PATaMAT
|
07.02.2014 13:24 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
|

|
PATaMAT napsal(a): Dobře naladěná Xantie v hydroactivu2 je proti C5 H3 naprostej luxus. H3 je taková nijaká ... neurazí, ale nenadchne,
Také Xantie 3V6 v Hydractivu je daleko příjemnějí ne C5 s H3. Ta Xantie má 6 nápravových koulí a umí to připojit a odpojit podle situace, dále v určitém reimu zamezuje protíkání kapaliny "pravá - levá" a tím brání příčnému rozkývání auta. V měkkém reimu je měkčí ne C5 H3, ale nekýve se, v tvrdém reimu je tvrdí ne C5 H3.
C5 H3 je kompromis, ani ryba ani rak, je to těké auto a prostě to nic neumí s podvozkem udělat.
Moná si zkusil Xa 3V6 zrovna takovou kde to nefungovalo jak má, nebo to má pouze "vyčtené" ...
Mě prolo rukama kvůli odpruení tisíce Xantií a z toho bylo několik desítek 3V6, tak vím co ty auta skutečně umí a také v jakém alostném stavu to občas lidé mají |
| |
| |