mlada boleslav, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive | Počet příspěvků: 51 |
|
|
Zdravim vsechny pri nastartovani nereaguje plyn pedal,nerozvitej se svetla nic vypnul sem motor znova skusil nic se nedelo az na treti pokus zacal pedal reagovat cim to muze bejt?dekuji
Zdravim vsechny pri nastartovani nereaguje plyn pedal,nerozvitej se svetla nic vypnul sem motor znova skusil nic se nedelo az na treti pokus zacal pedal reagovat cim to muze bejt?dekuji:nevim
|
|
14.09.2014 08:49 -
Re: Houpavý volnoběh, těké starty, horí dynamika
|
2732505
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Pojistky,zaoxidovaný kontakty,elektronicky plynovej pedál na odchodu,je toho spoustu co to můe způsobovat,pokud místní odborníci neporadí jinak,tak určitě diagnostika,ta řekne víc.
Pojistky,zaoxidovaný kontakty,elektronicky plynovej pedál na odchodu,je toho spoustu co to můe způsobovat,pokud místní odborníci neporadí jinak,tak určitě diagnostika,ta řekne víc.
|
|
14.09.2014 10:23 -
Re: Houpavý volnoběh, těké starty, horí dynamika
|
2732533
|
|
milanko
|
Město: Mlada boleslav, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive | Počet příspěvků: 51 |
|
|
kdyz to nabehne pak uz ok jenom ten start
kdyz to nabehne pak uz ok jenom ten start
|
|
14.09.2014 16:44 -
Re: Houpavý volnoběh, těké starty, horí dynamika
|
2732609
|
|
milanko
|
Město: Mlada boleslav, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive | Počet příspěvků: 51 |
|
|
ne nic zadna kontrolka
ne nic zadna kontrolka
|
|
| |
|
|