Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Antipollution fault - teplotni cidlo
Kounect
20.12.2013 22:41 - Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
99
Turbo hodnoty měřeny v zatížení - za jízdy.
To mě vedlo k tezi, zda není regulační ( obtokový ) ventil porušen a neupouští, nicméně teď bych rád vyřešil nejdřív to čidlo teploty v katu, protože podle map by to teoreticky nějaký vliv na pozdější náběh mít mohlo. Po vyčištění této závady bych šel po turbu / příslušých větvích podtlaku či přetlaku, zmíněného EGRu apod..
Jednotka jak říkám, je origo neupravená. Změnily se pouze dva identifikátory, které ignorují regeneraci. To jsem viděl na vlastní oči ( porovnání origo obsahu oproti obsahu mé ŘJ ).
edit : Myslím, že to jinak nikde nefučí, protože by se to projevilo i ve vyšších otáčkách, ale jak říkám, to auto nad 2100ot. funguje tak, jak má ( kdyby fučel IC, určitě by se to projevilo ).

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
© 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator 0.663s