 | Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: LPG a C5 |  |
martinrx
|
30.04.2014 00:22 -
Re: LPG a C5
|
|

|
Vladimíre - co na to říct? Je mi opravdu líto tvých problémů s LPG na c5. Nevím kde se stala u tebe chyba. 
Nevím taky o nikom jiném jiném kdo by dal dobrovolně 200 tisíc do oprav a servisu LPG.
Já jezdím na LPG u asi 25 let - vlastnil jsem osobně 5 vozů na plyn.
1.koda favorit - koda mluvit - ale fungovalo to jaktak, (a na 1x těsnění pod hlavou) najel jsem cca 30 tis km
2.Ford Sierra 2.0 DOHC - podtlak. zařízení - nepříli vhodné na tento vůz (v nájezdu cca 300 tis km prasklá hlava a občasné zpětné zálehy do sání), přsto to jezdilo a etřilo - já s tím najel cca 60 tis. km.
3. VW Passat 2.0 8v - jeden z nejlepích motorů, hlavně pro lpg. Při koupi 205 tis km, při prodeji 380 tis. km. během té doby ádná závada na LPG(kromě vyčitění), či na motoru (kromě čidla vačky)
4. Citroen c5 2.0 rok 2003 auto při prodeji najeto cca 280 tis. km, montá z německa (téměř od novoty) LPG fungovalo bezchybně.
5. Citroen c5 2.0 rok 2007 auto z Itálie, LPG téměř od novoty z It a funguje bez problémů. Najeto na tacho 170, ve skutečnosti určitě o 100 více. (měněny vstřiky a repase reduktoru) Motor - tlaky perfektní a spotřeba oleje minimální.
Je pravda e u c5-tek se mi objevují hláky o katalyzátoru apod. Akceptuji prostě to e plynová auta mají svoje vrtochy, hlavně u euro 4 a vyí se zřejmě projevují mení tolerance emisního systému, anebo ti opravdu můe odejít katalyzátor dřív při provozu na plyn ne na benzín - ale není to nic z čeho bych se zbláznil, a stojí to do 10 tisíc. Za ty uetřené peníze při statisících km mi to fakt stojí za to.
Kdy to tak vezmu kolem a kolem, tak jsem za ty roky, co jezdím s plynovými auty, uetřil určitě několik set tisíc korun.
Take na závěr - opravdu je mi líto tvé zkuenosti i peněz co jsi zbytečně investoval, ale někde je chyba. |
| |
| |