Dutch
|
14.03.2014 13:39 -
C3 peripetie
|
|

|
Ahoj, prosím o vá názor :
Před rokem jsem manelce vybral s místním mechanikem v jednom bazaru C3ku. Po příjezdu na bazar ji mechanik napíchnul na diagnostiku /nějakej univerzál/, chyby ádné - smazané. Testovací jízda byla O.K., auto jsme koupili. Po příjezdu domu jsme zjistili, e nefunguje sahara, ani kdy se zapne klima - mechanik tvrdil, e budou vypálený obvody na BSI - protoe samotná sahara po napojení na baterku točí/. Auto jsem tedy zase odvezl do bazaru, kde mi ho po 2 dnech vrátili a sahara i klima fungovali dobře. Po asi 200ujetých km se ale objevila závada na katu /nízká účinnost katalizátoru/, to u se ale mechanik s jeho diag nedokázal na C3 napíchnout /musel jsem si koupit svojí čítačku ELM/. Chyba se po cca 150-300km po vymazání opakovala.
Pak následovala výměna katu a byl asi na 1500km klid. Jene ouha, chyba se opět objevila a zase se to zkrátilo na 150-300km.
Minulý pátek jsem nael volej ve vodě, take následovala výměna těsnění hlavy a zbrouení. Kdy to mechanik sundal, tak říkal, e je to docela dost zakarbonovaný a začal rozvíjet teorie :
TEORIE PRVNÍ : kdy opravovali tu nefunkční saharu, tak tam nahráli starou verzi programu /prý tam jde ze ZX/, kde nebylo řízení klimy a tak to obeli
TEORIE DRUHÁ : Kdy opravovali tu nefunkční saharu, tak vyměnili BSI za jinou - moná starí a blbě kompativilní.
- kadopádně prý následkem jedné z teroií je to, e to blbě vyhodnocuje kat a blbě spaluje....
Dnes jsem volal tomu prodejci, kterej si to u moc nepamatoval, ale to e by nějak měnili nebo přehrávali BSI vylučoval, e tohle nedělaj - neznaj.
Já teď stojim před rozhodnutí co s tim....jestli má smysl shánět jinou BSI a nechávat ji spárovat s autem nebo závada veho bude někde jinde.
Pokud vás cokoliv napadne, napite, prosím, budu rád.
Děkuji Dutch |
| |
| |