| | |
05.09.2009 17:58 -
Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
1105388
|
|
janc5B
|
Město: Kolín, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 22 |
|
|
chtěl bych se optat zda nemám něco patně s pérováním, tlumením. Projevuje se to tak, e při přejezdu drobných nerovností je auto dost tvrdé, jsou to takové gumové netlumené rázy. Velké nerovnosti se mi zdají být eliminovány v pořádku, skoro a příli houpavě. Dnes jsem se schválně projel se 2 bazarovkama, a jejich chování bylo klidnějí. Hydraulika je v nádri po okraj, olej nikde neteče.
chtěl bych se optat zda nemám něco patně s pérováním, tlumením. Projevuje se to tak, e při přejezdu drobných nerovností je auto dost tvrdé, jsou to takové gumové netlumené rázy. Velké nerovnosti se mi zdají být eliminovány v pořádku, skoro a příli houpavě. Dnes jsem se schválně projel se 2 bazarovkama, a jejich chování bylo klidnějí. Hydraulika je v nádri po okraj, olej nikde neteče.
|
|
05.09.2009 18:38 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
1105389
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
male pricne nerovnosti jsiu problem auto je na nich hodne tvrde...
mnozstvi se meri na rysky ve spodni servisni poloze
male pricne nerovnosti jsiu problem auto je na nich hodne tvrde...
mnozstvi se meri na rysky ve spodni servisni poloze
|
|
06.09.2009 23:39 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
1105418
|
|
janc5B
|
Město: Kolín, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 22 |
|
|
dík za odpověď, ale bohuel moje auto je ve srovnání s výe uvedenými bazarovkami o poznání tvrdí a zároveň i méně stabilní. Připadá mi, e v autě lítám jak nudle v baňce. Jel jsem se vemi uvedenými auty stejnou trasu několikrát. Nemohou na to mít vliv koule a jejich stav? Nechá se to nějak zjistit? Nějak je doplňují, či co. Nemám s tím bohuel moc zkueností. Dík za vae rady a názory. Auto na najeto 140000 km dle sk a tach.
Jetě hloupou otázku. Mnoství čeho /LDS?/, se měří ve spodní servisní poloze?
dík za odpověď, ale bohuel moje auto je ve srovnání s výe uvedenými bazarovkami o poznání tvrdí a zároveň i méně stabilní. Připadá mi, e v autě lítám jak nudle v baňce. Jel jsem se vemi uvedenými auty stejnou trasu několikrát. Nemohou na to mít vliv koule a jejich stav? Nechá se to nějak zjistit? Nějak je doplňují, či co. Nemám s tím bohuel moc zkueností. Dík za vae rady a názory. Auto na najeto 140000 km dle sk a tach.
Jetě hloupou otázku. Mnoství čeho /LDS?/, se měří ve spodní servisní poloze?
|
|
06.09.2009 23:44 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
1105419
|
|
jumep
|
|
|
ano, LDS sa mera v spodnej polohe ...
gule na C5 sa nedofukuju ale len menia ... mali by vydrzat okolo 200t km, zalezi este od capov a zadnej napravy v akom stave su loziska, tazko takto povedat ..
ano, LDS sa mera v spodnej polohe ...
gule na C5 sa nedofukuju ale len menia ... mali by vydrzat okolo 200t km, zalezi este od capov a zadnej napravy v akom stave su loziska, tazko takto povedat ..
|
|
06.09.2009 23:57 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
1105420
|
|
janc5B
|
Město: Kolín, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Dík, nechají se nějak ty koule proměřit? Nebo jak se tom pozná? Čepy a loiska jsou OK.
Dík, nechají se nějak ty koule proměřit? Nebo jak se tom pozná? Čepy a loiska jsou OK.
|
|
07.09.2009 00:02 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
1105421
|
|
jumep
|
|
|
si si isty tymi loziskami? lebo mozu byt otlacene a potom ten zadok viacmenej nepruzi ale skace ...
gule sa daju premerat ale nespravis to sam v podstate, musis mat pripravok na to a musia sa demontovat, pocitujes rozdiel ked zmacknes sport a bez neho?
si si isty tymi loziskami? lebo mozu byt otlacene a potom ten zadok viacmenej nepruzi ale skace ...
gule sa daju premerat ale nespravis to sam v podstate, musis mat pripravok na to a musia sa demontovat, pocitujes rozdiel ked zmacknes sport a bez neho?
|
|
07.09.2009 00:16 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
1105424
|
|
janc5B
|
Město: Kolín, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Dík, myslí loiska v náboji nebo v ramenech? Loiska v pravém zadním rameni jsou asi patná, protoe kolo je trochu ikmé a u to i vrzalo, tak jsem to prostříkl WD a je po vrzání. Musím je vyměnit. Ale stejně mám pocit, skoro jistotu, e ta zmiňovaná tvrdost je i na předku. Jinak koule samozřejmě měřit já nebudu. Jenom se ptám zda to jde. A jestli se to nechá nějak opravit? Případně mi poraďte na koho se obrátit. Dík.
Dík, myslí loiska v náboji nebo v ramenech? Loiska v pravém zadním rameni jsou asi patná, protoe kolo je trochu ikmé a u to i vrzalo, tak jsem to prostříkl WD a je po vrzání. Musím je vyměnit. Ale stejně mám pocit, skoro jistotu, e ta zmiňovaná tvrdost je i na předku. Jinak koule samozřejmě měřit já nebudu. Jenom se ptám zda to jde. A jestli se to nechá nějak opravit? Případně mi poraďte na koho se obrátit. Dík.
|
|
07.09.2009 00:28 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
1105426
|
|
jumep
|
|
|
tie loziska VYMEN !!!!, lebo si znicis napravu ...
.link.
(mam to aj v profile)
kup si celu opravnu sadu, tj. nielen loziska ale aj tie casti co ich pritlacaju ... lebo teraz uz ti to nechodi na lozisku ale na tom .... a uvidis ze auto totalne zmakkne ... vrzganie je ten najmensi problem toho, teraz sa ti kazdym zhupnutim do ramena zadiera valecek alebo rameno sa dere o nieco .... toto neni vec na ktoru sa oplati kaslat alebo ju riesit WDckom, nasledku su omnoho horsie zanedbanim - kludne az do stavu ze musis menit ramena
co sa tyka guli, predok je vzdy tvrdsi, musis brat ohlad na to ze 2.2HDi nieco vazi ... ale v prvom rade ries tie loziska ... potom ries a zistuj dalej ....
resp. pridi na zraz a pozreme co este koho napadne
tie loziska VYMEN !!!!, lebo si znicis napravu ...
http://www.jumep.com/c5/ramena
(mam to aj v profile)
kup si celu opravnu sadu, tj. nielen loziska ale aj tie casti co ich pritlacaju ... lebo teraz uz ti to nechodi na lozisku ale na tom .... a uvidis ze auto totalne zmakkne ... vrzganie je ten najmensi problem toho, teraz sa ti kazdym zhupnutim do ramena zadiera valecek alebo rameno sa dere o nieco .... toto neni vec na ktoru sa oplati kaslat alebo ju riesit WDckom, nasledku su omnoho horsie zanedbanim - kludne az do stavu ze musis menit ramena
co sa tyka guli, predok je vzdy tvrdsi, musis brat ohlad na to ze 2.2HDi nieco vazi ... ale v prvom rade ries tie loziska ... potom ries a zistuj dalej ....
resp. pridi na zraz a pozreme co este koho napadne
|
|
07.09.2009 00:50 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
1105427
|
|
janc5B
|
Město: Kolín, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Jo dík, ty loiska nechám vyměnit. Je fakt, e ten zadek někdy úplně odskočí. Zrovna tak jako na mém ZX, kde místo tlumičů jsou u jenom trubky. Jetě jednou dík a podám hláení. Dobrou.
Jo dík, ty loiska nechám vyměnit. Je fakt, e ten zadek někdy úplně odskočí. Zrovna tak jako na mém ZX, kde místo tlumičů jsou u jenom trubky. Jetě jednou dík a podám hláení. Dobrou.
|
|
07.09.2009 00:56 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
1105428
|
|
jumep
|
|
|
inak zx ma tiez loziska a tie vedia zahrdzaviet (vlastna skusenost), ale tam neviem ako spravit predpruzenie atd... (inak loziska ti mozem spravit aj ja (aj objednat ) - je to robota priblizne na jedno poobedie)
inak zx ma tiez loziska a tie vedia zahrdzaviet (vlastna skusenost), ale tam neviem ako spravit predpruzenie atd... (inak loziska ti mozem spravit aj ja (aj objednat :) ) - je to robota priblizne na jedno poobedie)
|
|
07.09.2009 01:23 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
1105429
|
|
janc5B
|
Město: Kolín, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 22 |
|
|
díky,díky. Ale z Kolína do Piean to mám trochu z ruky. Snad to zvládne i můj servisák. Jinak ZX je pro mě nejlepí auto na světě. Mám ho 6 tet, najel jsem s ním 230000 Km. teď na tacháku 350000 a jede jak z praku. A kdych ho nedávno troku nepřeloil / 785 kg, dlaba + řidič /, tak byla zadní kola krásně rovně. Budu měnit celou nápravu. Nikdy ho nedám pryč.
díky,díky. Ale z Kolína do Piean to mám trochu z ruky. Snad to zvládne i můj servisák. Jinak ZX je pro mě nejlepí auto na světě. Mám ho 6 tet, najel jsem s ním 230000 Km. teď na tacháku 350000 a jede jak z praku. A kdych ho nedávno troku nepřeloil / 785 kg, dlaba + řidič /, tak byla zadní kola krásně rovně. Budu měnit celou nápravu. Nikdy ho nedám pryč.
|
|
07.09.2009 06:08 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
1105430
|
|
tomc
|
|
|
zdravím shlídnul jsem fotky vyměny loisek a koukám e to provádí jak opravu traktoru na poli. lepí je autí spustit dolu,odpojit baterku a pak zvednout obě strany do luftu.tím nemusí čabrat LDS,k vyměně loisek je lepí pouít poklep na vnějí hranu ne obtiskávat kueliky do loiska,pro gufera to platí také. čauki Tom
zdravím shlídnul jsem fotky vyměny loisek :-o a koukám e to provádí jak opravu traktoru na poli. lepí je autí spustit dolu,odpojit baterku a pak zvednout obě strany do luftu.tím nemusí čabrat LDS,k vyměně loisek je lepí pouít poklep na vnějí hranu ne obtiskávat kueliky do loiska,pro gufera to platí také. čauki Tom
|
|
07.09.2009 17:50 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
1105443
|
|
Mamlas
|
|
|
Je lepsi upustit tlak pres ten odvzdusnovak protoze to zustane natlakovane i kdyz to spustis dolu. Aby ti pak nevyjela pistnice.
Je lepsi upustit tlak pres ten odvzdusnovak protoze to zustane natlakovane i kdyz to spustis dolu. Aby ti pak nevyjela pistnice.
|
|
08.09.2009 05:14 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
1105450
|
|
tomc
|
|
|
kadý děla jak umí
kadý děla jak umí :-o
|
|
12.09.2009 09:03 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
1105558
|
|
Jirka
|
Město: Český Krumlov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Měl jsem auto na zvedáku a přitom jsem otevřel dveře u řidiče, co jak jsem někde poději nael se nemá udělat, ze zadních pístnic mi začal kapat olej a přijde mi,e od té doby je celé auto nějak tvrdé. Nemá s tím někdo zkuenost? Je pravda, e při zdviení auta a otevírání dvěří se musí odpojit baterka aby to nezlobilo?
Měl jsem auto na zvedáku a přitom jsem otevřel dveře u řidiče, co jak jsem někde poději nael se nemá udělat, ze zadních pístnic mi začal kapat olej a přijde mi,e od té doby je celé auto nějak tvrdé. Nemá s tím někdo zkuenost? Je pravda, e při zdviení auta a otevírání dvěří se musí odpojit baterka aby to nezlobilo?
|
|
12.09.2009 19:03 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
1105565
|
|
jruze
|
|
|
Baterku nemusí odpojit - jsou tam dorazy,ale pokud chce odpojit pístnice od ramen tak ano-potom by to vytlačilo pístnice ven.Odkud ti začal kapat olej? Olej(LDS)propoutí kadá pístnice proto jsou tam ty prachovky ze kterých vedou dvě hadičky-jedna je odvzdunění a druhá odvádí LDS zpět do nádky.
Baterku nemusí odpojit - jsou tam dorazy,ale pokud chce odpojit pístnice od ramen tak ano-potom by to vytlačilo pístnice ven.Odkud ti začal kapat olej? Olej(LDS)propoutí kadá pístnice proto jsou tam ty prachovky ze kterých vedou dvě hadičky-jedna je odvzdunění a druhá odvádí LDS zpět do nádky.
|
|
12.09.2009 19:14 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
1105566
|
|
jumep
|
|
|
mne to tiez kvapalo spod toho ako je ta spona a prepadova hadicka .... vymena manziet pomohla (stoja 130 korun) a nejsi jediny, bezne to tade vie zacat slzit, odporucam k tomu kupit aj srobovacie spony nove a vymenit to, predsalen je to guma a bordel z ciest jej neprospieva ....
mne to tiez kvapalo spod toho ako je ta spona a prepadova hadicka .... vymena manziet pomohla (stoja 130 korun) a nejsi jediny, bezne to tade vie zacat slzit, odporucam k tomu kupit aj srobovacie spony nove a vymenit to, predsalen je to guma a bordel z ciest jej neprospieva ....
|
|
12.09.2009 19:27 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
1105569
|
|
jruze
|
|
|
jumep napsal(a): mne to tiez kvapalo spod toho ako je ta spona a prepadova hadicka .... vymena manziet pomohla (stoja 130 korun) a nejsi jediny, bezne to tade vie zacat slzit, odporucam k tomu kupit aj srobovacie spony nove a vymenit to, predsalen je to guma a bordel z ciest jej neprospieva ....
To má pravdu,ale s tou tvrdostí by to nemělo mít nic společného-pokud jsou pístnice vpořádku a těm prachovkám jen pomohl-stalo by se to stejně jen asi o něco později.
mne to tiez kvapalo spod toho ako je ta spona a prepadova hadicka .... vymena manziet pomohla (stoja 130 korun) a nejsi jediny, bezne to tade vie zacat slzit, odporucam k tomu kupit aj srobovacie spony nove a vymenit to, predsalen je to guma a bordel z ciest jej neprospieva ....
To má pravdu,ale s tou tvrdostí by to nemělo mít nic společného-pokud jsou pístnice vpořádku a těm prachovkám jen pomohl-stalo by se to stejně jen asi o něco později.
|
|
12.09.2009 19:30 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
1105570
|
|
jumep
|
|
|
jj, ale to skor moze byt len dojem alebo povolila nejaka gula, skus to odtlatkovat na odvzdusnovaku a uvidis ... (auto dole na jame, povolit odvzdusnovak)
jj, ale to skor moze byt len dojem alebo povolila nejaka gula, skus to odtlatkovat na odvzdusnovaku a uvidis ... (auto dole na jame, povolit odvzdusnovak)
|
|
13.09.2009 06:51 -
Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta
|
1105591
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
staci odpojit jen konektor motoru BHI bloku nebo konektor BHI (pri odpojenem konektoru BHI auto nelze nastartovat!)
staci odpojit jen konektor motoru BHI bloku nebo konektor BHI (pri odpojenem konektoru BHI auto nelze nastartovat!)
|
|
| |
|
|